חילופי שרות במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים - סרוגים

חילופי שרות במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים

טקס חילופי השרות במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים התקיים היום (שני). השרה מרב מיכאלי נכנסה היום לתפקידה במשרד, ובכך תחליף את שרת התחבורה היוצאת, תא"ל (במיל') מירי רגב

author-image
חילופי שרות במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים
  (צילום: ששון תירם)

היום (שני), לאחר קיום התמונה המסורתית בבית הנשיא, בוצעו חילופי השרות במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים – השרה מרב מיכאלי נכנסה במקומה של השרה מירי רגב.

עוד באותו נושא

אלו הח"כים החדשים שיכנסו השבוע לכנסת

"זה לא סוד שבמדינת ישראל התחבורה לא מאפשרת לנו להגיע. גם לאלה הנמצאות ונמצאים במרכז, כי הם פשוט תקועים ביחד במרכז. ואת התקיעות הזאת הגיע הזמן לשחרר", פתחה מיכאליבטקס חילופי השרות. "משום שאין תקציב, הכל תקוע ונמצא באי בוודאות. עכשיו, יש ממשלה חדשה, תהיה מסגרת תקציבית, ואפשר יהיה פשוט לעבוד".

מיכאלי נכנסה היום לתפקידה במשרד התחבורה ותחליף שרת התחבורה היוצאת, תא"ל (במיל') מירי רגב, שכיהנה בתפקיד בשנה האחרונה, מאז מאי 2020. השרה מיכאלי ציינה כי מדינת ישראל, לטענתה, הייתה תקועה הרבה מאוד זמן. "עכשיו אנחנו מתחילים לנוע. יש המון מה לעשות וכעת יש לנו הזדמנות לעשות זאת. העבודה רק מתחילה".

רגב בחניכת המחלף באשקלון (צילום: דוברות עיריית אשקלון)

מיכאלי הוסיפה כי תחבורה שמתפקדת כמו שצריך יכולה להוריד את מחירי הדיור ואת יוקר המחייה, ולייצר באופן אקטיבי שוויון הזדמנויות בתעסוקה ובדיור: "אנחנו חייבות וחייבים להסתכל על כל סוגי בני ובנות האדם, לא משנה אם הם בני שמונה או בני 80, אם יש להם שתי רגליים שיכולות לשאת אותם ממקום למקום או כאלה שפחות. הגיע הזמן שהתחבורה שלנו תפסיק להיות שדה קרב", הוסיפה השרה מיכאלי.

"שמחה שאישה נוספת נכנסת אל מה שבעבר היה מקדש גברי"

עוד ציינה כי בכוונתה לייצר מחקר דעת קהל מקיף על סוגיות בוערות בתחבורה. כמו כן, ציינה כי בכוונתה להשקיע בבטיחות בדרכים ובביטחון אישי של כל המשתמשים בדרך, לייצר שוויון ולהשקיע בחברה הערבית ובפריפריה גיאוגרפית וחברתית, לחלץ פרויקטים תקועים ולקדם את מעמד עובדי ועובדות בתחבורה הציבורית.

מיכאלי הוסיפה כי תעבוד בשיתוף פעולה עם השלטון המקומי תוך קידום רשויות מטרופוליניות, שיתופי פעולה בינמשרדיים, ושיתוף פעולה עם המדינות הערביות השכנות והחברה הפלשתינאית, לקידום הכלכלה האזורית.

"לא סוד שיש לנו תפיסת עולם משותפת", מקלב (צילום: פלאש90)

השרה היוצאת, מירי רגב, הודתה לעובדי משרד התחבורה וסקרה את הפעילות הענפה של המשרד בשנה האחרונה, ביבשה, בים ובאוויר. "את מקבלת משרד עוצמתי, עם עובדים נפלאים שעושים הכול על מנת לשרת את ישראל נאמנה. ההיסטוריה של האישה הראשונה בתפקיד כבר נעשתה. אני שמחה שאישה נוספת נכנסת אל מה שבעבר היה מקדש גברי. אני משאירה לך משרד יציב, איתן, יש לך עם מי לעבוד. כולי תקווה כי תמשיכי לחבר את ישראל, צפון דרום, מזרח ומערב, יהודה ושומרון. זה צו השעה. בהצלחה בתפקידך למען אזרחי ישראל ומדינת ישראל", אמרה השרה רגב.

סגן השרה ח"כ אורי מקלב הודה על שיתוף הפעולה הרחב לו זכה במשרד התחבורה בשנה האחרונה ובירך את השרה הנכנסת. "זה לא סוד שיש לנו תפיסת עולם משותפת בנושאים רבים, בהם שוויון זכויות בכל המגזרים והאכפתיות לאיש הקטן. אני בטוח שתהיה המשכיות לכל הדברים החשובים שקידמנו בשנה האחרונה. נמשיך לעבוד ביחד לטובת הציבור, בכל תפקיד", אמר מקלב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
צריך לטרנספר את...
מפנה חולות ונכדות של הנאצי ימח שמו קסטנר, | 14-06-2021 21:33
צריך לטרנספר את הכלבה הנכדה של הנאצי ימח שמו, היא וההורים הארורים שלה למחנות המות בסוביבור ולהשמיד אתכם, כמו שהסבא הארור עשה להרבה יהודים,להשמיד את כל הצאצאים של הנאצי ימח שמו קסטנר, בן עולה,תיתכונני כלבה נאצית
מיכל קחי...
מנדי | 15-06-2021 6:18
מיכל קחי את הגופה שלך וחיזרי עים ההורים שלך חזרה לבית הקברות של הלבנים הארורים לאירופה שם תהיה קבורתכם,הבאתם עלנו את כל הצרות שלכם מאירופה היבשת הארורה,מעשה אדומיים שם למדו ההורים שלכם?אז תארזי מיזודה,עים כמה סנרטוטים ולבית הקברות שלכן שם,תתחילי לזוז,
סרוגים, מה...
מיכל | 15-06-2021 1:12
סרוגים, מה יהיה עם השפה בתגובות כאן?!?!? בטוחה שזה שניים- שלושה אנשים בלבד. תחסמו אותם כבר. בור ביבים גדוש
2
ביבי מלך ישראל...
ימין אמיתי | 14-06-2021 23:40
ביבי מלך ישראל
3
נתניהו יחזור מהר...
ימין אמיתי | 14-06-2021 23:41
נתניהו יחזור מהר מאוד בקרוב
4
יוצאת שרה נכנסת...
נתן | 15-06-2021 12:34
יוצאת שרה נכנסת צרה צרורה