מזעזע: ישראלית נרצחה על ידי בתה באורוגוואי - סרוגים

מזעזע: ישראלית נרצחה על ידי בתה באורוגוואי

רבקה הרשטיין, בת 75 מטבריה, נרצחה במהלך ביקור באורוגוואי על ידי בתה שגרה במדינה. הבת הודתה כי הכתה את אמה, שרפה את גופתה והשליכה את השרידים לזבל - זאת מכיוון שהאם רצתה למכור את הבית שבה גרה

author-image
מזעזע: ישראלית נרצחה על ידי בתה באורוגוואי
  מונטווידאו, בירת אורוגוואי. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רצח מזעזע באורוגוואי: רבקה הרשטיין, תושבת טבריה בת 75, נרצחה בשבוע שעבר באורוגוואי, זאת במהלך ביקור בעיר הולדתה. בתה, אזרחית אורוגוואי, נעצרה כעת על ידי המשטרה המקומית בחשד למעורבות ברצח.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה כי "שגרירות ישראל באורוגוואי והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ נמצאים בקשר מול רשויות המקום ומכריה של האזרחית בישראל, ויסייעו בהבאתה לקבורה בישראל, ככל שיידרש".

מחקירת האירוע עולה כי הרשטיין הגיעה למונטווידאו, בירת אורוגוואי, באפריל האחרון – וב-22 במאי קרובי משפחתה דיווחו למשטרה על היעלמותה. בחקירה נמצאו צילומים ממצלמות אבטחה שבהם נראתה נכנסת לבית שבו מתגוררת בתה, ולא יוצאת ממנו. בלשי משטרה ניהלו מעקב אחרי הבית ובשלב מסוים פשטו עליו עם כלבים, אך לא הצליחו לאתר דבר.

ההתפתחות המשמעותית בחקירה התרחשה בשבוע שעבר, כאשר הבת – אישה בת 43 – הודתה בחקירה כי אמה הגיעה למדינה במטרה למכור את הבית שבו היא מתגוררת. בשלב מסויים התפתח ויכוח בין שתי הנשים, עד שהבת היכתה את אמה שנחבלה בראשה ומתה במקום.

הבת הודתה בפני החוקרים כי היא הניחה את גופתה של אמה באמבטיה הממוקמת במרפסת הבית והציתה אותה. את שרידי הגופה היא השליכה לפח האשפה הסמוך, לאחר שהכניסה אותן לשקיות אשפה. בעקבות החקירה, המשטרה ביצעה חיפושים במטמנות אשפה באזור הסמוך לביתה – אך לא הצליחה לאתר את שרידי הגופה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
המצפון של הבת...
מזעזע | 01-06-2021 15:03
המצפון של הבת הסגיר אותה
2
חינוך לא דתי
בני | 02-06-2021 9:06
רק אין יראת אלוקים והרגוני זה אנו יודעים וזה התוצאות
3
האשכנזים הם עם רע ומרושע
האמת | 02-06-2021 9:11
האמת הפשוטה