עוזר של שר חרדי נעצר בחשד לעבירות שוחד ומרמה - סרוגים

עוזר של שר חרדי נעצר בחשד לעבירות שוחד ומרמה

בין העצורים עובד ציבור, עובד ציבור לשעבר, מנהל חברה מתחום הרפואה ומנהל חברה נוסף מתחום השדלנות. במהלך המעצר בוצעו חיפושים במספר כתובות בנוסף לבתיהם ומשרדיהם של החשודים

עוזר של שר חרדי נעצר בחשד לעבירות שוחד ומרמה
  (צילום: פלאש90)

לאחר חקירה סמויה ומאומצת, הותר לפרסום כי נעצרו והובאו 4 חשודים לחקירה באזהרה הבוקר (ראשון), בעקבות הידיעה כי מקורב לשר חרדי בכיר בממשלה נעצר בחשד לביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. עוכבו מספר חשודים נוספים.

עוד באותו נושא

בן גביר: "איפה היה ראש השב"כ כשאיימו עליי?"


35

בין העצורים עובד ציבור, עובד ציבור לשעבר וכן מנהל חברה מתחום הרפואה ומנהל חברה נוסף מתחום השדלנות – לובינג. במהלך המעצר בוצעו חיפושים במספר כתובות בנוסף לבתיהם ומשרדיהם של החשודים.

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר (צילום: פלאש90)

עפ"י החשד, עובד הציבור פעל לכאורה במספר הזדמנויות ביחד עם המעורבים ממניעים של בצע כסף, לקידום ושימור אינטרסים של חברות מסחריות גדולות במשק, תוך ניצול מעמדו ובניגוד מוחלט לאינטרס הציבורי.

מדוברות המשטרה נמסר: "החקירה מנוהלת ע"י משטרת ישראל ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובמהלך היום ככל שיידרש מבחינה חקירתית, יובאו לדיון בעניינם בבית משפט השלום בראשון לציון".

מעורך הדין אייל בסרגליק, המייצג את אחת החשודות בפרשייה נמסר כי: "בשלב זה מרשתנו מעוכבת בלבד. הגם שמדובר בשלב מאד מקדמי של החקירה אין כל ספק כי למרשתנו אין כל קשר לעבירה פלילית כלשהי ולא דבק בה רבב. והחשד שבגינו עוכבה היום הוא חשד המיוחס לאחרים ולא לה, כאשר שמה שורבב לפרשייה. בחלוף הזמן יתברר כי למרשתנו אין כל קשר לחקירה שנפתחה היום".

מחברת רוש ישראל נמסר בתגובה: "חברת רוש ישראל מאשרת שחוקרי משטרה הגיעו הבוקר למשרדיה. החברה משתפת פעולה באופן מלא עם גורמי אכיפת החוק ופועלת בשקיפות מלאה ובהתאם להוראות החוק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אפילו בין הסרוגים מריחים אנטישמיות
יהודה אלידע | 06-06-2021 15:29
מדוע לדעת כותב הכותרת (העורך?) מותר לכלול בה את התואר חרדי? הרי הוא היה נזעק אם בעיתון כלשהו בעולם הייתה כותרת דומה מתפרסמת עם התיאור יהודי!
2
רציניים? מה זה הניסוח הזה?
? | 06-06-2021 16:08
אם זה היה תדל היה כתוב עוזר שר דתל? הרגתם
3
דוגמא מצוינת להשמצת החרדים.
כולם | 06-06-2021 16:46
חשבתם פעם לכתוב שר חילוני? או שר דתי לאומי?