יו"ר מועצת יש"ע וראש המועצה האיזורית בקעת הירדן, דויד אלחיאני, טוען כי ממשלת בנט-לפיד תהיה טובה להתיישבות ביהודה ושומרון וחושף פרטים מהשיחה שניהל עם ניר אורבך.

בראיון לרדיו 103FM אמר אלחיאני כי "במציאות הקיימת, כשהחלופה היא ללכת לבחירות חמישיות, בוודאי שאני מעדיף את החלופה הזו. בניגוד לרבים אחרים אני חושב שזו תהיה ממשלה טובה להתיישבות".
על השיחה עם אורבך הוא סיפר כי "הייתה שיחה טובה. הארתי את עיניו בכל מיני נשואים בהם היה לו חשש". לחיאני ציין כי "אני חושב שהוא בשל לקראת תמיכה בממשלת השינוי. ההערכה שלי היא שהוא שהוא יתמוך בממשלה ולא יתפטר".

אלחיאני אמר כי "לא בדקתי כמה ממועצת יש"ע תומכים בממשלת בנט-לפיד אבל אני חושב שהדעות חלוקות. מי שחושב שיש לנתניהו רוב במועצת יש"ע, הוא פשוט טועה".
כזכור, לפני הבחירות האחרונות הודיע אלחיאני על תמיכה במפלגת 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער. בשנה האחרונה יחסיו עם נתניהו רשמו לא מעט עליות ומורדות בעיקר סביב הקפאת הבניה ביהודה ושומרון.





תגובות
יותר גרוע ממה שהיה ב 12 שנות המושחת מבלפור לא יכול להיות ... הוא לא עשה כלום חוץ מלשקר , להסית , להדיח , ולבלבל במוח ... אפילו חאן אל אחמאר לא פונה, שלא לדבר על כל החלומות ... סיפוח הבקעה , החלת החוק , עסקת המאה , סיפוח מחר ביום ראשון... ושאר השקרים ...
למה המושחט מרעננה טוב יותר?
חנפן. חנפן. רק שנאה ממלא אותך
אשרי המאמין