חדשות המגזר

הח"כ הטרי בימינה לקרעי: "גם זו הגימטריה של בנט"

בכנס הניצחון של פעילי מפלגת ימינה, עלה לנאום אתמול חבר הכנסת החדש יום טוב כלפון, שיישבע אמונים לכנסת ביום שני הקרוב. בין דבריו, התייחס בעוקצנות לדבריו של ח"כ קרעי על בנט

ח"כ שלמה קרעי
ח"כ שלמה קרעי | צילום: ח"כ שלמה קרעי במליאת הכנסת (צילום: נעם רבקין פלאש 90)

אמש (רביעי) התקיים כנס ניצחון של מפלגת ימינה בהשתתפות ח"כים, תומכים ופעילים. בין הנואמים היה ח"כ יום טוב כלפון, שיושבע רשמית ביום שני, לאחר שהחליף את השרה איילת שקד במסגרת החוק הנורווגי.

בין היתר אמר ח"כ כלפון בנאומו: "עברנו כל כך הרבה ביחד בשנתיים וחצי האחרונות, רכבת הרים של ציפיות גדולות, לפעמים אכזבות", פתח כלפון לאחר הברכות.

"עם ספירת הקולות הכואבת הזכורה לכולנו, אבל אפשר לומר היום ב"ה כי כל זה היה רק לטובה והפך אותנו לעוד יותר חזקים ומחושלים, והנה סוף סוף הוקמה ממשלה שבאה לעבוד עבור האזרחים ולעשות טוב למען עם ישראל כולו, ממשלה שהעומד בראשה הוא המנהיג היקר שלנו, נפתלי בנט".

video_2021-06-24_03-16-54_Trim
video_2021-06-24_03-16-54_Trim

ח"כ יום טוב כלפון התייחס בדבריו לגימטריה שח"כ שלמה קרעי הביא השבוע, וחיבר אותם לפרשת השבוע: "הנה למשל דבר שתפס את תשומת לבי השבוע, שחבר כנסת מספסלי האופוזיציה ניסה לפגוע בכבודו של ראש הממשלה בנט עם שימוש בגימטריה ואמר שנפתלי בנט זו גימטריה 'מהרסיך ומחריביך'. אבל תראו את הדבר המדהים – לאחר הפרסום, רבים רבים הגיבו לו שנפתלי בנט זו גם הגימטריה של מלך ישראל = 631 = נפתלי בנט".

"נפתלי בנט הוא מלך אבל לא מלך של 'אני' אלא של 'אנחנו'. שנותן כבוד לממלכה הקטנה והיקרה שלנו", סיים בהתרגשות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

132 תגובות
69
גימטריה "בלעם הקוסם"
24.06.21

ישלח לקץ ימין משיחנו.מדברי מורינו הרב אברהם פרץ :"ישלח לקץ ימין משיחנו-כשמגיע קץ ממשלת הימין אזי משיח כאן ממש איתנו לגאול אותנו".(אין לי מה להגיד,ממש דברי אלוקים חיים מאת מורינו הרב אברהם פרץ,ואולי גם ממש נבואה נשלחה לרב מן השמיים.אבקש מאוד מעורך האתר להעלות חידוש זה בתור כתבה.כל האומר דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם). יש לציין שמאידך רב בלעם נביא השקר אשר יזיד לדבר בשם השם אומר הפוך ממורינו הרב אברהם פרץ,שהרב בלעם סתום העיניים טוען וטוען וטוען בנבואתו השקרית שהימין יעלה ויעלה ויעלה. ומת הנביא ההוא רב בלעם ככתוב "אַךְ הַנָּבִיא אֲשֶׁר יָזִיד לְדַבֵּר דָּבָר בִּשְׁמִי אֵת אֲשֶׁר לֹא צִוִּיתִיו לְדַבֵּר וַאֲשֶׁר יְדַבֵּר בְּשֵׁם אֱלֹהִים אֲחֵרִים וּמֵת הַנָּבִיא הַהוּא".לא יתמו חטאים מן הארץ,לא יתמו נביאי השקר. משיח עומד לפניכם היום,אתם רואים אותו,שומעים אותו,ממשמשים אותו,משיח אדם פשוט,רק משיח נביא.בלעם סתום העיניים מלהטט בידיו ואומר מָה אֶקֹּב לֹא קַבֹּה

הצטרפו אלינו