נשיא המדינה ראובן ריבלין נועד היום (ב') עם הנשיא הנבחר יצחק הרצוג בבית הנשיא לפגישה ראשונה.
״אדוני הנשיא הנבחר, ברוך בואך, תרגיש בבית. לא רבים יכולים לומר שבית הנשיא הוא בית חייהם,״ אמר לו הנשיא עם בואו למשכן נשיאי ישראל.
עוד באותו נושא
יפרוש מהכנסת | מסתמן: זה הח"כ שיחליף את הרצוגחדשות סרוגים


הרצוג הנאום המלא| צילום: נאום הניצחון של יצחק הרצוג (ערוץ כנסת)
השניים סיירו בבית הנשיא ואז יצאו לשיחה נינוחה בגןץ



הנשיא הנבחר הרצוג הודה לו ואמר כי זהו כבוד גדול להיות כאן ולממש את השליחות הזאת.
הרצוג מינה את ראש המטה שלו אייל שוויקי לעמוד בראש צוות התיאום והחפיפה מול מנכ״ל בית הנשיא הראל טובי.
הלך הזרזיר אצל העורב. מוסד הנשיאות מיותר לחלוטין,בזבוז כספים מיותר.