כפר יונה: גבר רצח את אשתו והתאבד - סרוגים

כפר יונה: גבר רצח את אשתו והתאבד

בני זוג נמצאו אמש בדירתם בכפר יונה כשהם ללא רוח חיים, מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הגבר רצח את אשתו ואז שם קץ לחייו. פאראמדיק מד"א: "ראינו גבר ואשה כבני 70 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק"

כפר יונה: גבר רצח את אשתו והתאבד
  כוחות משטרה, ארכיון (צילום: פלאש 90)

אמש (שלישי) נמצאו בביתם בכפר יונה בני זוג מחוסרים הכרה צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותם. ממשטרת ישראל נמסר כי: "מממצאים ראשוניים עולה חשד כי מדובר בגבר שרצח את אשתו והתאבד. נסיבות האירוע נחקרות".

ממד"א נמסר כי "בשעה 22:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על גבר ואשה שנמצאו מחוסרי הכרה, בבית בכפר יונה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר ואשה בשנות השבעים ללא סימני חיים וקובעים את מותם".

עוד באותו נושא

מזעזע: ישראלית נרצחה על ידי בתה באורוגוואי


3

פאראמדיק מד"א אורי לייזרוביץ, סיפר: "כשהגענו למקום, שוטרים הובילו אותנו לדירה, ראינו גבר ואשה כבני 70 מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

בתוך כך, המשטרה פתחה אמש בחקירה , עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע דקירה בבת ים. עפ"י גורמי רפואה, מהמקום פונה פצוע באורח בינוני תושב הצפון בן 27 , אל המרכז הרפואי וולפסון.

חוקרי מרחב איילון אספו ממצאים בזירה במסגרת החקירה ועצרו תושב ראשון לציון בן 31 בחשד למעורבות באירוע כאשר מסתמן כי הרקע פלילי. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה היום להאריך את מעצרו בבימ"ש השלום בת"א.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 19:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע ברחוב משה סנה בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי וולפסון גבר כבן 20 במצב בינוני עם פציעה חודרת".

אירוע נוסף התרחש היום כאשר אדם שככל הנראה מעורער בנפשו ניקב אתמול צמיגי רכבים בגבעת זאב. הבוקר כשהגיעו שוטרים לדירתו, הוא תקף אותם בכלי חד, פצע שניים מהם לפני שנורה. השלושה פונו לבית החולים שערי צדק.

השוטרים ניגשו לדירה ובעת שפתח החשוד את דלת ביתו החל מיד לתקוף את שני השוטרים באמצעות כלי חד. כתוצאה מכך נפצע שוטר אחד באורח קשה מאוד ושוטר נוסף באורח קל. בתגובה למעשיו של החשוד והסכנה לחייהם, ירה אחד השוטרים בחשוד שנפצע אף הוא ופונה במצב בינוני.

חובש בכיר במד"א, יצחק גולדפרב, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו פצוע רץ לכיוןן האמבולנס, ושני פצועים נוספים ששוכבים בתוך מבנה, הם היו בהכרה, אחד מהם, גבר כבן 25 סבל מפציעות חודרות והשני נפצע כשנוטרל. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם של אחד קשה, אחד קל, והתוקף צעיר בשנות העשרים במצב בינוני.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו