לקראת ממשלה? בנט, סער, לפיד וליברמן יפגשו בצהריים - סרוגים

לקראת ממשלה? בנט, סער, לפיד וליברמן יפגשו בצהריים

פגישה מכרעת: לאחר שעות ארוכות של מו"מ ,עדיין ישנם קשיים בדרך לסגירה סופית של ההסכמים הקואליציוניים. ראשי מפלגות של גוש השינוי ייפגשו כדי לנסות לגשר על הפערים

לקראת ממשלה? בנט, סער, לפיד וליברמן יפגשו בצהריים
  צילומים: הדס פרוש, יונתן זינדל, יוסי אלוני, מאיר וקנין ומרים אלסטר - פלאש 90

מתקרבים לממשלה? בימינה עדכנו כי צוותי המו״מ של המפלגות השונות ישבו לאורך הלילה ונרשמה התקדמות במגעים להקמת ממשלת אחדות. היום (ג׳) בשעות הצהריים יגיעו ראשי המפלגות ימינה, תקווה חדשה, ישראל ביתנו ויש עתיד לפגישה בכפר המכביה, בניסיון להגיע להסכמות.

עוד באותו נושא

בית הנשיא מגיב: לפיד יכול לכהן כרה"מ החליפי


12

גרומים במו"מ אומרים כי נעשתה התקדמות אך עדיין יש קשיים אותם ידרשו לפתור ראשי המפלגות. למרות הנחישות של בנט ולפיד להקים ממשלה בימים האחרונים התגלעו פערים בין הרצונות של המפלגות שהחלו להערים קשיים בדרך לסגירת ההסכמים הקואליציוניים.

בכחול לבן פתחו במאבק מול ישראל ביתנו על תיק החקלאות. במפלגה יתעקשו לקבל את התיק הזה בעקבות הערך האלקטורטי שהוא הניב במערכת הבחירות האחרונה. שר החקלאות, אלון שוסטר אמר כי כל המועצות החקלאיות הצביעו לגנץ והוא העריך את כוחם בכ-2 מנדטים.

גורמים בכחול לבן גם כעסו על היחס מצד יש עתיד. לטענתם, לפיד נתן לבנט וסער וליברמן ממשלת ימין עם כל דרישותיהם, ואילו לגנץ אשר מחזיק ב-8 מנדטים לא מכבדים את דרישותיו הצנועות.  מעבר לתיק החקלאות, הם כועסים על היחס. במפלגה מעבירים מסר כי נגמרו הימים שגנץ נלקח כמובן מאליו, מבקשים שיכבדו את דרישותיהם ויעריכו את המחויבות של גנץ לגוש השינוי למרות שיכל לסגור דיל עם נתניהו.

בגזרת ימינה, איילת שקד דורשת חזרה את תיק הנגב והגליל מישראל ביתנו זאת בנוסף לתיק הפנים אליו היא מיועדת. כמו כן, שקד דורשת לקבל מקום בוועדה למינוי שופטים על חשבון המקום שלפיד העניק למרב מיכאלי. בסביבת שקד טוענים כי היא רוצה לשמור על הוטו של הימין בוועדה זאת במטרה למנות שופטים שמרנים כפי שעשתה בכהונתה כשרת המשפטים.

בתקווה חדשה רוצים תיק ליועז הנדל – הציעו להם את המודיעין, הוא רוצה את התקשורת או התיירות. ברע"מ דורשים: יו"ר ועדת הפנים, תקציבים וחקיקה, הכל במישור האזרחי. צריכים להגיע לפשרה במהלך היום.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
הכול כבר סגור...
עמי | 01-06-2021 10:48
הכול כבר סגור וסתם משחקים בציבור כאילו זה עדיין לא סגור . הנואת המאה בגיבוי תקדורתי ומשפטי מובהק הושלמה . ומכאן תתחיל מלחמת האזרחים כנראה לפי פעולות שכבר מרץ מנסה לעשות בהיבט האנטי יהודי ורעמ ממשיכה בהיבט המדיני .
2
קדימה בהצלחה✌???????? ...
א ד | 01-06-2021 10:53
קדימה בהצלחה✌????????
3
גנץ המטומטם יכול...
נוני | 01-06-2021 11:12
גנץ המטומטם יכול להיות ראש ממשלה ברוטציה עם נתניהו אבל חמור נשאר חמור.
למה מטומטם ? למה ?
קמרי | 01-06-2021 12:04
מטומטם היה אם היה מאמין לנוכל שכבר רימה אותו. כל אחד מחמשת המרכיבים הראשיים בקואליציה היה הולך עם הליכוד אלמלא ביבי שם. אחרי שהבואש יורחק יתחיל משחק חדש, אבל לא רגע לפני.
4
בהצלחה..לא לפחד כלל...
רוני | 01-06-2021 11:48
בהצלחה..לא לפחד כלל
5
גועל נפש מזוקק-
יוני | 01-06-2021 12:18
לחשוב שהאוצר בידי המולדובי והיהדות בידי הרפורמי קריב בתוספת מיכאלי ועוד זה התאבדות היהדות והאידיאולוגיה היהודית
6
הליכוד חייב לשמור על אחדות מאחורי נתניהו קראו
תמיר | 01-06-2021 12:52
אץ כי הוא אופוזיציה מעולה וכשיחזור השילטון לקיים פרימיריס ב. לא זורקים אבן אחר הנופל מי שימהר אפילו קצת ימחק אצל הרבה בוחרים ההתאפקות שם המשחק ראו מה קרה לסער בליכוד
7
גם אריק שרון היה אדם אמיץאדיוטרמאי
אור | 01-06-2021 13:17
עד היום אנחנו משלמים על האומץ של שרון. הרבה יהודים ששלמו בחייהם.. ילדים שגדלים בפחד בעוטף עזה.. עופרת יצוקה, עמוד ענן, צוק איתן, שומר החומות, והיד עוד נטויה.. ללכת נגד רצון הבוחרים שלך זה לא אומץ, זאת גניבה ורמאות!