נמשכת המתקפה על ראש מועצת השומרון יוסי דגן בעקבות שתיקתו נוכח הקמת ממשלת בנט לפיד עם מפלגת רע"מ.
איפה אתה? מכתב גלוי לראש מוא"ז שומרון יוסי דגן
עיתונאי 'ישראל היום' ותושב הנגב, עקיבא ביגמן, תקף את דגן וכתב: "הכי עלובים השבוע הם ראשי המתנחלים. יוסי דגן שיודע להרים מאהל ולשבות רעב על כל מחסן כתר באיזו גבעה, שותק כמו אחרון העסקנים לנוכח הצונאמי שממשלת ביידן-לפיד הולכת לשפוך עליו לפני שהוא יספיק אפילו להגיד "טעיתי".
ביגמן הוסיף כי "וכמותו יש המון. כרגיל, הם סומכים על הליכוד שיעשה להם את העבודה השחורה".

תגובתו של יוסי דגן טרם התקבלה והיא תפורסם לכשתתקבל.
בנוסף, יוסי גולדברג, מ"מ יו"ר סניף ליכוד קרני שומרון, פרסם מכתב גלוי לדגן בו הוא תוהה לאן הוא נעלם: "כראש המועצה האזורית שומרון, עיני רבים נשואות אליך ולבבות רבים דואגים מהיעלמותך מהזירה הכי מטרידה ומדירה שינה מאזרחי ישראל כולה ומתושבי השומרון בפרט".




תגובות
תסתלק מהליכוד גיס חמישי נבלה איש של סער ובנט שהלכו עם המשותפת מזבלה
אפס זה עוד אחד החפרפרת של בנט מיתגלה עכשו
יוסי דגן וכרמל שאמה הם ת.פ של גדעון סהר יוסי דגן וכרמל שאמה הם ת.פ של גדעון סהר