חבר הכנסת סעיד אל-חרומי ממפלגת רע"מ משגר איום לעבר ראשי הקואליציה אם הטיפול בנגב לא יהיה לשביעות רצונו.

כזכור, אלחרומי נעדר מההצבעה על אישור הקמת הממשלה כאות מחאה על אי שביעות רצונו מההסכמים שנחתמו בין בנט ולפיד לרע"מ.
בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב אלחרומי, בין היתר: "אני עושה כל מאמץ פוליטי לשנות את המציאות הכואבת הזו בעידן הממשלה החדשה, ולפתח מפת דרכים חדשה לטיפול הממשלה בעמנו בנגב".
עוד הוא כתב: "אחיי ברשימה המאוחדת, כולם מחויבים לנושא זה ואנחנו עומדים יחד במטרה למצוא פיתרון לטרגדיה המתמשכת של עמנו".
אלחרומי, כאמור, שיגר איום פוליטי מפורש וכתב כי "אם בתקופה הקרובה הממשלה לא תייצר פתרונות משביעי רצון לבעיית הכפרים הבלתי מוכרים ולהתיישבות הבדואית בנגב תהיה לכך השפעה על הנוף הפוליטי בישראל".





תגובות
אלחרומי צריך להבין הפלת הממשלה תעלה שןב את הימין ואז בכל מקרה לא יהיה הסדר אז חכה בסבלנות ותן לממשלה להחליט לגבי סדר עדיפויות
הממשלה אם תיפול ,תיפול על החלטות בטחוניות שחשובות גם לליכוד אם לא יגבו בהחלטות אלו את הממשלה בסופו של דבר זה יחזור לליכוד כמו חרב פיפיות וההפסד יהיה גם שלהם
מה הוא קופץ?רגע רגע הממשלהנקיימת רק יומיים וכבר הוא מאיים? גם ככה הם השתלטו על הנגב..מה שנותנים להם הם מסרבים. סתם נוכלים. מכיר יקרוב את הבעייה
ניתן לבדואים לצעוד לגבול מצרים, שיעברו לשם. שודדי קרקעות ורכבים ונשקים, ושאר דברים