
הליכוד יוסי דגן| צילום: (מתוך חשבון הטלגרם של עמית סגל)
פרשן חדשות 12, עמית סגל, פרסם בחשבון הטלגרם שלו תיעוד מישיבת מזכירות הליכוד המתקיימת בשעה זו (חמישי) בה נראים חברי מרכז המפלגה תוקפים בחריפות את ראש המועצה האיזורית שומרון, יוסי דגן.
עוד באותו נושא
"יוסי דגן שותק כמו אחרון העסקנים"חדשות סרוגים

בתיעוד נראים חברי מרכז מכנים את דגן "גיס חמישי בליכוד". הכעס על דגן הוא על שכך שבתקופת נתניהו דגן הפגין נגד נתניהו בעקבות הקפאת הבנייה בשומרון, אך מאז הקמת ממשלת בנט-לפיד קולו לא נשמע.
גועל נפש. אני בספק אם מישהו מהנוכחים שם הגיע לקרסוליים של יוסי דגן בשמירה/פיתוח/חיזוק ההתיישבות בארץ ישראל בכזו מסירות נפש. שחברי מרכז הליכוד יבקשו סליחה