מאבק הנכים: המוסר הכפול והצביעות של השמאל - סרוגים

מאבק הנכים: המוסר הכפול והצביעות של השמאל

עם הקמת הממשלה החדשה, נראה שציבור הנכים נזנח, למרות ההבטחות בחירות של המפלגות השונות: "הם קנו את עולמכם של כל אחד מציבור הנכים שהצביע להם, אבל בפועל רימו וגנבו את קולכם"

מאבק הנכים: המוסר הכפול והצביעות של השמאל
  למצולמים אין קשר למאמר בכתבה (צילום: תומר נויברג/ פלאש 90)

ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו ב"גוש השינוי" חשפו והוכיחו סופית את המוסר הכפול הצביעות ואת הנדסת התודעה שנעשתה על ידם בנושאים החברתיים ובפרט בקרב ציבור אוכלוסיית הנכים.

השמאל בישראל זנח את הנושאים והעמדות החברתיות והסוציאליסטיות בהם החזיק במשך שנים ואף נפנף בדגל ובטקט החברתי.

עד לא מזמן כן ממש עכשיו שלושה חודשים אחורה גם במערכת הבחירות האחרונה הצהירו בכל כלי תקשורת אפשרי במצע הבחירות שלהם, בכנסים בכל ועידה שהתקיימה התראיינו הוציאו סרטונים והצהירו על תמיכה בזכות של ציבור הנכים לחיות בכבוד נאמו מעל דוכן הכנסת במליאה, הגישו הצעות חוק מהאופוזיציה במשך שנים בנושאים החברתיים.

בפרט "השוואת קצבאות הנכות לגובה שכר המינימום". דיברו בוועדות הכנסת בעיקר של "העבודה הרווחה והבריאות" על כמה ש"רק הם חברתיים ולהם אכפת באמת מהחלשים "ועד כמה הם אלו "שדואגים לעניים" "והם יכולים ומסוגלים להבין ולהרגיש את המצוקה של המסכנים".

הם קנו את עולמכם של כל אחד מציבור הנכים שהצביע להם, אבל בפועל רימו וגנב ואת קולכם.

מדוע לא מדברים על הפרת הבחירות הבוטה של המרכז שמאל ובפרט של יאיר לפיד כלפי אוכלוסיית הנכים, בכל זום כנס שהיה לו הצהיר ואף הוציא סרטון לרשתות החברתיות ש"הוא מחויב לציבור הנכים "ומתחייב "להשוואת את קצבאות הנכות לגובה שכר מינימום." התחייבות זו ניתנה במצע של המפלגה ובפאנל פוליטי של "נגישות ישראל" ואתר "שווים".

אז איך יתכן שראש הממשלה החליפי חבר הכנסת יאיר לפיד לא דאג להכניס זאת להסכמים הקואליציוניים ולקווי יסוד הממשלה, הוא רימה ציבור שלמעלה מ-20% מהאוכלוסייה איך יכול להיות שיש שתיקה של התקשורת במעשה המבזה הציני והלא מוסרי שעשה כלפי ציבור הבוחרים המוגבלים שחלקם עם בעיות קוגנטיביות/שכליות/ נפשיות וגופניות עם קשיים בריאותיים רבים.

עוד באותו נושא

צפו ברגע המרגש: ההשבעה הראשונה בשפת הסימנים


14

ההזדמנות שפוספסה

איך נעשתה פה גניבת דעת על מנת שציבור הנכים יבחרו ויצביעו לו, וברגע האמת שהם התכנסו במלון דן בת"א לדון בהסכמים הקואליציוניים ליישב מחלוקות ולהגיע לסיכומים על מנת להקים ממשלה זנחו את הבטחותיהם לציבור הנכים ולא עיגנו אותם בהסכמים הקואליציוניים ובקווי יסוד של הממשלה.

שנים השמאל מרכז הזדעק "שהימין לא חברתי לא ערכי לא מוסרי" "ושבימין שכחו מה זה להיות אנושיים" אז עכשיו שהיה לשמאל-מרכז ,הזדמנות להקים ממשלה להוכיח שהם מיישמים את עקרונותיהם, או איך שהם קוראים לזה "לתקן את העוולות " ממשלה שתעבוד עבור כולם", חבר הכנסת בועז טפרובסקי אמר בראיון שלו בערוץ הכנסת "שהם יעבדו על 80% מהנושאים עליהם יש הסכמה מלאה", אז אני שואלת האם יכול להיות שכל המפלגות מגוש השמאל מרכז הוליכו את ציבור אוכלוסיית הנכים שולל?

נראה כי פשוט זנחו/זרקו את ציבור הנכים לצד הדרך כאילו לא היו הדברים מעולם!

אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע הטור הזה מכוון דווקא ליאיר לפיד: (1) כי הוא קיבל את המנדט מנשיא המדינה (2) הוא זה שהתקשר לנשיא והצהיר "עלה בידי" (3) הוא ראש הממשלה החליפי שהתחייב בכל מקום אפשרי לציבור הנכים.

לפיד (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

לאף אחד במדינה גם לא לשמאל אין בעלות על הנושאים החברתיים, ועל הסוציאליזם באיזה שהוא מקום התקשורת של האליטה יחסה ושימרה במשך שנים רק לשמאל את הנושאים החברתיים נתנה להם קרדיטים כאילו שרק להם שמורה הזכות לטפל לנגוע ולדבר עליהם, היא האשמה היא זו שנתנה להם את החשיפה ומיתגה אותם כאילו הם נכסיה הפרטים שלה.

אגלה לכם משהו חיפשתי רישומים בטאבו על שמם ולא מצאתי אתם יודעים למה? כי אין כאלו.

=====

אליס הימן היא דוברת ארגון הנכים ואשת תקשורת

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
הורסי המדינה
YFZ | 17-06-2021 13:37
ממשלה מחורב נ ט גנבי קולות ורמאים, מתרוממים ואוהבי ערבים!!
אתה מתכוון...
שלום | 17-06-2021 18:13
אתה מתכוון על הנחש והנוכל סבוי הנחש
2
נכים
ש | 17-06-2021 15:54
לנכי ישראל,אתם לא חשובים לממשלה החדשה, מהיכן הם יביאו כסף לאחר שהבטיחו לעבאס 500 מיליארד לעבאס לאחזקת המפלגה שלו.
3
זה שביבי היזניח...
שלום | 17-06-2021 18:12
זה שביבי היזניח אותנו לא כתבת מילה עכשיו שיש ממשלה שרק המתחילה לכאן לפני יומים את פותחה את הפה תני להם עוד קצת לחיות ואז תכתבי על זה
למה זמן? מה? הם לא מכירים את הנושא? צבוע
רם | 02-08-2021 10:51
רק צבועים מדברים כך ..במשך שנים הם אתגרו את ממשלת נתניהו עם חוק הנכים .. עכשיו תנו להם זמן ..
4
12 שנות שלטון...
שלום | 17-06-2021 18:19
12 שנות שלטון נתניהו לא הביאו למצב הזה, היומיים ומשהו של הממשלה החדשה היא הסיבה לכל המחדלים הקיימים. לא כל דבר צריך להכניס להסכמים הקואליציוניים כדי שידעו שהולכים לפעול בעניין.
5
זה חלום רע...
לא נכה | 17-06-2021 19:24
זה חלום רע
6
הימין לא עשה...
איש ישר | 18-06-2021 5:23
הימין לא עשה דבר במשך 12 שנות שלטונו. לא עברו יומיים וכבר משפריצים נגד הימין. אין בושה לקפוצי התחת האלה
7
עדכוני משיח.* *...
עדכוני משיח | 18-06-2021 5:46
עדכוני משיח.* * * אַךְ הַנָּבִיא אֲשֶׁר יָזִיד לְדַבֵּר דָּבָר בִּשְׁמִי אֵת אֲשֶׁר לֹא צִוִּיתִיו לְדַבֵּר וַאֲשֶׁר יְדַבֵּר בְּשֵׁם אֱלֹהִים אֲחֵרִים וּמֵת הַנָּבִיא הַהוּא.לא יתמו חטאים מן הארץ, לא יתמו נביאי השקר.רק הרב נביא.נביא יש אחד.רק משיח נביא.אנחנו לא צריכים אשפוז.מתייג המרכז לנפגעי כתות משקר.הרב אברהם פרץ צודק.מדברי הרב אברהם פרץ:איך הרב אמר לפני חודש,תעזבו את ביבי,יהיה ראש ממשלה צנוע ועניו,תרבותי,כולם ירצו אותו,הוא יהיה כנוע למלך המשיח,יהיה מהפך בשלטון והמזרוחניקים יקבלו את השלטון, אין הכוונה לאותו אחד,אלא הכוונה ...חכו ותראו..הרב(הרב ניר בן ארצי שליטא)רומז בעיניו צדיק גוזר ואני שליח,הכל רמזים,הרב לא דיבר כך בחיים,הרב מתחיל לפתוח ולגלות,את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח ,עוד עלה ועוד עלה.לא סתם היה שריפה ובולען באיזור ירושלים והדיון בבית המשפט של ביבי נפסק,בורא עולם לא יכול לסבול את העוול שעושים לביבי.בורא עולם רומז בשריפות שסופם קרב ובא.אם הרב אמר לבורא עולם אנא תפעיל את הכוח שלך כמו בהר סיני כדי שיראו ויראו, כשהרב אומר משהו והדברים נחתמים בשמיים דברים קורים,הרב(הרב ניר בן ארצי שליטא)אמר אש באיראן היה אש באיראן, הרב אומר הרוגים אז יש הרוגים,תאונה פה,אסון פה אנשים מתחילים להתעורר,שלא תהיה לכם חלישות הדעת,היו ימים שכל יום בקורונה מתו 60 איש בידי שמיים,בורא עולם יודע לטפל בקורונה,הוא יטפל גם בממשלה.. ימין ימין ימין.הימין יעלה.גוש הימין.הימין החדש.ימינה.כל פניותיך יהיו לימין.ליברמן ימין,ליכוד ימין,חרדים ימין,סער ימין,ימינה ימין.הציונות הדתית ימין.עוצמה יהודית ימין.פייגלין ימין.גנץ נוטה לימין.90 אחוז מהכנסת ימין.הימין היציב 80 אחוז בכנסת.בשמיים בחרו ימין.גאולה ימין.משיח ימין.ימין משה.שננו אחרי-ימין ימין ימין.כל פניותיך יהיו לימין.ימין השם רוממה.ימין השם עושה חיל.יד ימין.רגל ימין.צד ימין.ימין ולא שמאל,ימין ולא ימינה,ימין ולא ימינה ולא שמאלה.ממשלת ימין.רוב לימין.בנ-ימין נתניהו.כולם יהיו ימין.משיח כאן להישאר.משיח האמת ימין.משיחת השקר שמאל,אל תאמינו לה,תעזבי אותי קרציה,לא אפקח את עיני מלהסתכל על עם טמא שהלך לשמאל.משיח לא ישקוט עד שהימין יעלה.משיח עומד לפניכם היום,אתם רואים אותו,שומעים אותו,ממשמשים אותו,משיח אדם פשוט,רק משיח נביא,בסוף אני יחסום אותך משיחת השקר השמאלנית.לא יתמו חטאים מן הארץ,לא יתמו נביאי שקר. עכשיו דברי תורה מהרב ניר בן ארצי שליטא: הקבה בחר בימין אז למה ללכת לשמאל?ממשלת שינוי?איזה שינוי אתם רוצים? יש בארץ ישראל הכל,צבא פרנסה,אוויר טוב,איזה שינוי אתם רוצים? המשיח לא שייך לאף מגזר,המשיח אוהב את כולם,כולם ישמעו ויצייתו למשיח,למשיח יש ענווה בלתי נתפסת.
8
אנו מספקים עזרה כספית
Thomas Greg | 18-06-2021 11:40
האם אתה נמצא בבדיקת חובות או במינהל? אתה ברשימה השחורה? האם אתה מתקשה להתמודד עם התשלומים החודשיים שלך? האם אתה רוצה לקנות הלוואה לבית, לרכב או לעסק, אך אתה נמצא בבדיקת חוב או בהנהלתו? אם ענית כן לשאלה כלשהי שלי? אנא צרו איתנו קשר באמצעות whatsapp: +447451280545 או דואל: sllcapital@yandex.com
9
שמאל צבוע? לא...
אברום | 21-06-2021 3:52
שמאל צבוע? לא דבר חדש!
נו ברור....
ביבי שקרן פתולוגי | 22-06-2021 12:22
נו ברור. שהשמאל יתקן את הנזקים של שנים. אבל שיעשה זאת תוך שבוע אחרת הוא חרפה . תגיד אברום בדקו לך את האיי קיו פעם? או שיודעים שאין מה לבדוק