שבוע ההצדעה: עיטור ל-27 המצטיינים בשירות הלאומי - סרוגים

שבוע ההצדעה: עיטור ל-27 המצטיינים בשירות הלאומי

בשיאו של שבוע ההצעה ל-18,000 משרתי השירות הלאומי התקיים טקס מצטיינות ומצטיינים של השירות הלאומי-אזרחי. המנכ״ל ראובן פינסקי חילק את אותות ההצטיינות ל-27 המתנדבים שנבחרו בקפידה

author-image
שבוע ההצדעה: עיטור ל-27 המצטיינים בשירות הלאומי
  צילום: דוברות השירות הלאומי

השבוע התקיים במרכז מורשת בגין, טקס מרכזי במסגרת שבוע ההצדעה ל-18,000 מצטיינות ומצטיינים השירות הלאומי-אזרחי, המנכ״ל ראובן פינסקי חילק את אותות ההצטיינות ל-27 המתנדבים שנבחרו בקפידה מתוך סה״כ 18,000 המתנדבים.

חשוב להזכיר כי השבוע מציינים את שבוע ההצדעה למתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי אזרחי, שבוע בו כל ישראל אומרת ״תודה״ ומצדיע לכל בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי על עשייתם ופועלם.

עוד באותו נושא

בכל הארץ: שבוע ההצדעה לשירות הלאומי יוצא לדרך

הנשיא היוצא, ראובן רובי ריבלין, בסרטון ברכה למצטיינים: בני השירות מכל המגזרים ומשפחותיהם, מביאים את הרצון להעניק ולתרום לעשייה של החברה הישראלית כולה.כל אחד מביא עולם שלם מלא ומיוחד את חכמת החיים שצבר, ותפיסת החיים שגיבש מה מאפשר לו להעניק מענה מיטבי למי שזקוק לכך יותר מכל.

קיומה של מדינת ישראל וחוסנה של החברה נשען על יכולתנו לדאוג לנזקקים, להוות חלק פעיל ולתרום כמיטב יכולתנו. התרומה שמביאים לארגונים בהם מתנדבים מאפשרת לבנות את חברת המופת אליה אנו שואפים וליצור תקווה ישראלית לשנים קדימה. אני רוצה להודות למתנדבים ולבני משפחותיהם על תרומתם יוצאת הדופן עבור השירות הלאומי אזרחי, מדינת ישראל והחברה הישראלית כולה.

ראובן פינסקי, מנכ״ל רשות השירות הלאומי-אזרחי: ״בכל שנה, אנו נרגשים להגיע עם המצטיינים הנפלאים שלנו לטקס המצטיינים. השנה, ההתרגשות כפולה. שנה מורכבת במיוחד עברה על החברה הישראלית, שנה בה בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי התגלו בשיא עוצמתם. הובילו בחזית האזרחית והצליחו במשימתם ועל כך תודתנו והערכתנו להם היום.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו