כפי שפורסם בסרוגים: יום לאחר השבעת הממשלה החדשה והמעבר לאופוזיציה, ח"כ אופיר סופר הגיש היום (שני) בקשה רשמית לפילוג מהליכוד ולאפשר לו לחבור מחדש לסיעת הציונות הדתית.

כזכור, סופר שוריין במקום ה-28 ברשימת הליכוד בבחירות לכנסת ה-24, זאת כחלק מההסכם בין בצלאל סמוטריץ' לבנימין נתניהו שנועד גם לחבר את המפלגה לריצה משותפת עם עוצמה יהודית. סופר שוריין באמצעות מפלגת המדף "עתיד אחד" כדי לאפשר לו להתפצל אחרי הבחירות ללא צורך בשליש סיעה – וכעת כאמור מבקש להתמזג עם סיעת הציונות הדתית.

אמש סופר התראיין באולפן סרוגים לפני השבעת הממשלה החדשה ותקף את נפתלי בנט על החיבור למפלגות השמאל והמרכז. "בדרך כלל מפסידים בכבוד, כשהמשחק מתנהל לפי הכללים. אבל היום ציבור גדול של מצביעים, הרבה מהם ציונות דתית, מרגישים מרומים" אמר. "זה לא פשוט. אתה מרגיש את זה בשטח, בבית הכנסת, בשיחות טלפון".

לדבריו, "עשינו מה שאפשר כדי לטרפד את הממשלה הזו, אבל יש דברים שאי אפשר לעשות, אחד מהם זה לשבת בקואליציה עם מפלגה אנטי ציונית כמו רע"מ".






תגובות
אנחנו לא צריכים אשפוז.מתייג המרכז לנפגעי כתות משקר,הרב אברהם פרץ צודק.מדברי הרב אברהם פרץ:"איך הרב אמר לפני חודש,תעזבו את ביבי,יהיה ראש ממשלה צנוע ועניו,תרבותי,כולם ירצו אותו,הוא יהיה כנוע למלך המשיח,יהיה מהפך בשלטון והמזרוחניקים יקבלו את השלטון, אין הכוונה לאותו אחד,אלא הכוונה ...חכו ותראו..הרב(הרב ניר בן ארצי שליט"א)רומז בעיניו צדיק גוזר ואני שליח,הכל רמזים,הרב לא דיבר כך בחיים,הרב מתחיל לפתוח ולגלות,את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח עוד עלה ועוד עלה.לא סתם היה שריפה ובולען באיזור ירושלים והדיון בבית המשפט של ביבי נפסק,בורא עולם לא יכול לסבול את העוול שעושים לביבי.בורא עולם רומז בשריפות שסופם קרב ובא.אם הרב אמר לבורא עולם אנא תפעיל את הכוח שלך כמו בהר סיני כדי שיראו ויראו, כשהרב אומר משהו והדברים נחתמים בשמיים דברים קורים,הרב(הרב ניר בן ארצי שליט"א)אמר אש באיראן היה אש באיראן, הרב אומר הרוגים אז יש הרוגים,תאונה פה,אסון פה אנשים מתחילים להתעורר,שלא תהיה לכם יחידות הד
, תגיד מי אתה? ומי המגזר שלך? ומי הם כל הרבנים האלה שאתה כותב כל פעם מחדש?
, בדקתי מי הרבנים האלו, אז הרב ניר בן ארצי הוא רק משחק את עצמו, והוא משיח שקר ונביא שקר, מי שבאמת הוא משיח ונביא אמת זה כ"ק אדמו"ר מרן נשיא ונביא שופט ויועץ הדור מליובאוויטש מרן המלך המשיח בן דוד צדקנו שליט"א!!! אז תזהר איך שאתה כותב, מאמין במשיח ונביא שקרי. חבל שסרוגים נותנים לך להגיב באתר שלהם. חוץ מזה כל משיחי אמת לא אמרו על עצמם שהם משיח אלא הסתירו, אולי אמרו ברמז כמו משיח בן דוד צדקנו שבדורנו שהוא כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש מרן נשיא ונביא שופט ויועץ הדור שליט"א שרמז על עצמו.