מייסד ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, מגיב הבוקר (שלישי) לפנייתו של יו"ר ועדת החוץ והבטחון, ח"כ רם בן ברק, להכריז על הארגון שלו ארגון טרור.
עוד באותו נושא
בנצי גופשטיין במכתב פתוח לרבנים: "איפה הייתם?"בנצי גופשטיין

אתמול פנה בן ברק לשר הבטחון, בני גנץ, וכתב לו: במדינה מתוקנת אין חסינות למי שמתעסק בטרור. פניתי היום לשר הביטחון, בני גנץ, בבקשה כי יקבע כי הארגון הגזעני להב"ה הנו ארגון טרור".
הבוקר, בראיון לרדיו 103FM אמר גופשטיין: "עצוב מאוד שזה מה שיש לו לכתוב. אני נלחם יום יום כנגד ההתבוללות, וזו משנתו של הרב כהנא. אם זה ארגון טרור, אני מוכן להיות טרוריסט. במדינה דמוקרטית אפשר להכיל אנשים הפועלים למען עם ישראל".
גם יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, תקף את בן ברק ואמר: "מציע להתחיל בחברים שלך בתנועה האיסלאמית".

בנצי גופשטיין שער שכם| צילום: בנצי גופשטיין. ארכיון (צילום: דוברות להב"ה)
תגובות
רם גימטריה עמלק