היינו בהשקת ״מלכת היופי של ירושלים״. צפו: - סרוגים

היינו בהשקת ״מלכת היופי של ירושלים״. צפו:

הגענו להשקה של הסדרה החדשה: "מלכת היופי של ירושלים", שתשודר ביס החל מיום שני הקרוב. בדקנו בשבילכם מה מצפה לנו שם? ואיך זה לצלם סדרה בזמן מגפה?

היינו בהשקת ״מלכת היופי של ירושלים״. צפו:
  צילום: סרוגים

ביום שני הקרוב הסדרה החדשה "מלכת היופי של ירושלים" תשודר לראשונה. מדובר בסדרת דגל של יס שככול הנראה הולכת להיות הלהיט הבא.

היינו בהשקת הסדרה, לשמוע קצת על הדמויות שאנחנו כנראה הולכים להתאהב בהם מהשחקנים עצמם. וכמובן, לא יכלנו שלא לשאול איך היה לצלם בזמן קורונה? ואיך הייתה האווירה על הסט? צפו:

הסדרה החדשה שעתידה לצאת ב7 ביוני מבוססת על הרומן שכתבה הסופרת המוערכת, שרית ישי לוי, הרומן מתאר את היסטורית משפחת "ארמוזה" הירושלמית, משפחה שנידונה לחיי נישואין ללא אהבה.

מה שמיוחד מאוד בספר, ובא לידי ביטוי בצורה מדהימה בסדרה, היא שזירת האירועים בזמנים שונים, הסדרה קופצת בין 1920 ל1970 והצופה חי את התקופה המוצגת לו. בסדרה עצמה, רגע אחד הכוכבים יראו צעירים ובסצנה הבאה קופצים 50 שנה קדימה ופניהם של השחקנים חרושי קמטים. המעברים חלקים ומושקעים מאוד ונעשים על ידי דגם מניטורי של העיר ירושלים שמוסיף ייחוד לסדרה המבטיחה.

כוכבת עולה, אלי סטין (צילום: סרוגים)

השחקנים בסדרה:

עוד דבר מיוחד בסדרה החדשה: ב"מלכת היופי של ירושלים" נתנו הזדמנות לשחקנים חדשים, השחקנית הראשית, מלכת היופי של ירושלים היא לונה ארמוזה שאותה תשחק סוול אריאל אור, שחקנית מתחילה ומבטיחה במיוחד. גם אחותה, אלי סטין היא שחקנית חדשה ומוכשרת מאוד.

סוול ואלי מצטרפות לקאסט של שחקנים מיומנים ומפורסמים כגון: מיכאל אלוני שכיכב בשטיסל, רוי מילר, מיקי קם, מלי לוי, עומר דרור, יובל שרף, איציק כהן, דב נבון, הילה סעדה ועוד רבים וטובים.

עומר דרור (צילום: סרוגים)

אנחנו כן נציין ונזהיר שזאת לא הסדרה הכי צנועה שראינו. מלבד זה, נסכם בכך שלדעתנו, הסדרה החדשה והמושקעת של יס תיקח אתכם אחורה בזמן בחוויית צפייה מיוחדת.

תתכוננו, "מלכת היופי של ירושלים" כנראה הולכת להיות הסדרה הבאה שתתמכרו אליה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אם זה לא צנוע,
אני | 03-06-2021 17:28
לא עדיף כבר פורנהאב? יותר איכותי, יותר מספק.
2
מתי אתרים דתיים...
ד | 05-06-2021 23:35
מתי אתרים דתיים יפסיקו לפרסם דברים ששייכים לעולם החילוני ?