שמחה רוטמן: למה סירבתי ללחוץ יד לניר אורבך - סרוגים

שמחה רוטמן: למה סירבתי ללחוץ יד לניר אורבך

חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית, מסביר מדוע סירב ללחוץ אמש את ידו של חבר הכנסת ניר אורבך: "אני לא צריך לקבל החלטה מודעת לא ללחוץ לחברים החדשים של תומכי הטרור את היד. היד יודעת מעצמה להתרחק"

שמחה רוטמן: למה סירבתי ללחוץ יד לניר אורבך
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

חבר הכנסת שמחה רוטמן, מתייחס הבוקר (שישי) לכך שסירב ללחוץ את ידו של חבר הכנסת ניר אורבך מימינה, ואומר כי אין לו שום דבר משותף עם מי שבחר לשבת בממשלה עם תומכי טרור.

עוד באותו נושא

צפו: למה ח"כ שמחה רוטמן צריך פתק מרופא הכנסת?


20

אמש דיווח כתב ידיעות אחרונות עמיחי אתאלי, כי במהלך אירוע הוקרה לתושבי לוד, הגיש אורבך את ידו לרוטמן. האחרון סירב ללחוץ את ידו של אורבך ושילב את ידיו.

הפוסט המלא של שמחה רוטמן

אתמול התפרסם שלא לחצתי את ידו של ניר אורבך "בהפגנתיות". כמובן שמי שראה את "ההפגנתיות" הזו היו רק אני וניר אורבך, ומאחר ואני לא סיפרתי על כך לעמיחי אתאלי, עיתונאי מ'ידיעות אחרונות', אני משאיר לכם להבין לבד מי ניסה פה לקבל קצת כפיים כ'קדוש מעונה'.

ובכל זאת, קיבלתי תגובות רבות שבירכו אותי על כך שלא לחצתי את ידו, ולצידן תגובות לפיהן פעלתי שלא כשורה. רק שיהיה ברור, מעולם לא החרמתי אדם בגלל פוליטיקה או בגלל שדעותיו שונות משלי.

חבריי הרבים מכל צידי המתרס הפוליטי יכולים להעיד על כך. לא החרמתי וגם לא אחרים, בעזרת ה', ארגוני ופעילי חברה אזרחית מהשמאל הקיצוני ביותר, שדעותיהם רחוקות משלי כרחוק מזרח ממערב. אין שום צורך שחילוק הדעות יביא לחילוק הלבבות.

עוד באותו נושא

מסתמן: זה התיק שניר אורבך יקבל בממשלה הבאה


72

אבל אין לי שום דבר במשותף עם מי שבחר בדעה צלולה, לשתף פעולה עם אויבי עם ישראל, עם מי שהוא עצמו הגדיר כתומכי טרור, לתועלתו האישית. ולא היה לו די בכך, אלא שהוא וחבריו, כמנהג כל המומרים, החליטו לעבור מיד להטיף לדתם החדשה.

אין מדובר באילוץ פוליטי מבחינתם. זה לא הרע במיעוטו לשיטתם. שיתופם של התומכים ברצח תינוקות בשלטון הוא לא פחות מ"שלב חדש בגאולה" היהדות, עזבו אתכם ממנה, היא בכלל הגורם לפילוג במדינת ישראל.

והאויב החדש, הם הקיצוניים. לא "הקיצוניים משני הצדדים", כי את כל קיצוני השמאל ניתן לחבק. מדובר רק בקיצוני הימין, שורפי האסמים. די כבר עם המילים המפלגות. אותן צריך לשמור לאויב האמיתי: לחרדים, לחרד"לים ובכלל לכל מי שלא בא עם נפתלי בנט ואיילת שקד למסיבת הסיום של הערכים והאידיאולוגיה.

לא עוד השוואה נואלת בין ה'טרור' היהודי לטרור הערבי. יש רק טרור יהודי. אחמד טיבי, כבר אינו תומך טרור. רק נתניהו זכאי להיקרא כך.

זה לא שאני צריך לקבל החלטה מודעת לא ללחוץ לחברים החדשים של תומכי הטרור את היד. היד יודעת מעצמה להתרחק.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
108 תגובות - 61 דיונים מיין לפי
1
הימין הדתי נוקם ונוטר כנחש,ממש כמו החרדים
אחד שברח משם | 25-06-2021 9:02
הפסולת שבפסולת של העם היהודי
עידית סילמן אישה גועלית
גם ניר אורבך | 27-06-2021 10:58
לא נותנת לדבר! פשוט גועלית !
אתה איש...
יהודי שלא אוהב נוכלים | 27-06-2021 3:24
אתה איש קטן ונוכל מאיפה אתה מעליל בכזה ביטחון את הדברים שכתבת פרשת הצוללות נסגרה לידיעתך חוץ מזה אם אתה חושב שגם ביבי גנב אז תשנא את שניהם ואם כבר שניהם אז עדיף ביבי שהרבה יותר מוכשר ונסיון זה מגלה את השנאה והקנאה שהעבירה אותכם על דעתכם
הייתם לוחצים יד לאריק שרון אחרי שגירש אתכם?
אני לא | 25-06-2021 17:39
זה ברור. אם הוא היה לוחץ יד זה היה לא נורמאלי. רק שמהימין מצפים להיות ממלכתי ולתת את הלחי השניה. אם שמאלן לא היה לוחץ את ידו של נתניהו, למשל, היו הופכים אותו לגיבור.
רוטמן צודק ב100% אשריו
תומר | 25-06-2021 17:36
אם הייתה לו רתיעה טבעית מללחוץ יד, זה רק מראה על נפשו העדינה, שאינה מסוגלת לראות עוולות, רמאות ובעיקר צביעות ולעבור לסדר היום כאילו כלום. אני מקווה שגם אני לא הייתי לוחץ לו יד ובעיקר שזה היה בא לי טבעי.
חחחח ...
אתה ביביסט = אתה הכי אוהב גנבים ואוהב אותם יותר ככל שהם יותר שקרנים יותר נוכלים ויותר גנבים. תחשוב קוסם. תחשוב אחד שמסוגל להעלים את הגז מהאדמה לחבריו שבארהב בלי שראית שקל. תחשוב מיליאדים מתקציב הבטחון בלי לשאול את צהל... | 25-06-2021 10:26
חחחח
הכי פשוט שיש. זה...
יהודי שלא אוהב גנבים | 25-06-2021 9:30
הכי פשוט שיש. זה דומה לאדם שגונב את הארנק שיודע שהוא שלי בשביל תועלתו האישית (כדוגמת מפלגת שמאלה) שוודאי שאני לא ילחץ יד לגנב משום נימוס. לבין אדם שחושב שזה ארנק שלו (כדוגמת השמאל האידאולוגי)אז כמובן שאני יתווכח איתו אבל לא יחרים אותו
2
שמחה רוטמן מתגלה...
דרושה בדיקה | 25-06-2021 9:06
שמחה רוטמן מתגלה כתינוק בכיין ומבולבל. איש לא כשיר בעליל. איך טמבל כזה נחשב לעילוי המשפטי של הימין?
כמה ניר אורבך משלם לך פר תגובה?
שי | 26-06-2021 21:00
שלושים שקל או פחות?
3
ללקק לתומך הטרור...
בושה | 25-06-2021 9:08
ללקק לתומך הטרור ביבי שתחזק את טרור החמאס במזומן שנים, זה כן, ללקק למארגן צוללות חכמות טיסנקרופ לאוייב ללא ידיעת צהל, זה כן. אבל ללחוץ יד לאורבך???
שועל אמור...
יהודי שלא אוהב נוכלים | 27-06-2021 3:20
שועל אמור להיות חכם אז תקרא לעצמך שם אחר אולי חמור
מה ביבי...
שועל | 25-06-2021 10:29
מה ביבי באמת עשה משך כל שנותיו עבור ההתיישבות (חוץ מתמיכתו בהתנתקות?)
ממש בושה...
יהודי שלא אוהב גנבים | 25-06-2021 9:31
ממש בושה שאתה משווה איש שעזר כל חייו לעם ישראל לאורבך שפשוט אין לו אומץ ללכת עם מה שגדל כל חייו
4
כמו המרת הדת
דתי בוכה | 25-06-2021 9:09
מה שמדהים ומזעזע בחברה האלו כיצד כל כך מהר סיגלו את כל תעמולת השמאל ושנאתם לרוב היהודי. לא הכניסו משפחה שכולה שתמכה בימינה לכנס הנצחון. כנראה השכול טוב רק ליחסי ציבור בבתי קברות ולא להקשיב למשפחות השכולות. בושה.
השרים של...
דמעות תנין שקרן | 25-06-2021 10:27
השרים של ביבי מקשיבים למשפחות השכולות בטח
5
איש קיצוני שמלבה...
יוני | 25-06-2021 9:14
איש קיצוני שמלבה שנאה מחרבת הימין
קוראים לזה איש עקרונות
שי | 26-06-2021 21:01
אבל בהצלחה במלאכת ההלבנה של הקיצונים המוסלמים
6
ישלח לקץ ימין...
גילוי מרעיש-שמו של נביא השקר רב בלעם סתום העיניים בדורינו יוצא גימטריה "בלעם הקוסם" | 25-06-2021 9:22
ישלח לקץ ימין משיחנו.מדברי מורינו הרב אברהם פרץ :ישלח לקץ ימין משיחנו-כשמגיע קץ ממשלת הימין אזי משיח כאן ממש איתנו לגאול אותנו.(אין לי מה להגיד,ממש דברי אלוקים חיים מאת מורינו הרב אברהם פרץ,ואולי גם ממש נבואה נשלחה לרב מן השמיים.אבקש מאוד מעורך האתר להעלות חידוש זה בתור כתבה.כל האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם). יש לציין שמאידך רב בלעם נביא השקר אשר יזיד לדבר בשם השם אומר הפוך ממורינו הרב אברהם פרץ,שהרב בלעם סתום העיניים טוען וטוען וטוען בנבואתו השקרית שהימין יעלה ויעלה ויעלה. ומת הנביא ההוא רב בלעם ככתוב אַךְ הַנָּבִיא אֲשֶׁר יָזִיד לְדַבֵּר דָּבָר בִּשְׁמִי אֵת אֲשֶׁר לֹא צִוִּיתִיו לְדַבֵּר וַאֲשֶׁר יְדַבֵּר בְּשֵׁם אֱלֹהִים אֲחֵרִים וּמֵת הַנָּבִיא הַהוּא.לא יתמו חטאים מן הארץ,לא יתמו נביאי השקר. משיח עומד לפניכם היום,אתם רואים אותו,שומעים אותו,ממשמשים אותו,משיח אדם פשוט,רק משיח נביא.רב בלעם סתום העיניים מלהטט בידיו ואומר מָה אֶקֹּב לֹא קַבֹּה אֵל וּמָה אֶזְעֹם לֹא זָעַם יְהוָה וכל הדרשה כועס וכועס ומקלל ומקלל. הורד נא כיסוי עיניים מעליך גימטריה בלעם הקוסם סתום העיניים משיח השקר ארציות בן ציפורניים נעוות המרדות בקרוב שגעון גדלות אשפוז בית חולים נפש ואז יסור כישופו.
7
הוא צודק!
אסי | 25-06-2021 9:47
נפתלי בנט יצר מישוואה חדשה לפיה אנשי הציונות הדתית ואף אלו התומכים בימינה רק לא בקונסטלציה הנוכחית [שהם רוב מצביעיו] הם קיצונים וישנה תמיכה לשיטה שנוהג השמאל כבר הרבה שנים שכל מי ששונה מדעותיהם הרי הוא קיצוני מדיר וטרוריסט, ממש ימי ההתנתקות רצח רבין וכו' רק הפעם זה הגיע בתמיכת סילמן ואורבך, כמו כן נוצרה מציאות חדשה של שקרים מולבנים ומכבסת מילים נוראית שיכולה להכשיר את כל השרצים בעולם וזה ימשך הרבה אחרי שבנט יעוף לנו מהעינים, הנזק שהאיש הזה עושה לפוליטיקה הישראלית הוא כה גדול שיקח שנים רבות לתקן, אורבך לא מבין כלום במה שקורה מילה טובה מהמלך וליטוף מהחברים החדשים שווה לבעוט בכל חבריו מהימין וכמו כן בערכים שאולי היו. בעצם מי שנתן לרוטמן סתירה הוא אורבך וזה יותר כואב מלחיצת יד.
8
שאלה הכי פשוטה יש...
קצת שכל | 25-06-2021 9:52
שאלה הכי פשוטה יש אדם נורמלי שאם מישהו היה גונב ממנו אפילו שקל שהיה לוחץ יד מרוב נימוס????????????????? רק אם הוא תמים/נוכל וצבוע!!!!!!
כנראה שיושרה...
יהודי שלא אוהב נוכלים | 27-06-2021 3:19
כנראה שיושרה אין לך. אין מה להשוות אדם שעשה משהו ספציפי (אם בכלל עשה) לבין אדם שבכוונת מכוון עשה נוכלות שאין כדוגמתה אנשים מימין העביר לשמאל זה דומה לאחד שעוקץ אנשים לוקח כסף לצדקה ומביא אותו למחבלים זה לא גניבה ספציפית כאן זה עוקץ של עשרות אלפי האנשים
,כנראה שחסר....
יושרה | 25-06-2021 13:25
,כנראה שחסר. ללחוץ לביבי עם שלושה כתבי אישום ולאישתו שהורשעה,לליצמן ודרעי הצדיקים אפשר ללקק,ללחוץ להם ידיים ולשבת עבורם על הגדר...אז רק אם הם תמימים,נוכלים וצבועים.
9
דמגוג. גועל נפש...
גיל | 25-06-2021 9:59
דמגוג. גועל נפש ההתנהגות שלכם. אף אחד לא החרים אתכם. אתם והחרדים נצמדתם לביבי ולא ניסיתם אפילו לחשוב על אופציה אחרת...עליתם על העצים הכי גדולים וככה תצטיירו כאידיאולוגים ואולי תצליחו בקלפי. לא ניסיתם לדבר עם נתניהו או עם הליכוד כדי להזיז אותו לפחות לזמן מה כדי שגדעון סער יסכים להצטרף. ורחמנא לצלן לא חשבתם אפילו על להצטרף לבנט ולנסות למשוך גם לפחות את יהדות התורה לכך לא יצטרכו לא את רעם ולא את מרץ. ברור שהערבים והשמאל הקיצוני לא עוברים בגרון לבנט ואנשי ימינה ולרוב הציונות הדתית. אבל העדפתם להישאר בחוץ ולצעוק על בנט שהוא הולך עם מרץ והערבים כאילו זה מה שהוא בחר מלכתחילה.. בקיצור צבועים
אבל החרמתם את ביבי
יעקב | 25-06-2021 10:54
יחד עם סער ושות'
10
מר שמחה רוטמן,...
אליהו1 | 25-06-2021 10:00
מר שמחה רוטמן, אתה לא צריך להתפתל בהסברים, טוב ונכון עשית שלא לחצת את ידו של הבוגד שיחד עם מפלגתו גנב את המדינה מעם ישראל (67% מעם ישראל הצביע ימין), שבגד בבוחריו שעשה ברית עם אוייבי ישראל חפצים להשמידינו כמו האירנים ממשיכי הנצים. איך אמר הרב צבי יהודה כשהמפד'ל התחברה עם ממשלת רבין שנתמכה בערבים אוייבי ישראל, 'הבדלו מהעדה הרעה הזו' כל עוד הם שם. כשיפרשו יהיו בעיניך כזכאין שפרשו מהעוולה. כל יום שעובר עם ממשלת הגניבה הזו, זה אסון למדינת היהודים זו ממשלה ללא תוקף מוסרי זה ראש ממשלה עם 6 מנדטים ללא תמיכה מהעם. אין לשתף איתה פעולה, וה' יעזור כי הוא חפץ במדינה יהודית שתאיר את האנושות באור 'הטוב'. והפך את העולם פעמים כדי שנגיע לכאן הבייתה חזרה אחרי 2000 שנות גלות
תתבייש, עוכר...
אני | 25-06-2021 17:09
תתבייש, עוכר ישראל!
11
שמלה רוטמן צריך...
משה | 25-06-2021 10:12
שמלה רוטמן צריך טיפול דחוף
תבייש...
שמחה תותח במחבלים חובה להילחם . מה קרה לנו אחים . איך יכול חהיות שבתוכינו גידלנו מחבלים עם כיפות. תראו איזה נזק עשו לנו כל מיני חולאים כמו בורגים . שטרנים . פירונים . ועוד . שנים נלחמו בשיניים מול השמאל שרצה לפנות אותנו ונלחם בנו בכל הפרמטרים . וכאן אנחנו לראשונה בהסטוריה מחבקים מחבלים . ונותנים למחבלים שונאי ישראל עבאסים למיניהם ראשות ובעלות כ עלינו . על הבוגדים ועל ראשם יהיה אשם כל דם יהודי שיישפף . ואנחנו נזכיר ונזכור . בבוגדים חובה להילחם . כל הכבוד שמחה .אתה תותח | 25-06-2021 13:08
תבייש לך אתה צריך טיפול ההוים שלך טעו בעבודה
12
כל מילה רוטמן
כ | 25-06-2021 10:12
צודק לחלוטין , הצביעות ההרסנית חוגגת . מחבקים תומכי טרור ופוגעים בקורבונתיו . עולם הפוך אורבך ודומין הם בוגדים ונוכל ים . ןלגבי השמאלנים הם הראשונים שהכשירו את השרץ . בגץ ועמותות הרשע של הקרן החדשה.
13
נוכלת מכוערת חושבת...
אדי | 25-06-2021 10:33
נוכלת מכוערת חושבת שהיא איזו מלכה עם שרביט ביד, לכי שמאלנית
14
עשית טוב מאד.צריך...
אמונה | 25-06-2021 10:34
עשית טוב מאד.צריך בכלל לנדות את חבורת הנוכחים הזאת .ישר כח!
15
הו וואו מה קרה
ציון | 25-06-2021 10:41
בבית המקדש הראשון חרב בעבור עבודה זרה וגילוי עריות ושפיכות דמים, הבית המקדש השני למה חרב? הרי היו כולם צדיקים כמו החרדים של היום אז חרב? למה עבור שנאת חינם, כמו היום יש שנאת חינם תאומית ופוליטית !!!
זה לא שנאת חינם - זה משנאך ה' אשנא
הבדל גדול | 25-06-2021 17:40
ובמתקוממיך אתקוטט
16
לאן נוליך את החרפה
בן העם | 25-06-2021 11:08
ניר אורבך: איך אתה מסתכל במראה ובפני זו שנישאה לך כי חשבה שאתה איש ערכים ובפני ילדיך המסכנים שאבא שלהם מחנך אותם במעשיו כי ערכים זה זבל. כסא וכבוד, זה חזות הכל. איך אתה מביט בפני לביריך? תהיה בריא במדמנה שחפרת לעצמך. ובעיקר תיהנה מהסרחון 1
תתבייש אתה...
יולי | 28-06-2021 13:15
תתבייש אתה במילותיך ובמילות חבריך, על זה שיתביישו אשתך וילדיין על השפה שלך. ואל תתפלא אם יום אחד הם ידברו כך אליך, אבא נותן דוגמא יפה והבן לומד. שיהיה בהצלחה בחינוך ילדיך שלא יגדלו במדמנה ובסירחון שאתה בונה סביבך.
בגלל אנשים...
בת העם | 25-06-2021 13:18
בגלל אנשים בעלי דיעות כמוך חרבו בתי המקדש. רדוף שלום ועשה שלום ואל תקלל כי זו אשכרה עבירה מן התורה- תהיה תחילה אתה אדם עם ערכים כדי לשמש דוגמה לילדיך ולבני משפחתך כי כאן בכתיבתך זה ממש לא ניכר.
17
ולכן לא אלחץ יד
הצבעתי ימינה | 25-06-2021 11:11
למי שחושב אחרת ממני תגיד חבר הכנסת רוטמן , מי חינך אותך זה שאתה מתראיין אובססיבי לא אומר שאתה צודק אני מאוד שמח בממשלה של בנט שלא משתפת אנשים כמו בן גביר ומעוז המהווים חילול ה' נורא
18
שמחה רוטמן מצטרף...
והמדינה, מה יהא עליה ? | 25-06-2021 11:36
שמחה רוטמן מצטרף לחגיגת ההסתה והשינאה. מותר לחלוק, מותר להתווכח, מותר ללכת בדרך אחרת. אסור להשתמש בטרמינולוגיה של הסתה ושינאה, הפרדה בין מחנות. למילים יש כוח והשפעה. הממשלה שקמה - לא קמה על בסיס אידיאולוגיה פוליטית משותפת. היא קמה על בסיס פרקטיקה ודאגה עקב הכאוס שהשתלט על המדינה ודאגה בגלל הפגיעה המתמשכת במערכות הממשלתיות. היה צורך נואש לקטוע את השתלשלות הדברים. קואליציה מורכבת תמיד ממפלגות שונות עם אידיאולוגיות שונות. קואליציה איננה סיפור אהבה אלא סיפור של שיתוף פעולה מתוך מציאת המאחד והמשותף. רוטמן ודומיו הדמגוגים רק מנסים לזרוע פירוד ושסע, במקום לשלב ידיים לטובת המדינה.
@והמדינהכיבוס מיליל, מה...
שרה שי | 02-07-2021 3:21
@והמדינהכיבוס מיליל, מה יהא עליה ?
לא יאומן!...
רבקה | 29-06-2021 7:23
לא יאומן! בנאדם ערכי לא לוחץ.יד של מי שבגלוי הוליך שולל את בוחריו וזוכה לביקורת קשה... לא ראינו ביקורת כזאת כאשר מעשים קשים באמת, עשרות מונים, נעשו לאישי ציבור, כולל נתניהו, הפגנות עם שלטים גסים וכו'מדאיג לראות כמה מעט אנשים ישרים נותרו במדינה הזאת.
קוראים לזה ערכים, טמבל
שי | 26-06-2021 21:02
השנאה וההסתה במדינה הזאת הן פרי נחלתם של החברים שלך, השמאל והאסלאם.
19
יש אנשים שהם...
רוני | 25-06-2021 12:14
יש אנשים שהם בני אדם (א מנץ') אתה לא
20
לביבי לא רק לחצת יד - גם נשיקות נתתם לו
יעקב דינור | 25-06-2021 12:14
נאיש ששיחרר יותר מחבלים עם דם על הידיים מששחרר כל מנהיג שמאלני אחר. האיש שעל ידיו יש קצת דם של הנרצחים החדשים על ידי אותם ששוחררו על ידו. אבל מבחינתכם הוא ימין חזק...
21
כל הכבוד לך...
אהרון שמואל | 25-06-2021 12:27
כל הכבוד לך רוטמן תבורך
22
חבל. איש ערכי...
יעקב | 25-06-2021 12:32
חבל. איש ערכי שהצבעתי עבורו. לא עוד.
23
מגעיל ...
באמת כולכם מגעילים | 25-06-2021 12:42
מגעיל
24
לא אמור להפתיע...
עמי | 25-06-2021 12:46
לא אמור להפתיע שמסרב ללחוץ יד תומך טרור מהמיעוט השולט
25
טוב עשית
בת ציון | 25-06-2021 13:56
לא לוחצים ידים של נוכלים
26
כול הכבוד איש...
יהודי | 25-06-2021 14:09
כול הכבוד איש ישר ויקר חזק ואמץ,
27
לחיצת יד
דביר | 25-06-2021 14:15
שמחה רוטמן אתה אדם מאד נעים הליכות המעשה הזה אינו מתאים לך
28
שלום זה שלום...
הרוש רותי | 25-06-2021 14:27
שלום זה שלום מאת השם מרושע מצדך
29
אל תתנצל! את הנוכלים הפוליטיים יש להוקיע
דוד היכיני | 25-06-2021 14:41
מי שרימה ציבור גדול אחרי שסובב אותו בכחש לקח את פתקי ההצבעה שלו ועשה בדיוק הפוך לכל מה שרוב מכריע של בוחרי ימינה ואני בתוכם רוצים - אותו יש להוקיע בפומבי ולביישו.
הראש שלך...
יהודי שלא אוהב נוכלים | 27-06-2021 3:14
הראש שלך לא במקום הנכון... רק תמים או נוכל מאמין למעלליו של גדול הנוכלים קודם כח בתחייב בצורה ברורה באותו זמן שבכל הסקרים היה סכנת האיום הגרעיני של בחירות חמישיות.. חייב לשמוע את דרעי במליאה אומר בפהים של בנט וסער שסער הסכים לבוא ראשון ו ב נ ט אמר לו שהוא לא יבוא לממשלת ימין הם ישבו שם והרכינו ראשם ואפילו לא העזו להכחיש
, לא....
סוף מעשה במחשבה תחילה. | 25-06-2021 17:06
, לא. אתה מחובר לפייק תעמולה מבית נתניהו. גם אילו בנט היה חובר לביבי, כפי שאכן בנט נתן את אצבעות ימינה לביבי, ביבי לא מצליח להקים ממשלה. הרי היינו שם. לעומת זאת, לא הייתה שום בעיה להקים ממשלת ימין אילו נתניהו היה זז הצידה. אפילו לא הייתה שום בעיה אילו הציונות הדתית לא הייתה נהפכת לחלק מכת הביביסטים והייתה מתחברת לבנט כשראו שביבי לא יכול להקים ממשלה. אבל הם בשלהם : נצמדו לביבי כאל בעל פעור ולא הרפו. הבעיה אצל רוטמן וחבריו שנצמדו למושחת, הנאשם בפלילים נתניהו, במקום להתנתק ממנו ולחבור לבנט וסער.
שקר שהופרך מזמן
לפקוח עיניים | 25-06-2021 16:06
גם אז יכלו וגם עכשיו אפשר עדיין לעשות ממשלת ימין מלאה. בנט לא רצה. היה מתואם עם לפיד מלפני הבחירות בברית חדשה של ברית האחים. כל השאר ספינים מדף המסרים של בנט. נו נראה אתכם מתנתקים מלפיד והדגלים השחורים וחוזרים לברית הישנה עם הימין...
ו12 שנות...
רמי | 25-06-2021 15:11
ו12 שנות כחש חוסר עשייה ורמייה אין סוף אותו מחבקים? צבועים
, בנט...
הסדר הנכון | 25-06-2021 15:02
, בנט אמר מראש שני דברים : אמר שרוצה ממשלת ימין. אמר גם שלא יהיו בחירות חמישיות. בשלב ראשון איפשר לביבי להקים ממשלה והבהיר שאצבעות אנשי ימינה - בכיס של ביבי. ביבי נכשל - ונכשל בגלל סמוטריץ'. או אז ניצבה בפני בנט השאלה אם ללכת לבחירות חמישיות או לממשלת אחדות בה הימין מוביל. למזלנו החליט בנט על ממשלת אחדות ולא על בחירות חמישיות, הרסניות ומזיקות. מי שטובת המדינה לנגד עיניו לא יכול שלא להבין שזו האופציה היותר טובה ושפויה.
30
המלבין פני חברו ברבים
וואוו | 25-06-2021 14:59
כאילו שפך דמים
עוד טיפש...
רבקה | 29-06-2021 7:15
עוד טיפש
31
ישר כוחך שמחה.לא...
יהדיה | 25-06-2021 15:21
ישר כוחך שמחה.לא לוחצים ידי גנבים אל תתרגש מכל יפי הנפש. תמשיך לפעול כמו שפעלת להחרים אותם.
התכוונת מהמוח...
רבקה | 29-06-2021 7:14
התכוונת מהמוח השטוף והמעוות שלך
את חושבת...
ציפי | 25-06-2021 15:56
את חושבת ומגיבה מהבטן ולא מהמח,
32
אבוי לכולנו, אנשי...
אבוי לנו, בני הציונות הדתית. הזוהי דרכנו? להתנכר? להלבין פנים? זה מה שמבקש ה' מאתנו? | 25-06-2021 15:30
אבוי לכולנו, אנשי הציונות הדתית, שאחד מתוכנו מוצא את זולתו בלתי ראוי לכבוד בסיסי.
33
לחיצת יד
וולף | 25-06-2021 15:51
מצדיק לגמרי את רוטמן לא ללחוץ יד לאף אחד מחברי ימינה ולהתעלם מהם כמו שהם התעלמו והפנו עורף ללפחות 75 אחוז מאלו שהצביעו להם.
34
אוי אוי תמשיך...
יעקב | 25-06-2021 15:59
אוי אוי תמשיך להתבכין מר רוטמן לא הייתי לוחץ את ידך סליחה אתה איש מ ג ע י ל
הפוסל, במומו...
רבקה | 29-06-2021 7:10
הפוסל, במומו שלו פוסל. תומכי ההליכה לממשלה עם עוכרי ישראל ותומכי טרור מעוררים בחילה בנפש כל יהודי.
35
מוסר חכמים אומר...
עידו | 25-06-2021 16:03
מוסר חכמים אומר אם פגשת נוכרי בשוק ומושיט יד לשלום תושיט לו יד בחזרה למען השלום שהוא שם של הקבה, וכאן בין יהודי ליהודי או אין לי מילים כולנו לאן הגענו.
דברי חוכמה...
יק | 30-06-2021 6:22
דברי חוכמה יש לך.תסתכלי על הלהקה של נתניהו אוסף של....
כל מי שקורא...
רבקה | 29-06-2021 7:06
כל מי שקורא את תגובות תומכי בנט, מבין מאיזה חומר הם קורצו. אלה מובילי המדינה היום, אנשי זרום, זרום, ישר לגהינום
המוסר היהודי מול הנוצרי
איש ישר | 27-06-2021 1:25
יותר חשוב להטיף לנוכלים שמכרו את המולדת האהובה לאויבי ישראל, שיחזרו בהם. המחאה של אהובנו שמחה רוטמן היא המינימום המתבקש מאליו. זה חוצפה מצידו של אורבך שבכלל הושיט לו את ידו לאחר כל מה שהוא מעולל.
36
רוטמן צודק! להחרים...
ימנית | 25-06-2021 16:51
רוטמן צודק! להחרים את חברי סמולה! הם בוגדים. זאת האמת העצובה.
ואת סכלה!...
אני | 25-06-2021 17:03
ואת סכלה!
37
שמחה רוטמן הוא...
אני | 25-06-2021 17:03
שמחה רוטמן הוא איש רע שהיד שלו יודעת מעצמה הרבה דברים כי הראש שלו עם שריטה...
38
כל הכבוד! אל תתנצל
דוד | 25-06-2021 17:42
שהם יתנצלו
39
כל כך מתאים לאורבך לפרסם את זה
אביב גפן | 25-06-2021 17:45
לא תלך רכיל בעמך. אגב, גם לא תשקר, לא תתמוך בחילולי שבת, לא תשב עם תומכי מחבלים, לא תתעלם מתחנוני רבנים, ולא תגורו מפני בנט
רוטמן מיץ זבל....
חריה | 25-06-2021 18:24
רוטמן מיץ זבל.
40
מתי נראה את...
הגיע הזמן | 25-06-2021 20:48
מתי נראה את רוטמן וסמוטריץ רוקדים בחוטיני על משאית במצעד הגאווה? שני החייברלך העליזים האלה משתוקקים שנים לגברבר צעיר שיעשה שמות בעכוזם
חלאה ...
אשר | 27-06-2021 6:31
חלאה
41
רוטמן, כמו גם...
פסיכולוג בכיר | 26-06-2021 12:17
רוטמן, כמו גם סמוטריץ מייצגים נאמנה את תסמונת הזין הקטן. מנסים לפצות על איברם הזערורי בגזענות ובהפניית השנאה העצמית כלפי האחר
פסיכולוג? יותר כמו...
יוסף | 01-07-2021 17:46
פסיכולוג? יותר כמו פסיכי בלוג.
הטוב בנט...
צודק עקרונית | 26-06-2021 23:06
הטוב בנט ניצח את הנוכל הרע והשקרן ביבי
תגובתך...
עצוב לי עליך | 26-06-2021 22:44
תגובתך מראה שאתה הרע והוא הטוב. והטוב מוכרח לנצח. הפסדת!
42
צודק לגמרי אסור...
אלי | 26-06-2021 19:10
צודק לגמרי אסור ללחוץ יד למי שמכרו את כל עקרונותהם למען סררה.
43
שמחה רוטמן, אתה...
טוב | 26-06-2021 21:05
שמחה רוטמן, אתה יכול למצוץ לי
44
תתבייש ...
דנה | 26-06-2021 21:14
תתבייש
45
ממתי לוחצים ידיים בנימוס לשודדים?
דוד היכיני | 26-06-2021 22:08
הרי לא מדובר ביריב פוליטי לגיטימי אלא בנוכל שגנב קולות והעביר אותם למי שבוחריו לא הצביעו עבורו ורובם מתנגדים למהלך זה עד היום. אין על מה להתנצל.
חחח ...
ביביסטים מדברים על יריבים לא לגיטימיים - נוכלים שקרנים גנבים....על ראש הנוכל... | 26-06-2021 23:05
חחח
46
לא לצרף את...
אבי | 26-06-2021 22:48
לא לצרף את ניר אורבך למניין חייב נידוי.
לבנט זה לא מזיז
קצת שכל | 27-06-2021 7:32
והמבין יבין...
47
כל הכבןד לך...
יהודיה | 27-06-2021 8:40
כל הכבןד לך בדרכך האמיתית.. עוכרי ישראל ברובם וצריך כח להתגבר עליהם.
48
הצבוע הזה גם לא לוחץ יד לביבי והחרדים
שתמכו במתווה רעם? | 27-06-2021 10:02
רק מהצבןעים אני פוחדת, לא מהימנים והסנולנים
49
ח כ רוטמן...
ציוני אברהם | 27-06-2021 10:14
ח כ רוטמן יקר אתה איש אמת כך שאין לך כל צורך להתנצל
50
צבוע
אשר | 27-06-2021 16:08
איך אתה יכול ללחוץ את ידו של נתניהו שהכשיר את עבאס ? הצבעתי סמוטריץ ואני מצטער על כך. לא ידעתי עד כמה אובדן השלטון מעביר אתכם על דעתכם ולאיזו שנאה אתם יכולים להגיע.
51
איזה תותח!
אבי | 27-06-2021 16:22
אהבתי
52
רוטמן אתה בדרכם של גדולים רבי עקיבא ובר כוכבא
עמוס | 28-06-2021 11:51
לאחר הסיבוב שלהם עלינו בילינו 2000 שנה בגלות. עם ראש מורם כמובן. תירגע תתאפס תקרא קצת היסטוריה ותוציא מהלקסיקון שלך ביטויים כמו עשרת הרוגי מלכות ולמות על קידוש השם, הם לא מביאים שום טוב לעולמנו.
נכון, למשל...
רבקה | 29-06-2021 6:58
נכון, למשל את המדינה הזאת!
53
רוטמן, חשבתי שאתה...
יולי | 28-06-2021 13:07
רוטמן, חשבתי שאתה חכם יותר, התאכזבתי
ואני חשבתי...
רבקה | 29-06-2021 6:58
ואני חשבתי שאת יהודיה, לפי שמך הלועזי כנראה שלא! העלייה מחבר העמים הכניסה אל קרבינו הרבה סוסים טרויאניים מסוגך
54
כל הכבוד אתה ממש צדיק, התקבלת לכת ים המלח
שי | 28-06-2021 14:03
קיצוניות זו דרך קלה ומטופשת
55
למה לטרוח לכתוב...
יצחק | 28-06-2021 14:35
למה לטרוח לכתוב טור שלם. מספיקות 2 מילים: שנאת חינם
תמשיכו לטייח...
רבקה | 29-06-2021 6:51
תמשיכו לטייח
56
הוא צודק
משה | 29-06-2021 13:17
משקי דת לא לוחצים ידיים ללוחמים מגבעתי.....הרוטמן הזה הוא בושה
57
לאתר סרוגים זה אתר...
אאאא | 29-06-2021 23:19
לאתר סרוגים זה אתר של דתיים? איך אתם מאפשרים כאן תגובות של ניבולי פה ושפה גסה ןמגעילה כל כך? למה אין אצלכם אפשרות לדווח על תגובות פוגעניות? אתם מאכזבים מאד!!
@תן גז שמאלן...
שוקי | 30-06-2021 10:26
@תן גז שמאלן בזוי בקשות כאלו תבקש ממוסא ברזני חבר של ממרץ ומרעאנה מהעבודה
58
אני הייתי יורק...
שוקי | 30-06-2021 10:25
אני הייתי יורק בפניו של הנרלח הבזוי והבוגד במכורתו ובעמו.שאפו רוטמן פעם הבאה להחמיר להשפיל את הבוגדים ללא מורא כפי שהם עשו ולאור מה שעשו.
59
כל הכבוד לשמחה...
מגה שיפא | 30-06-2021 22:17
כל הכבוד לשמחה רוטמן.
60
בגלל הקיצונים כמוך...
תקווה | 01-07-2021 15:24
בגלל הקיצונים כמוך ,בן גביר,גפני (שמשקשק מפחד)שרוצה להפיל את הממשלה,איזו מדינה תהיה לנו??? הם מסוכנים!!!!
61
כיבוס מילים .ממשלת...
שרה זכריהו | 02-07-2021 3:25
כיבוס מילים .ממשלת הונאה שהצטרפה לאנטישמים ואוטו אנטישמיים.בנט לא רצה בחירות חמישיות כי היה נופל.גנב דעת הציבור כגנב דעת עליון.ככתוב בלי קשר לרוטמן. ועוד לא שמעו לרבנים שלהם. והיו עינך רואות את מוריך ועידית שהבטיחה שיעשו את ביבי ימין חזק.נכלולים גנבת דעת חמורה מגנבת כסף.הלכה