עימות סוער באולפן חדשות 12 בתכנית 'שש עם עודד בן עמי', סביב הצבת המאבטחים לראשי מפלגת 'ימינה'. עמית סגל מחה על כך שאין סימטריה ביחס בין ההסתה בימין לזו הקיימת גם בשמאל והתעמת עם חברי האולפן. צפו
עוד באותו נושא
עמית סגל עוקץ: שוב גל אדיר של חזרה בשאלה?חדשות סרוגים






תגובות
אחלה עמית מתחיל להבין עד כמה השקר גדול
שקר? הוא הגן על הסתה כנגד איש ימין. הוא שמאל כמו נתניהו. ימין עאלק. עובדים עליכם הביביסטים בעיניים.
עוד מהנדס תודעה שמאלני ללא פנים,סתם מיתרומם,שמקבל דף מסרים להגיב,
עמית סגל בן ההוא ההוא. ראש המסיתים במדינה עם חיוכו המנוול הוא מסית זה שנים נגד ביבי. הוא מזכיר לרבים את הסוחרים בווארשא. מלא תככים כרימון. תאב בצע שנהנה מ''הקרן לישראל'' חי בבתי קפה מהבוקר ועד הבוקר השני. כל מאמריו עד היום בלי יוצאי מהכלל, מלאים בשנאה נגד מי שהוא חפץ. אבל עמית הממית, לא לעולם חוסן
בלי לראות הכל על מי איימו כל השנים ? את מי רצחו ? על מי זרקו רימון ? מי עצבני ומאיים תמיד ? מי ממלא את בתי הכלא ? מי החשודים בשחיתות ? מי גרם לשסע קרע לשנאת אחים ? ברור שכולם ימניים . השמאלנים חנונים
הצחקתני
השמאל הוא מקור הבעיה בעם היהודי
וכמה יצפו בו אז? ואיך יהיה מפורסם אם לא יהיה לו עם מי להתעמת?
עוד חלאה שמאלני לא חשוב,סתם טינופת של השמאל הרקוב שאין מאחוריו כלום,דפוק בדקתה את הזהות שלך? הרי רוב השמאלנים כאן אימצו ילדים מחבר העמים,ומארופה,אתה יכול להיות אחד מהטינופות המאומצים הגויים,לך תיבדוק עים ההורים השמאלנים שאימצו אותך,
תגובה של מסוממת,
השמאל/ערבים אלימים פי מאה אלף וגם אתה יודע את זה.
לא חנונים ולא בטיח עבריינים מעונבים ורשעים 'מנומסים'
כל הכבוד לעמית,סתם את הפה לנוסבאום שהיה שושבין בהפגנות בבלפור,ולרינה מצליח הרעה
אני מאוד כאב לי שרינה מצליח אמרה שאנחנו עדר כל הזמן הם נותנים לנו שמות גנאי
תחזרי את לאירופה מאין שבאת חולירה