מהומות בשייח ג'ראח: אבנים ובקבוקי תבערה נזרקו - סרוגים

מהומות בשייח ג'ראח: אבנים ובקבוקי תבערה נזרקו

מהומה פרצה במהלך הלילה בשייח ג'ראח, כאשר מתפרעים ערבים יידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר בתי התושבים היהודים בשכונה. אישה נפצעה במקום, ככל הנראה מפגיעת אבן. המשטרה עצרה 4 חשודים

author-image
מהומות בשייח ג'ראח: אבנים ובקבוקי תבערה נזרקו
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

שוב אלימות בשייח ג'ראח: מתפרעים ערבים השליכו הלילה (שלישי) אבנים ובקבוקי תבערה לעבר בתיהם של תושבים יהודים בשכונה שבמזרח ירושלים, והובילו לפציעתה של אישה במקום. כוחות המשטרה במקום השתמשו באלות ובאמצעים לפינוי הפגנות כדי לפזר את המתפרעים.

כוחות משמר הגבול סיפרו כי משעות הערב המאוחרות ובמהלך הלילה התפתחה במקום קטטה, כאשר נורו זיקוקין לעבר כוחות משטרה ובתי התושבים, הושלכו מספר בקבוקי תבערה ויודו אבנים. כתוצאה מכך נפגעה אישה בגבה, ככל הנראה מפגיעת אבן ונזקקה לטיפול רפואי ונגרם נזק לרכב במקום.

בנוסף, מספר שריפות קוצים התלקחו באזור כתוצאה מירי הזיקוקים במקום. השריפות טופלו ע"י לוחמי האז שהוזעקו למקום, וכוחות המשטרה נאלצו להשתמש באמצעים שונים על מנת לפזר את הפורעים עד שהושב הסדר.

במשטרה אמרו כי 4 מתפרעים נעצרו על ידי הכוחות והועברו לחקירה, כאשר אחד מהעצורים חשוד בירי זיקוקין ושלושת הנותרים נעצרו בגין הפרת הסדר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הימין המטורף והמטומטם שוב מבעיר את השטח ?
אחד שברח מהם | 22-06-2021 9:17
סיקריקים טמאים.
טמא מי שהביא אותך לעולם ייצור אנטישמי מגעיל
דוד | 22-06-2021 11:46
אתה משתמש באותה תעמולה רצחנית של גלבס וחבריו ואתה אף גרוע מהם כי אתה לא רק אנטישמי אלא גם נוכל ושקרן. הנאצים לא העמידו פנים ולא התביישו להצהיר על שנאתם ליהודים, ואילו אתה וחלאות האדם שכמותך עוד מעזים להעמיד פנים שהם צד בשיח הציבורי בחברה הישראלית ולא תעמולנים בשירות שונאי ישראל. צריך להכיל עליכם את החוק לעשיית דין עם הנאצים ועוזריהם.
2
בושה שבעיר הבירה של מדינת ישראל ה"ריבונית"...
דוד | 22-06-2021 11:40
בושה שבעיר הבירה של מדינת ישראל הריבונית יהודים מותקפים באלימות בביתם רק משום שהם יהודים. ואנחנו מקבלים את זה כמשהו נורמלי... במה מדינת ישראל טובה ממדינות הגויים בגולה?
3
איפה השר לביטחון...
רון צבי | 23-06-2021 14:22
איפה השר לביטחון פנים הוא והמפכל לא שווים אגורה, לא מסוגלים לספק ביטחון לאזרחים, בנט תלוי בעבאס המשטרה מפחדת מהערבים בצפון ובדרום מה יהיה ואנחנו חשבנו שבנט ךיברמם וסער וממשלתם יטפלו בערבים ביד קשה