
יו"ר סיעת ימינה, ח"כ ניר אורבך, שלח מכתב לראש הממשלה בבקשה לקיים ביקור רשמי ראשון בעיר לוד.
השרה שקד: "לוד תהיה הפרויקט של הממשלה"
"התחושה בעיר כיום היא של שקט מתוח. למתבונן מבחוץ נדמה כי קיים שקט, אך בפועל השטח עוד ממשיך לבעור על אש נמוכה-בינונית", כתב אורבך, "במהלך הפרעות הגעתי מספר פעמים לעיר וליוויתי את נבחרי הציבור ואת התושבים, ביקרתי בחמ"ל, קישרתי בין חברי מועצה לתושבים וניסיתי לעשות כמיטב יכולתי בכלים שהיו לי באותו זמן."
אורבך פנה במכתבו לראש הממשלה: "אני סבור שביקורך הרשמי הראשון כראש ממשלה צריך להיות בעיר לוד. בכך נראה לתושבים שהם כבר לא לבד. אני מזמין אותך, לבוא יחד איתי, לבדוק כיצד נוכל לסייע לתושבים ולעירייה, וכיצד ניתן להחזיר את השקט, הביטחון והשלווה לעיר".

בתוך כך, שרת הפנים, איילת שקד, קיימה היום סיור בעיר לוד ואמרה: דיברתי כבר עם ראש הממשלה וגם עם שר הבט"פ לגבי כל הסוגיות שקשורות ללוד ונגיע יחד איתם לכאן שוב לסיור ומפגש נוסף. לוד תהיה הפרויקט של הממשלה הנוכחית״.

אורבך-סמרטוט ודמגוג חסר חוליות! אורבך מייעץ לבוס הפשיסט שלו, לאחר שיחד איתו הונה ובגד בבוחריהם, שלא לדבר על הצגת ה"התלבטות" שלו בשבוע לפני שהם הקימו את הממשלה האנטי ציונית כדי לזכות באופן פשיסטי עם 6 מדנטים גנובים במשרות בכירות!! זה אותו מטומטם שלא היתה לו כל בעייה לספר לנו ששיר גרם לו לסיום הה"התלבטות" שלו, לא אימוץ התאים האפורים שנראה שהם נעדרים במוחו - אלא שיר, גרם לו להעלות את ממשלת הגיס החמישי הערבי והיהודי!! ואלה מטובי בנייה של הציונות הדתית!!...