נסראללה בהופעת בכורה מאז נאום השיעולים - סרוגים

נסראללה בהופעת בכורה מאז נאום השיעולים

לראשונה מאז "נאום השיעולים" שקויים לפני כשבועיים, נסראללה חוזר לנאום ומתייחס לשמועות שהתרוצצו על מותו. הוא אמנם התגבר על השיעול, אך לא נראה במיטבו וכחכח מדי פעם בגרונו

author-image
נסראללה בהופעת בכורה מאז נאום השיעולים
  שאטרסטוק

לראשונה מאז "נאום השיעולים" שקויים לפני כשבועיים, נסראללה חוזר לנאום ומתייחס לשמועות שהתרוצצו על מותו. הוא אמנם התגבר על השיעול, אך לא נראה במיטבו וכחכח מדי פעם בגרונו.

עוד באותו נושא

חיזבאללה דחו את השמועות על מותו של נסראללה


3

שבועיים אחרי "נאום השיעולים" שעורר שלל ספקולציות בנוגע למצבו הבריאותי, מזכ"ל חיזבאללה הכחיש את השמועות שרצו ברשתות ובכל רחבי העולם: "אמרו שאני מת, חיפשו לי מחליף – אני מודה לכל מי שדאג לי", הוא פתח בתודה לקהל הרחב שהתפלל עבורו ודאג לשלומו.

"אני עדיין אתכם וביניכם. אני גאה באהבתכם אליי, מודה לכם ומרגיע אתכם – נמשיך יחד עד שנתפלל יחד במסגד אל-אקסא", והוסיף: "כבר ברור כי הפלסטינים בעזה, בגדה ובשטחי 48 נחושים להגן על אל-אקסא ועל המקומות הקדושים".

נסראללה לא חורג ממנהגו ולועג לחולשה הישראלית, כלשונו, על כך שלא מצליחים להרכיב ממשלה יציבה בישראל, ומנתח את האירועים הפוליטיים בישראל: "טראמפ ישר אמר שזה זיוף בבחירות כשהוא הפסיד, ונתניהו גם קורא לממשלה שתושבע 'הזיוף הכי גדול בהיסטוריה של ישראל'. אין לנתניהו לאן ללכת. הוא איים בנושא הגרעין. אולי יעשה מעשה טיפשי בזירה הפלסטינית, ובכך ישים את כל האומה הערבית בפני אתגרים חדשים".

"יצרנו קשר עם מדינות שונות כדי 'ליצור משוואה חדשה בעניין ירושלים'", הוא אומר, ומציין באופן ספציפי את המורדים החות'ים בתימן שהודיעו שהם מוכנים להיות חלק "מהמשוואה האזורית שתשמור על ירושלים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
טיפש במקום נחש...
תלמידיו של המאסטרו | 09-06-2021 0:26
טיפש במקום נחש אחד ביבי יקבל קן נחשים כולם היו בניו שרים בכירים של ביבי ולמדו ממנו להקיש ובגדול נסראלה הישמר לנפשך מקן הנחשים
2
תמיד אחרי נאום באה תקיפה בסוריה
אבי | 09-06-2021 6:36
האיש הזה הוא משלנו והוא שותל מסרים בנאום
3
נסראלה העונש שלך...
סיגל | 09-06-2021 10:38
נסראלה העונש שלך זה לחיות מתחת לאדמה..
4
הרבי
נועם | 27-06-2021 16:42
הרבי מלובביץ' אלוהים ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
5
סטטיק
נועם | 13-07-2021 16:55
סטטיק
6
ברוך
נועם | 06-08-2021 9:27
ברוך מרזל ואמנון יצחק נגד נסראללה