האב נפטר, הבן יחגוג בר מצווה כיתום - וקורא לעזרה - סרוגים
חינוך ובריאות, תוכן שיווקי

האב נפטר, הבן יחגוג בר מצווה כיתום – וקורא לעזרה

הרב שלמה לוי נפטר לאחר שנות יסורים קשים, כשהוא מותיר אחריו 11 יתומים המסרבים להאמין לטרגדיה הנוראה. כעת, בנו הקטן עתיד לחגוג את הבר מצווה שלו - אך אין למשפחה כסף לחליפה או תפילין חדשות, שלא לדבר על כסף לסעודת מצווה. מצטרפים כעת ונענים לדמעותיו של החתן היתום

האב נפטר, הבן יחגוג בר מצווה כיתום - וקורא לעזרה
  (צילום: שאטרסטוק)

הרב שלמה לוי נפטר לפני כמה ימים אחר שנות יסורים קשים, כשהוא מותיר אחריו 11 יתומים שטרם הבינו את גודל הטרגדיה. כעת, בנו הקטן דוד אמור לחגוג את הבר מצווה שלו – אך אין למשפחה את היכולת לממן את השמחה.

מצטרפים כעת ונענים לדמעותיו של החתן היתום

האסון הנוראי נחת עליהם במפתיע, כרעם ביום בהיר וללא התרעה מוקדמת. בני המשפחה סיפרו כי לוי "הקדיש את כל חייו לבניו ולילדיו – וכעת הסתלק לבית עולמו לאחר שנות ייסורים קשים ומרים, כשהוא מותיר את יתומיו להתמודד עם המציאות הקשה והנוראית, ככה, לבדם בארץ החיים".

עוד באותו נושא

האבא נפטר ודוד יחגוג בר מצווה כיתום. עזרו להם >>

לפני ארבע שנים, חייו של לוי השתנו מקצה לקצה לאחר שהוא התבשר כי הוא חולה בסרטן. מאותו היום הוא החל להתרוצץ בין בתי חולים ורופאים שונים, הכאבים היו מנת חלקו ולא היה לו מנוחה. במהלך הימים הבאים מצבו הלך והידרדר, ובשלב מסוים היה נראה כי הוא יצא מזה – אך לאחר תקופה קצרה המחלה חזרה והתפרצה בגופו ללא רחם. ילדיו שהו לצדו כל הזמן, ולא רצו להאמין שאבא היקר להם כל כך יכול לעזוב אותם ביום אחד – אבל אז זה קרה אחרי שמצבו המשיך להידרדר.

לתרומות לחצו כאן

אחד עשר יתומים השאיר המנוח, כשהקטן שבהם יחגוג הערב (רביעי) את הבר מצווה שלו. עם זאת, המשפחה נותרה כעת בחובות עצומים שלוי השאיר אחריו, וכעת המשפחה עומדת בחוסר אונים ללא כסף שיאפשר להם לחגוג כנדרש. החובות לא מאפשרים להם לקנות חליפה לחתן השמחה או תפילין חדשות, שלא לדבר על סעודת מצווה לבני המשפחה ומתנות.

הם משפחה שבורה, כספינה המטלטלת בלב ים, וכעת הם חייבים שנהיה שם לצדם, שנעזור להם לחגוג לבנם הקטן את הבר מצווה, כדי שגם הוא יוכל לשמוח כמו שאר חבריו. הצטרפו כעת והצילו את המשפחה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו