שיתוף פעולה ראשון בין אופוזיציה לקואליציה? ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) דיברה היום בוועדה המסדרת ליו"ר המחליפה ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד) ורתמה אותה להתנגדות לכנס האפרטהייד שיזמו ח"כ עאידה תומא סלימאן ומוסי רז.
מחר אמור להתקיים בכנסת, כנס על הכיבוש והאפרטהייד בנוכחות אנשי שמאל קיצוניים ואפילו אנשי תנועת ה-BDS. סטרוק ביקשה מבן-ארי, שבתור ממלאת מקום יו"ר הועדה המסדרת, תפעל לביטול הכנס הזה בכנסת.



"זה מזעזע שמתקיים פה בכנסת מתקיים כנס עם שונאי ישראל, עם מחרבי ישראל. אם אנחנו יכולים לפעול יחד, ולך יש דיבור עם יו"ר הכנסת, ולפעול כדי שהכנס הזה מהיום למחר – יבוטל"
מרב בן ארי: אורית דיברה על נושא, שמאוד מעניין אותי ואני אומרת לך שבסוף הדיון, נצא החוצה, נשב ביחד ונחליט באיזו דרך פועלים. אני לא אסכים שהם יקראו למדינת ישראל מדינת אפרטהייד".





תגובות
אפרטהייד זו הפרדה באפריקנס. זה בדיוק מה שסמוטריץ רוצה לעשות בארץ, הוא אמר שרוצה הפרדה בין יולדות יהודיות וערביות. הסמוטריצ'ים צבועים.
נו באמת - אמר שהגיוני להפריד בחדרים. כי המנטליות שונה לגמרי. אצל הערביות כל החמולה מגיעה וליהודיות שמעדיפות לנוח ולאגור כוחות אחרי הלידה זה לא מתאים. היה עדיף לאפשר חדרים לעד 2 אורחים בבת אחת וללא הגבלה ואז אוטומטית ההפרדה הזאת היתה נעשית בלי שמישהו ירגיש רע ....
אפרטהייד מדינת ישראל היא בהחלט מדינת אפרטהייד בו ישראל הראשונה ובמיוחד הדתיים לאומיים אלופי הצביעות שרוממות הגיגי רבאיי קוק בפיהם השתלטו על כל נכסי המדינה ופחות מכבשת הרש הם השאירו לישראל השניה שהם בנו בעשר אצבעותיהם את המדינה וולאחר שהמזרחי וישראל הראשונה גורפים את כל הרווחים הם לא שוכחים להרים קול צעקה של הקוזק הנגזל בושו והכלמו
הגמל מניו גרזי תגובתך מסובכת ומורכבת מדאי האם תוכל לפשט את הדברים שגם הדיוט כמוני יוכל להבין
ניסיונך להצטייר כחרדי נורמלי נכשל, עדיף שתישאר במקלט הומלסים של קריית יואל ואל תכתוב פה תגובות מסמארטפון שכייסת מאיזה מודרן אורתודוכס ממנהטן שביקר שם לצורך עסקים
קואליציה אני חושב שניתן להוכיח באופן מדעי שאת רוב הצרות והמשברים שעברו על העם היהודי במאה שנים האחרונות גרמו שני משיחי השקר הראשון בנימין זאב הרצל והשני הרבאיי אברהם יצחק הכהן קוק
אתה לצריך להיתבטא כך לגבי מנהיג יהודי שומר מיצוות זכר צדיק וקדוש ליברכה,אתה יכול לחלוק על מאמיניו,ועל כל מי שמפרש את תורתו בצורה לא תואמת את ההלכה המקובצת,לגבי הראשון הוא היה שנוי במחלוקת,ולקח קרדית על העם היהודי,למרות שחילוניות שלו היתה בעוכריו,גם " הסכים" שיהודים יעברו לאוגנדה רחמנא ליצלן,בעייתי חוזה שקר נכון,אבל כבודו של רב חייב להיות במקומו,
אוגנדה גם הרב קוק תמך בראיון אוגנדה כך ידוע היום למעלה מכל ספק לפי אגרות שצונזרו על ידי בנו הרב צבי יהודה אגב כדאי לברר אם זה עדיין רלוונטי הייתי עושה טרנספר מרצון להרבה דתלים מפרגן לאוגנדים מכל הלב גם את ראש הממשלה בנט ואפילו את ראש הממשלה הרזרבי