כתב אישום חמור נגד פוצעי התינוקת: מעשה טרור - סרוגים

כתב אישום חמור נגד פוצעי התינוקת: מעשה טרור

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שני הערבים שיידו אבנים לעבר רכב ישראלי במזרח ירושלים ופצעו תינוקת בת 7 חודשים. מיוחסות להם עברות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, מעשה טרור של יידוי אבן לעבר כלי תחבורה וחבלה במזיד ברכב ממניע גזעני

author-image
כתב אישום חמור נגד פוצעי התינוקת: מעשה טרור
  (צילום: דוברות המשטרה)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שני ערבים תושבי שכונת א-טור במזרח ירושלים (21 ו-18) בגין עבירות של מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, מעשה טרור של יידוי או ירי של אבן או חפץ אחר לעבר כלי תחבורה וחבלה במזיד ברכב ממניע גזעני.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רחל אהרוני-זאבי, ביום ירושלים (10 במאי) נסעו בני משפחה בעלי חזות יהודית בסמוך ל'בית אורות' בשכונת א-טור שבירושלים מכיוון הר הזיתים לכיוון הר הצופים. אב המשפחה נהג ברכב, לצידו ישבה אשתו ובמושב האחורי מאחורי הנהג ישבה בכיסא בטיחות בתם התינוקת, שבמועד האירוע הייתה בת שבעה חודשים.

עוד באותו נושא

נתפסו הערבים שניסו לרצוח תינוקת בת 7 חודשים


3

בשלב מסוים של הנסיעה, עקב עומס שהיה בכביש, נאלץ אב המשפחה להאט את מהירות הנסיעה. הנאשמים שנסעו בנתיב הנגדי לנתיב הנסיעה של המשפחה, הבחינו במשפחה, ירדו מרכבם והחלו ליידות אבנים לעברה. אחת האבנים פגעה בפניה של התינוקת ולאחר מכן נחתה על בטנה. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרמה לתינוקת פציעה משמעותית.

התינוקת הפצועה (דוברות המשטרה)

הרכב בו ישבה התינוקת שנרגם בסלעים (צילום: סרוגים)

בתיעוד ממצלמות האבטחה שבכביש, נראים שני מחבלים פותחים בריצה לעבר רכב בשכונת א-טור בירושלים. כשהגיעו לרכב השליכו המחבלים בעוצמה סלעים וניפצו את שמשות המכונית. התינוקת בת ה-7 חודשים נחבלה בראשה ובזכות תושייה של נהג הרכב הוא הצליח להימלט מהמקום ולהציל את חייהם של בני משפחתו.

אחד החשודים (בחולצה הלבנה בסרטון) כבר ישב בעבר בכלא בגין עבירות של יידוי אבנים לעבר כלי רכב, בהם רכב משטרה. הפרקליטות ביקיה מבית המשפט הארכת מעצרם של השניים מחמד סביתאני ומחמד אבו אלהווא עד תום ההליכים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הם באים לרצוח...
בן יחיא | 31-05-2021 13:28
הם באים לרצוח ולהרוג תינוקות יהודיים בירושלים, באבנים וסלעים, ואנחנו מתייחסים אליהם כאזרחים ישראליים שווים בני שווים שהסתבכו בפלילים. עם בית משפט, ועורכי דין, ומעטפת אזרחית, כאילו לא מדובר במלחמה . כמה מביש! די כבר עם הטמטום! אנשים כאלה לתלות בכיכר העיר. לא פחות.
אני לא...
זה לא מוסרי! | 02-06-2021 17:11
אני לא מסכים איתך וגם רוב עם ישראל לא. אתה לא יכול לבוא ולהגיד שחייבים לתלות כל אחד בכיכר העיר. זה פשוט לא מוסרי וחסר כל רגישות לתרבות האותנטית שממנה הם באים. זריקה מבנין או גרירה עי מכונית תהיינה חלופות מתאימות לאין ערוך המתאימות להלך רוחם ולמרקם החיים הייחודי ממנו הם מגיעים( דאעש, חמאס, חיזבאאלה ושאר מרעין ושאר הפסולת האנושית)
יש בכיכר...
אא | 02-06-2021 16:57
יש בכיכר ספרא מקום נחמד
2
מה עם נסיון...
מה עם נסיון לרצח ? | 31-05-2021 14:50
מה עם נסיון לרצח?