שגריר ארגנטינה בישראל זומן לבירור במשרד החוץ - סרוגים

שגריר ארגנטינה בישראל זומן לבירור במשרד החוץ

אחרי שיחות הנזיפה של שגרירי מקסיקו והפיליפינים, הפעם שגריר ארגנטינה זומן לבירור במשרד החוץ, זאת לאחר שארצו הצביעה בעד הקמת ועדת חקירה של האו"ם נגד ישראל ופועלה במבצע שומר החומות

שגריר ארגנטינה בישראל זומן לבירור במשרד החוץ
  ראש הממשלה נפגש עם נשיא ארגנטינה בבואנוס איירס. ארכיון (צילום: אבי אוחיון\פלאש 90)

שגריר ארגנטינה בישראל סרחיו אוריברי זומן היום (שלישי) לשיחת בירור במשרד החוץ, זאת בעקבות הצבעת ארגנטינה במועצה לזכויות אדם בעד הקמת ועדת בדיקה וחקירה נגד ישראל על אירועי ״שומר החומות״.

סמנכ״ל אמריקה הלטינית במשרד החוץ, מודי אפרים, הבהיר לשגריר כי "תמיכת מדינתו בהחלטה חד צדדית זו המתעלמת מטרור החמאס ומירי של 4,300 טילים על אזרחי ישראל, אינה מקובלת עלינו. לא יעלה על הדעת שארגנטינה, שסבלה מפיגועי הטרור הקשים של איראן והחיזבאללה בשגרירות ישראל ובבניין הקהילה היהודית (האמי״א) בבואנוס איירס, לא תגנה את טרור החמאס ותתמוך בהחלטה כזו. הציפייה בישראל שממשלת ארגנטינה תעמוד לצידנו בשעות קשות לאור הידידות בין המדינות לאורך השנים והשותפות במאבק בטרור".

עוד באותו נושא

שגריר הפיליפינים בישראל זומן לנזיפה: "פרס לטרור"

שיחת הבירור הנוכחית מגיעה כחלק ממבצע הסברתי של משרד החוץ בעקבות הקמת ועדת החקירה של האו"ם. אמש זה היה שגריר מקסיקו בישראל, פבלו מאסדו, ששוחח עם אפרים, וביום ראשון שגריר הפיליפינים בישראל, אלברטו מקירוג, זומן לשיחת נזיפה במשרד. בשני השיחות נאמר כי הצבעת מדינותיהם לא מקובלות על ישראל, ומהוות "פרס לטרור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אחרי שביבי נפגש עם מנהיג מדינה היא מצביעה נגד
אהה | 01-06-2021 13:56
בדרך כלל אחרי שביבי נפגש עם מנהיג מדינה אחרת - הוא עושה הרבה רעש וצילצולים ותמונות שלו ושל צרתו - ואז הם מצביעים נגדנו באום. עיין ערך הודו.....