הכנסת מתרגשת עם שירלי פינטו: "הכל אפשרי" - סרוגים

הכנסת מתרגשת עם שירלי פינטו: "הכל אפשרי"

לאחר מעמד ההשבעה המרגש, הראשון בשפת סימנים, רבים בירכו את ח"כ החדשה שירלי פינטו. שרת הפנים שקד: "מעוררת השראה", גם השרה קארין אלהרר כתבה: "תוספת נהדרת לכנסת"

author-image
הכנסת מתרגשת עם שירלי פינטו: "הכל אפשרי"
  צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ)

היום נרשמה היסטוריה עם השבעתה של ח"כ שירלי פינטו קדוש (ימינה), שלראשונה במדינת ישראל, מעמד ההשבעה היה בשפת סימנים, בעת שבני משפחתה יושבים מרוגשים ביציע הכבוד.

מיד לאחר מכן בירכו רבים במערכת הפוליטית ומחוץ את פינטו.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "זהו אחד הרגעים המרגשים עבורי ברמה האישית ועבור מדינת ישראל כולה. שירלי פינטו, חברת הכנסת החירשת הראשונה בישראל, מוכיחה במעשיה שהכל אפשרי. שירלי היקרה, אני כל כך גאה בך. ביחד נעשה ונצליח", אמר רה"מ בנט.

גם שר הביטחון בני גנץ: "אני מבקש לברך בנוסף את ח׳׳כ שירלי פינטו, שניפצה היום מחסום חשוב. שירלי, את מודל לחיקוי ואני מאחל לך בהצלחה גדולה."

חברת סיעתה, שרת הפנים, איילת שקד צייצה: "שירלי, אין ראויה ממך לכהן כחברה בכנסת ישראל. את מעוררת השראה ומלמדת אותי כל יום מחדש מה היא מסירות ופריצת גבולות. בטוחה שתעשי חיל!

"שיעור גדול לכל ילד וילדה"

שרת האנרגיה, קארין אלהרר, שהשבוע הושבעה לכשרה והאדם הראשון עם מוגבלות שהוא גם חבר ממשלה, הוסיפה: "את שירלי אני מכירה עוד מהימים בהם התמחתה אצלי בלשכה. היא מוכשרת, רצינית, מחויבת לקידום זכויות אנשים עם מוגבלויות ותהיה תוספת נהדרת לכנסת."

יהודה ולד, מנכ"ל מפלגת 'הציונות הדתית' כתב: "יש לי הרבה ביקורת על ממשלת השמאל שקמה. אבל יש משהו מרגש לראות את שירלי פינטו מתחייבת לכנסת בשפת הסימנים ומוכיחה שגם אנשים עם מוגבלות יכולים להיות בהנהגת המדינה. זו אמירה ערכית חשובה לנו כחברה ישראלית. שיעור גדול לכל ילד וילדה שמתמודדים עם קושי, תתאמצו ותחלמו. השמיים הם הגבול."

עוד באותו נושא

עכשיו זה רשמי: אלה המינויים החדשים של בנט


4

ג׳יי רודרמן, נשיא קרן משפחת רודרמן: ״ברכותינו החמות לח״כ הנכנסת שירלי פינטו, אשר עשתה היום היסטוריה ותהפוך לחברת הכנסת החירשת הראשונה בתולדות כנסת ישראל. שירלי היא גאווה אמיתית עבור קרן משפחת רודרמן, שכן כעובדת לשעבר של קרן משפחת רודרמן פעלה לקידום זכויות של צעירים עם מוגבלות במסגרת תפקידה כרכזת רשת הבוגרים של לינק 20."

"אני סבור ובטוח כי שירלי תמשיך להוביל בעוז ובנחישות, את מאבקם החשוב והצודק של צעירים ואנשים עם מוגבלות בישראל, וכעת אף יותר לאור הפיכתה לח״כ מן המניין."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
עדכוני משיח.* *...
עדכוני משיח | 16-06-2021 13:32
עדכוני משיח.* * * אַךְ הַנָּבִיא אֲשֶׁר יָזִיד לְדַבֵּר דָּבָר בִּשְׁמִי אֵת אֲשֶׁר לֹא צִוִּיתִיו לְדַבֵּר וַאֲשֶׁר יְדַבֵּר בְּשֵׁם אֱלֹהִים אֲחֵרִים וּמֵת הַנָּבִיא הַהוּא.רק הרב נביא.נביא יש אחד והוא המשיח.אנחנו לא צריכים אשפוז.מתייג המרכז לנפגעי כתות משקר,הרב אברהם פרץ צודק.מדברי הרב אברהם פרץ:איך הרב אמר לפני חודש,תעזבו את ביבי,יהיה ראש ממשלה צנוע ועניו,תרבותי,כולם ירצו אותו,הוא יהיה כנוע למלך המשיח,יהיה מהפך בשלטון והמזרוחניקים יקבלו את השלטון, אין הכוונה לאותו אחד,אלא הכוונה ...חכו ותראו..הרב(הרב ניר בן ארצי שליטא)רומז בעיניו צדיק גוזר ואני שליח,הכל רמזים,הרב לא דיבר כך בחיים,הרב מתחיל לפתוח ולגלות,את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח ,עוד עלה ועוד עלה.לא סתם היה שריפה ובולען באיזור ירושלים והדיון בבית המשפט של ביבי נפסק,בורא עולם לא יכול לסבול את העוול שעושים לביבי.בורא עולם רומז בשריפות שסופם קרב ובא.אם הרב אמר לבורא עולם אנא תפעיל את הכוח שלך כמו בהר סיני כדי שיראו ויראו, כשהרב אומר משהו והדברים נחתמים בשמיים דברים קורים,הרב(הרב ניר בן ארצי שליטא)אמר אש באיראן היה אש באיראן, הרב אומר הרוגים אז יש הרוגים,תאונה פה,אסון פה אנשים מתחילים להתעורר,שלא תהיה לכם חלישות הדעת,היו ימים שכל יום בקורונה מתו 60 איש בידי שמיים,בורא עולם יודע לטפל בקורונה,הוא יטפל גם בממשלה.. ימין ימין ימין.הימין יעלה.גוש הימין.הימין החדש.ימינה.כל פניותיך יהיו לימין.ליברמן ימין,ליכוד ימין,חרדים ימין,סער ימין,ימינה ימין.הציונות הדתית ימין.עוצמה יהודית ימין.פייגלין ימין.גנץ נוטה לימין.90 אחוז מהכנסת ימין.הימין היציב 80 אחוז בכנסת.בשמיים בחרו ימין.גאולה ימין.משיח ימין.ימין משה.שננו אחרי-ימין ימין ימין.כל פניותיך יהיו לימין.ימין השם רוממה.ימין השם עושה חיל.יד ימין.רגל ימין.צד ימין.ימין ולא שמאל,ימין ולא ימינה,ימין ולא ימינה ולא שמאלה.ממשלת ימין.רוב לימין.בנ-ימין נתניהו.כולם יהיו ימין.משיח כאן להישאר.משיח האמת ימין.משיחת השקר שמאל,אל תאמינו לה,תעזבי אותי קרציה,לא אפקח את עיני מלהסתכל על עם טמא שהלך לשמאל.משיח לא ישקוט עד שהימין יעלה.משיח עומד לפניכם היום,אתם רואים אותו,שומעים אותו,ממשמשים אותו,משיח אדם פשוט,רק משיח נביא,בסוף אני יחסום אותך משיחת השקר השמאלנית.לא יתמו חטאים מן הארץ,לא יתמו נביאי שקר. עכשיו דברי תורה מהרב ניר בן ארצי שליטא: הקבה בחר בימין אז למה ללכת לשמאל?ממשלת שינוי?איזה שינוי אתם רוצים? יש בארץ ישראל הכל,צבא פרנסה,אוויר טוב,איזה שינוי אתם רוצים? המשיח לא שייך לאף מגזר,המשיח אוהב את כולם,כולם ישמעו ויצייתו למשיח,למשיח יש ענווה בלתי נתפסת.
2
לא הראשונה. גם...
השנייה | 16-06-2021 13:33
לא הראשונה. גם מירי רגב לא שומעת כלום ובטח לא מקשיבה.
3
רק פוגע באוכלוסיה המוגבלת שעושים מהם גימיק
חנה | 16-06-2021 13:48
רק פוגע באוכלוסיה המוגבלת שעושים מהם גימיק
לא נכון,...
לא נכון | 16-06-2021 16:19
לא נכון, היא פעילה רצינית עם הרבה תוכניות, יש המון אנשים עם מוגבלויות שהיא תדאג להם. למה להגיד שוויץ?
4
גם קארין אלהרר מוגבלת ועם כל הכבוד זה לא מונע
למען האמת | 16-06-2021 14:33
ממנה להיות מכשפה אמיתית. החכית הנל היא לא רק חרשת, אלא גם אדם שיש לו מטרות ואופי שעדיין לא הספיקו להכיר פה
5
עוד כתבת יחצנות של ימינה
יחצנות זולה | 16-06-2021 16:27
אני מבין שמדובר בכתבתב החצר של בנט. כל כמה שעות כתבת יחצנות לבוס.
6
אם היא אילמת...
בנט צי | 16-06-2021 17:44
אם היא אילמת אך היא תאמר לא לחבריה לממשלה הערבים???
7
כמה תגובות מגעילות...
ליאת סביר | 16-06-2021 17:56
כמה תגובות מגעילות ואלימות יש באתר שלכם. אתם אתר של חובשי כיפה, לא ?! דרך ארץ קדמה לתורה ,לא ?! טלו קורה מבין עינכם על הרפש שאתם מאשרים להפיץ
8
שכחתם שהיה לנו...
א.ע | 16-06-2021 20:10
שכחתם שהיה לנו ראש ממשלה עם מוגבלויות קשות יותר
9
שיהיה לה בהצלחה...
בלה | 16-06-2021 20:34
שיהיה לה בהצלחה רבה יש לי שאלה מבנט אני אישה גמדה אתה יכול לבדוק האם תתנו לי להיות חברת כנסת אני מקדישה עוד פעם אני גמדה גמדה
את באמת...
בהצלחה שירלי | 16-06-2021 21:14
את באמת קטנה אולי גמדה אולי טרולית אבל קטנה. אבל אצל בנט כולם ענקים לא בגודל הפיזי פשוט גדולים מהחיים.
10
ש ר מ...
בנט ב ן ז ו נ ה | 16-06-2021 22:20
ש ר מ ו ט ה של ערבים
11
הרבי
נועם | 19-06-2021 14:56
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף