צפו: האם מיכאלי תשקיע בכבישי יהודה ושומרון? - סרוגים

צפו: האם מיכאלי תשקיע בכבישי יהודה ושומרון?

במענה לשאלת סרוגים האם מרב מיכאלי תשקיע בכבישי יהודה ושומרון בעבודתה כשרת התחבורה המיועדת, יו"ר העבודה אמרה כי "נעשה את הדברים הטובים ביותר למדינת ישראל, בכל התיקים והוועדות"

צפו: האם מיכאלי תשקיע בכבישי יהודה ושומרון?
  (צילום: סרוגים)

שרת התחבורה המיועדת מרב מיכאלי התייחסה היום (שני) לעבודתה הצפויה בממשלה החדשה במידה ותקום, זאת במענה לשאלת סרוגים האם יושקעו כספים של משרד התחבורה בכבישי יהודה ושומרון.

"מפלגת העבודה, בכל התיקים וכל הוועדות שבידיה, תפעל בכל עת לטובת כל אזרחיות ואזרחי מדינת ישראל – על הצד הטוב ביותר" הבהירה מיכאלי. "אמונותיי הן לא סוד באשר לדבר הנכון שצריך לעשות בשטחי יהודה ושומרון באופן כללי, אך באופן קונקרטי אף אחד מאיתנו עוד לא נכנס למשרד שלו. כשניכנס, נעשה את הדברים הטובים ביותר למדינת ישראל".

בדבריה בישיבת הסיעה ציינה גם כי ועידת המפלגה אישרה את ההשתתפות בממשלה החדשה. לדבריה, "ועידת מפלגת העבודה מממשת את הדמוקרטיה המפלגתית ומצביעה כמעט פה אחד על עיגון עיקרון השוויון המגדרי במוסדות המפלגה ועל השתתפות המפלגה בממשלת השינוי".

עוד באותו נושא

לפיד לשאלת סרוגים: אתה היית מבטל את הריקודגלים?


22

מיכאלי הגיבה גם לביטול מצעד הדגלים וההאשמות מצד הימין לגבי האירוע. "ממשלת השינוי, אני מאמינה, תושבע בימים הקרובים, אבל קיש וסמוטריץ' ואחרים כבר מאשימים אותה בביטול מצעד הדגלים" אמרה. "זה קלאסי ממשלות נתניהו. יושבים בשלטון ומאשימים אחרים".

על פגישת ראשי מפלגות הקואליציה המיועדת: "הציבור משתוקקת ומשתוקק לקצת שקט, לממשלה שתטפל בה ובו, לממשלה שתראה אותו, שתעבוד בשבילו, ואם אנחנו נעשה את הדבר המתבקש ונבוא עם רצון טוב ונבנה ממשלה של רצון טוב, היא תצליח מעל המשוער".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הציבור משתוקקת? יש...
הציבור משתוקק | 07-06-2021 16:24
הציבור משתוקקת? יש גבול
2
הציבור משתוקקת שתעופי...
מורה לעברית | 07-06-2021 21:02
הציבור משתוקקת שתעופי לעזה
3
רגע היא בעצם...
אגב | 07-06-2021 21:06
רגע היא בעצם לא אמרה כלום. רק סיבנה אותם במילים חסרות תוכן טוב אסיק לבד...
4
היא תשקיע ביהודה...
צח | 08-06-2021 19:08
היא תשקיע ביהודה שומרון כמו שאתם בזמן השלטון הממושך שלכם השקעתם בקיבוצים למשל צבועים שואלים שאלות צבועות