האם ממשלת 60 שנשענת על ערבים, היא "ממשלה"? - סרוגים

האם ממשלת 60 שנשענת על ערבים, היא "ממשלה"?

מתי המלכות לגיטימית, "ודינא דמלכותא דינא", וצריך להישמע לה כריבון נבחר, ומתי היא כמלך ללא כתר, וכ"מוכס העמד מעצמו" שאין למלא דרישותיו?

האם ממשלת 60 שנשענת על ערבים, היא "ממשלה"?
  צילומים: יונתן זינדל, הדס פרוש, נועם ריבקין פנטון - פלאש 90

האם השלטון חוקי? האם זו "ממשלה"?

מה עושה את ההבדל בין שלטון חוקי וממשלה נבחרת, לחבורה המשתלטת בכח על ציבור ואין לה תוקף חוקי? מתי המלכות לגיטימית, "ודינא דמלכותא דינא", וצריך להישמע לה כריבון נבחר, ומתי היא כמלך ללא כתר, וכ"מוכס העמד מעצמו" שאין למלא דרישותיו?

בעלי המשרות הממנים את עצמם באלימות, בעורמה ובגניבה – בוודאי שאין להם תוקף כפי שמגדירים בש"ס את "המוכס העומד מאיליו".

רבינו, הרב צבי יהודה הכהן קוק זצ"ל, בשנת תשל"ד, אחרי מלחמת יוה"כ, עת ניסתה הגב' גולדה מאיר להקים ממשלת מיעוט, חמורה פחות מזו של היום, שאג וזעק את דבר ה' בפיו.

"לטראגי-קומדיה של ביזוי עמינו ומדינתנו בהרכבת ממשלת מיעוט על מדינתנו…לריקבון אין תיקון ואין ריפוי ואין שכלול בהצטרפות אליו חס ושלום, אלא בפיסולו וביטולו הסודי המוחלט"!

"אלה שהצטרפו באופן מגונה אל הטראגי-קומדיה הזאת, שללו מעצמם את הרשות והזכות להופיע בשם הציבור, ואינם כלל שלוחי ציבור, כי אלה שנתנו להם את קולותיהם בבחירות אומרים להם: "לתקוני שדרתיך ולא לעיוותי" (לתקן שלחנו אותכם ולא לקלקל).

"ממעמקי דמי, לבבי ונפשי,.. הנני קורא ומתחנן ודורש…להציל את עם ישראל מידיהם הדורסות והמחללות את שם ד' אלוקי מערכותינו, של האנשים המכונים "שרים", המבזים והמחללים והמהרסים שם ישראל ואורייתא וארעא קדישא לעיני כל על אפסי ארץ בהצטרפותם הנפשעת אל הממשלה הזאת".

עוד באותו נושא

מלך מרוקו מוחמד השישי ברך את נפתלי בנט


14

כך והרבה חמור מזה "הממשלה" הנוכחית:

-ממשלה המסתמכת על ערבים, צמאי דם ישראל.

-ממשלה שאחרי כל המשחקים, אין לה 61 מנדטים ואין לה רוב.

-ראש ממשלה עם שישה מנדטים, שלקח מאנשים במרמה את היקר להם, את קולם ודעתם אותו מסרו לו מאחורי פרגוד הקלפי בהאמינם בו, והוא שיטה בהם, וגנב את דעתם.

זו השתלטות של מיעוט על רוב

זה דומה לכנופיה של בריונים, הכופה את עצמה בסוג של "פרוטקשן" על אנשים תמימים וישרים, על ציבור הבונה את בית ישראל.

"קומבינות", תככים, ומשחקים פוליטיים התאימו לאווירת "השטייטל" בגלות.

מפוזרים ומפורדים היינו בין העמים. שם היה יכול גבאי להשתלט על קהילה, ללא תמיכת הרוב, בעזרת הפריץ שהיה מטיל את כל כובד משקלו, או באמצעים מפוקפקים אחרים. אבל חזרנו לארץ ישראל, להיות "גוי אחד בארץ".לא עוד פרטים נפרדים אלא כלל מאוחד שדנים בו דין של "רובו ככולו".

ציבור שמורכב מדעות שונות וגוונים מרובים ברוך השם, והציבור האורגני החי והבריא בוחר לו על פי רוב, רוב מעם ישראל את נציגיו, והמיעוט מקבל את דעת הרוב, והאומה מתפתחת ועולה בחסדי השם. דומה הדבר, לגג של סוכה, שאם צלתה מרובה אפילו במשהו מחמתה, נחשבת הסוכה כולה כמסוככת והיא כשרה, אך אם אין הרוב מסוכך, פסולה הסוכה והבניין נהרס.

לממשלה הזו אין גיבוי חוקי והיא שולטת באלימות ושלא כדין על עם ישראל. זו ממשלה המנוגדת לרצון העם היהודי, ומנסה לפורר את אחדותו, ולהחזירו לימי הגלות האפלים, לפרק את האחדות היהודית לאומית. אין לנו חלק בחרפה הזו. נסלק ידינו מה"ממשלה" הבלתי חוקית הזו.

זו לא ממשלתו של עם ישראל. ויסיר השם חרפת עמו מעל הארץ. "חזק ונתחזק בעד עמינו ובעד ערי אלוקינו…"

==

הרב שמעון בן-ציון הוא רב בית כנסת בקרית ארבע, איש חינוך ונכה צה"ל ממלחמת לבנון הראשונה

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
23 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
עדכוני משיח.* *...
עדכוני משיח | 16-06-2021 15:21
עדכוני משיח.* * * אַךְ הַנָּבִיא אֲשֶׁר יָזִיד לְדַבֵּר דָּבָר בִּשְׁמִי אֵת אֲשֶׁר לֹא צִוִּיתִיו לְדַבֵּר וַאֲשֶׁר יְדַבֵּר בְּשֵׁם אֱלֹהִים אֲחֵרִים וּמֵת הַנָּבִיא הַהוּא.לא יתמו חטאים מן הארץ, לא יתמו נביאי השקר.רק הרב נביא.נביא יש אחד.רק משיח נביא.אנחנו לא צריכים אשפוז.מתייג המרכז לנפגעי כתות משקר,הרב אברהם פרץ צודק.מדברי הרב אברהם פרץ:איך הרב אמר לפני חודש,תעזבו את ביבי,יהיה ראש ממשלה צנוע ועניו,תרבותי,כולם ירצו אותו,הוא יהיה כנוע למלך המשיח,יהיה מהפך בשלטון והמזרוחניקים יקבלו את השלטון, אין הכוונה לאותו אחד,אלא הכוונה ...חכו ותראו..הרב(הרב ניר בן ארצי שליטא)רומז בעיניו צדיק גוזר ואני שליח,הכל רמזים,הרב לא דיבר כך בחיים,הרב מתחיל לפתוח ולגלות,את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח ,עוד עלה ועוד עלה.לא סתם היה שריפה ובולען באיזור ירושלים והדיון בבית המשפט של ביבי נפסק,בורא עולם לא יכול לסבול את העוול שעושים לביבי.בורא עולם רומז בשריפות שסופם קרב ובא.אם הרב אמר לבורא עולם אנא תפעיל את הכוח שלך כמו בהר סיני כדי שיראו ויראו, כשהרב אומר משהו והדברים נחתמים בשמיים דברים קורים,הרב(הרב ניר בן ארצי שליטא)אמר אש באיראן היה אש באיראן, הרב אומר הרוגים אז יש הרוגים,תאונה פה,אסון פה אנשים מתחילים להתעורר,שלא תהיה לכם חלישות הדעת,היו ימים שכל יום בקורונה מתו 60 איש בידי שמיים,בורא עולם יודע לטפל בקורונה,הוא יטפל גם בממשלה.. ימין ימין ימין.הימין יעלה.גוש הימין.הימין החדש.ימינה.כל פניותיך יהיו לימין.ליברמן ימין,ליכוד ימין,חרדים ימין,סער ימין,ימינה ימין.הציונות הדתית ימין.עוצמה יהודית ימין.פייגלין ימין.גנץ נוטה לימין.90 אחוז מהכנסת ימין.הימין היציב 80 אחוז בכנסת.בשמיים בחרו ימין.גאולה ימין.משיח ימין.ימין משה.שננו אחרי-ימין ימין ימין.כל פניותיך יהיו לימין.ימין השם רוממה.ימין השם עושה חיל.יד ימין.רגל ימין.צד ימין.ימין ולא שמאל,ימין ולא ימינה,ימין ולא ימינה ולא שמאלה.ממשלת ימין.רוב לימין.בנ-ימין נתניהו.כולם יהיו ימין.משיח כאן להישאר.משיח האמת ימין.משיחת השקר שמאל,אל תאמינו לה,תעזבי אותי קרציה,לא אפקח את עיני מלהסתכל על עם טמא שהלך לשמאל.משיח לא ישקוט עד שהימין יעלה.משיח עומד לפניכם היום,אתם רואים אותו,שומעים אותו,ממשמשים אותו,משיח אדם פשוט,רק משיח נביא,בסוף אני יחסום אותך משיחת השקר השמאלנית.לא יתמו חטאים מן הארץ,לא יתמו נביאי שקר. עכשיו דברי תורה מהרב ניר בן ארצי שליטא: הקבה בחר בימין אז למה ללכת לשמאל?ממשלת שינוי?איזה שינוי אתם רוצים? יש בארץ ישראל הכל,צבא פרנסה,אוויר טוב,איזה שינוי אתם רוצים? המשיח לא שייך לאף מגזר,המשיח אוהב את כולם,כולם ישמעו ויצייתו למשיח,למשיח יש ענווה בלתי נתפסת.
מדהים!! 2 מליון איש מקללים את בנט ושקד וסער!!
גיא פלג לעזה | 17-06-2021 0:50
הרי גיא פלג עומד למות בגלל סרטן !!!
2
כך דעת הרבנים...
דוד | 16-06-2021 15:22
כך דעת הרבנים החרדים שאין לממשלה הזו דינא דמלכותא
דינה דמלכותא
גלגל | 17-06-2021 11:06
שייך גם במלכות הגויים.
3
כבוד הרב מסית ומדיח לאלימות.
אבי | 16-06-2021 15:31
ככה זה בדמוקרטיה, נכון בנט שיקר את בוחריו (ואני אחד מהם....) אך ככה זה לצערנו בפוליטיקה, כולם משקרים!!!! ומי כביבי יכול להעיד על כך (הוא התחנן לצרף ערבים לממשלתו). אנחנו חיים במדינה דמוקראטית, תפסיקו לצטט את הרב צבי יהודה, זה היה בתקופה אחרת ובמקרה שונה...וגם עם כל הכבוד הרב צבי יהודה זה לא חוקת המדינה....אז תרגע תשתה מיים קרים ותפנים שהמון!!!! ישראלים שמחים שסוף סוף יהיה תקציב, יהיו שרים ברמה גבוה יותר ממירי רגב, ביטן וכו' שכל יתרונם היה רמת הליקוק לביבי. שסוף סוף יסגרו משרדים מיותרים כמו משרד המים....וכו וכו' עומר בר-לב ולפיד פטריוטים ישראלים לא פחות ממך, אז קצת צניעות ואיחולי הצלחה לממשלה החדשה!!!!!
4
אם יש לה רוב היא כשרה
שלמה | 16-06-2021 15:33
כן היא כשרה כל עוד יש לה רוב אם הרוב לא מוצא חן בעיניך זה בעיה ששך 12 ביבי שלט בזכות מנדטים של חרדים שחלקם הגדול לא מכיר בזכות קיומה של המדינה ואתם יצא למלחמות ןלעשות שלום ןןלא שמעתי אף אחד שאומר שזה לא ליגיטמי להזכירך הגורו שלכם בגין יצא למלחמת לבנון הראשונה אם ממשלת מיעוט וזה היה ליטימי כל עוד לערבים יש זכות להצביע לכנסת הם יכולים גם להחליט להזכיר לך עוד משהו מהעבר מרץ 82 הצעת אי אמון אחרונה לפני הנסיגה מסיני דרוקמן מצביע יחד אם גאולה כחן ןשות ויחד אם הערבים יצא 58 58 ומה גאולה כהן טענה לממשלה אין ליגיטמיות לנסיגה ו5 דקות אחרי זה היא אמרה שלערבים אין ליגטמיות להיות בכנסת צבועים עלובים שכמותכם אל אפך וחמתך עבאס יחליט אם יהיו כבישים ביהודה ושומרון או בנגב
מה לי רוב מה לי מיעוט
גלגל | 17-06-2021 11:08
קשר רשעים אינן מן המניין
שלמה
עמדין | 16-06-2021 19:08
אם שלמה הראשון היה החכם מכל האדם אז שלמה האחרון הטיפש מכל האדם רק לראות את דברי הטמטום והבלע שלך ניתן לראות לאן התדרדרנו ולאיזה תהום מובילים אותנו הצבועים הסרוגים אמור לי מי תומכיך ואומר לך מי אתה
תקשיב...
תולון | 16-06-2021 17:40
תקשיב כלב.אנחנו החרדים מכירים במדינה ושמחים בשגשוגה.אתם רוצים לשרוף אותה .
5
בגרמניה בשנות ה40,...
גזען שאינו מודע לגזענותו | 16-06-2021 15:37
בגרמניה בשנות ה40, היית חבר כבוד במפלגה
נורא ואיום
יקה אמיתי | 16-06-2021 16:32
היהודים מעולם לא רצו להשמיד את תושבי גרמניה. נהפוך הוא. פה כורתים ברית עם תומכי טרור, וזה מצב נורא ואיום. אין גבול לשפל שלכם למען הכסאות.
6
דברי בלע במקרה הטוב. במקרה הרע המרדה.
yosi | 16-06-2021 15:44
דברי בלע במקרה הטוב. במקרה הרע המרדה.
המרדה
עמדין | 16-06-2021 19:02
עם הרב ממריד אז אולי תנהגו בו כמו שפוטין נוהג במורדים הרי למחוזות אפלים אלו אתם מובילים את כולנו
7
על פי חוק, רוב זה רוב.
דורון שטאובר | 16-06-2021 16:59
על פיח מבחן הציבור שממנו נגזלו המנדטים? 30% כשר, 70% טרפה.
8
באמת זה ממשלה...
בלה | 16-06-2021 17:50
באמת זה ממשלה במקום לדאוג לאזרחים דואגים לעצמם אמרנו ניחה יש 60 אצבעות 28שרים 8זגני שרים 13חברי כנסת.חדשים חוק נורווגי תתבייש לך לפיד אמרתה נתניהו לא בסדר אתה בן אדם דוחה במקום לעשות איזה חוק אחד שהביא 6 מנדטים בלבד לא יהיה ראש ממשלה סחטנות מפלגות קטנות קדנציות רצופות לראשות הממשלה מה עשיתם עוד מיליונים לבזבז כספי ציבור על חוק נורווגי בושה
9
יישר כוח על...
עם אחד | 17-06-2021 6:37
יישר כוח על האמת בלי פחד !!! כרגיל כל מי שלא מוצא חן בעיניו ישר שולף את סמל הגזענות ומשווה לנאציזים אין שום דיון ענייני.
עוד רב...
אפרת | 18-06-2021 1:15
עוד רב שמייצר זלזול כלפי תח אמיתיים, בבקשה די
10
ממילא אם המלך מצווה נגד התורה לא שומעים לו
גלגל | 17-06-2021 11:05
כך שנעקר עצם ההתלבטות של הכותב.
11
האם יש צדיק...
יאיר | 18-06-2021 7:46
האם יש צדיק אמיץ שיבדוק האם שהימין עולה הוא לא משנה דבר ממה שאמר לפני הבחירות לטובת העם.יישר כוח לרבינו
12
תודה על הכנות
מ.זועזע | 18-06-2021 7:51
הרב מראה באמת שמבחינתו דמוקרטיה, זה ההיודים _הדתיים? ימניים?) קובעים ולא סופר את האזרחים הערבים כחלק לגיטימי ממדינת ישראל. בושה וחרפה. לפירסום ולמפרסמים
13
האם אתה רוצה לקנות הלוואה לבית, לרכב או לעסק,
Thomas Greg | 18-06-2021 11:39
האם אתה נמצא בבדיקת חובות או במינהל? אתה ברשימה השחורה? האם אתה מתקשה להתמודד עם התשלומים החודשיים שלך? האם אתה רוצה לקנות הלוואה לבית, לרכב או לעסק, אך אתה נמצא בבדיקת חוב או בהנהלתו? אם ענית כן לשאלה כלשהי שלי? אנא צרו איתנו קשר באמצעות whatsapp: +447451280545 או דואל: sllcapital@yandex.com
14
דברים אמיתיים ומדויקים...
תודה על פרסום המאמר :) | 18-06-2021 12:08
דברים אמיתיים ומדויקים כל בר דעת יודע שהממשלה לא נבחרה על ידי העם היא נבחרה על ידי שקר שסופר לאנשים תמימים ולאחר הבחירות הם גילו את השקר. ממשלה שקמה על ידי שקר אכזרי לאנשים תמימים זאת ממשלה ראויה למדינת ישראל? לכן הדברים האמורים במאמר הם פשוט תיאור המציאות. כמו שיש שמש בשמיים כך גם ישש ממשלה בישראל שלא העם בחר בה. (נקודה) תודה רבה הרב על דברי האמת ופרסומם נזכה לבשורות טובות כל עם ישראל באשר הם מהצד הימני ומהצד השמאלי של המפה והעיקר שנשמור על הצדקות והיושר ולא נאבד את המוסר הבסיסי שקיים בכל אחד. ארץ ישראל לעם ישראל :)
15
אני רק שאלה...
אני | 19-06-2021 21:49
אני רק שאלה - כמה מדרגות ירד אדם עד שיגיע ל דרגת רב ?