ירידה קלה: מאז אתמול 110 נדבקים בקורונה - סרוגים

ירידה קלה: מאז אתמול 110 נדבקים בקורונה

עדכון הקורונה היומי מלמד על בלימה של ההתפרצות. 110 חולים נדבקו אתמול בקורונה, מחציתם במערכת החינוך, ועוד כ-15 תושבים שחזרו מחו"ל. אתמול הוחלט על חובת עטיית מסכות בנתב"ג

author-image
ירידה קלה: מאז אתמול 110 נדבקים בקורונה
  (צילום: יוסי אלוני/פלאש90)

עדכון הקורונה היומי מצביע על בלימה בהתפשטות המחלה. אחרי ששלשום נתגלו 125 חולים חדשים, אתמול ירדו המספר ל-110 בלבד, כלומר ההתפשטות נעצרה. מחצית מתוך החולים נדבקו במערכת החינוך, ועוד כ-15 הם חולים ששבו מחוץ לארץ.

המספר 110 שהוא גבוה יחסית לחודשיים האחרונים, אך נמוך משמעותית לשיא הקורונה – אז נרשמו כ-10,000 נדבקים ביום – מלמד על בלימה, לפחות זמנית, של ההדבקה, ומצביע על מניעת ההתפרצות.

עוד באותו נושא

בגלל העלייה בתחלואה: חובת המסכות חוזרת


4

אתמול הגיע ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע היום לנמל התעופה בן גוריון, לסיור ודיון מקצועי יחד עם שר הבריאות ושרת התחבורה. נתב"ג הוא השער ממנו נכנסים חולי הקורונה לישראל,  בתום הדיון שהתארך, אמר בנט בהתייחס לווראינט ההודי: "זן הדלתא מדבק הרבה יותר מהזן הקודם והוא מדבק גם מחוסנים. יש אפקט משמעותי לחיסון אבל אפשר להתחסן ולהידבק. בבריטניה הייתה עליה באשפוזי ילדים". עוד הוסיף בנט: "החלטנו להתייחס למצב כהתפרצות חדשה של הקורונה. קצב ההדבקה גבוה הרבה יותר ממה שהכרנו. אנחנו מקימים מחדש את קבינט הקורונה לאלתר".

עוד באותו נושא

בגלל העלייה בתחלואה: חובת המסכות חוזרת


4

"בימים הקרובים, נקים מחדש את קבינט הקורונה שיבנה תוכנית פעולה עם הפרוייקטור נחמן אש ובכירי משרד הבריאות. בימים הקרובים נצא עם תוכנית."

לא לטוס, לעטות מסכות

בשלב זה כל מי שמגיע לנתב"ג יחויב בעטיית מסכות, כל מי שנכנס לארץ ייבדק. בנט גם ביקש מכל מי שיכול, לדחות נסיעות לחו"ל שאינן הכרחיות. "מבקש להימנע מטיסות לחו"ל שאינן נצרכות. אין איסור אבל בקשה נכון לעכשיו".

עוד הוסיף בנט: "ממליץ לעטות מסכות במקומות סגורים – אם יעלו המספרים, זו תהיה הנחייה מפורשת. לא צריך להיכנס לבהלה, אבל חייבים לכבות את הדבר הזה "

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו