ארגון "הנכים זכויות נכים", יזם היום (רביעי) הפגנה בסמוך לביתו של ראש הממשלה הנכנס, נפתלי בנט, במטרה למחות על התנהלותו חסרת הרגישות, לטענתם, כלפי ציבור אוכלוסיית הנכים, אשר נשכחו מאחור ואינם נכנסו להסכמים הקואליציוניים ולקווי יסוד הממשלה.


ארגון הנכים דורש השוואה מיידית של קצבת הנכות לגובה שכר המינימום, כפי שהתחייבו חלק מהמפלגות המרכיבות את הקואליציה הנוכחית, על מנת לאפשר קיום אורח חיים בכבוד. בנוסף, ארגון הנכים הכללי דורש את ביטול חוק לרון, אשר מגביל חלק מציבור הנכים שיכולים לצאת לעבוד עד כמה שניתן בשוק העבודה, מבלי שתיפגע להם הקצבה ותקוזז.
אליס הימן דוברת ארגון הנכים ומנהלת קשרי ממשל, מסרה לסרוגים: "ציבור הנכים אינו ירפה מדרישתו הצודקת להשוואות את קצבת הנכות לגובה שכר המינימום על מנת לאפשר חיים בכבוד".





תגובות
מבחינת הקואליציה מספיק שהכניסו 2 נשים בעלות מוגבלויות כדי להצטייר טוב. עכשיו אתם כבר לא מעניינים אותם.
רק הוקמה ממדלה חדשה וכבר יש דרישות שמקווים שימולאו תוך יום. נפלתם על הראש? חכו בסבלנות תנו לממשלה כמה ימי חסד, די.......נמאסתם
נכים פשוט בקושי התחיל את הקדנציה שלו וכבר הפגנות... הרי יש כבר ח"כ נכה בקואלציה, ולכן כבר דאגו להם... מה הם עוד רוצים, שכל הנכים יהיה חכי"ם... קצת צניעות לא יזיק...
בושה אנשים חיים מיתחת לקוו העוני לא מסוגלים לעבוד אתם לא מרגישים מה אנחנו סובלים אני חיה על קיצבת נכות 1900שכירות 600אפו חשמל מים ארנונה טרופות נסיעות בגדים נעליים ועוד גם אנחנו רוצים לחיות טוב בכול יום ובחגים ושבתות אנחנו גם בנה אדם מהחודש הזה רוצים שינוי בקיצבאות לעלות קבר