מפקד פיקוד דרום: "דרוכים בהגנה ומוכנים להתקפה" - סרוגים

מפקד פיקוד דרום: "דרוכים בהגנה ומוכנים להתקפה"

מפקד פיקוד הדרום פנה במכתב לחיילי צה"ל וסיכם את מבצע "שומר החומות": "לחמנו בלא לאות בצבא הטרור של החמאס ובכנופיות הטרור האחרות, והיכנו קשות את המחבלים"

מפקד פיקוד דרום: "דרוכים בהגנה ומוכנים להתקפה"

שבוע לאחר סיום מבצע "שומר החומות", מפקד פיקוד הדרום אלוף אליעזר טולדנו פנה היום (שישי) לחיילי צה"ל וסיכם את הישגי הצבא מול החמאס.

המכתב המלא של טולדנו:

הערכתי העמוקה לכל אחד ואחת מכם. יצאנו למבצע ‘שומר החומות’ כדי להשיב את השקט והביטחון למדינת ישראל ותושביה. לחמנו בלא לאות בצבא הטרור של החמאס ובכנופיות הטרור האחרות. היכנו קשות את המחבלים – פושעי המלחמה שעושים שימוש באזרחיהם כמגן אנושי ויורים אש רקטות מכוונת על יישובינו וערינו.

פעלנו ביצירתיות, בהתקפיות ובקצב מבצעים גבוה יום ולילה. נקטנו שיטות לחימה חדשות ומדויקות תוך הקפדה על מוסריות בהתאם לערכיו של עם ישראל וערכי צה"ל. עשינו שימוש בכלי מלחמה על פי תוכנית מבצעית סדורה שהוכנה מבעוד מועד.

כוחות היבשה, חיל האוויר, חיל הים ואגף המודיעין בשיתוף פעולה עם שירות הביטחון הכללי פעלו תחת המטה הכללי כמערכת מבצעית אחת.נקדיש זמן ללמידה ולסיכום, מתוך ענווה וכוונה אמיתית להשתפר. אני מלא הערכה לאזרחינו היקרים.הסבלנות ומשמעת התגוננות שלהם אפשרו לנו את אורך הנשימה לעמוד במשימותינו.

אנו משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. נעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות בשטח, ונערך ביסודיות לכל תרחיש עתידי. אנו דרוכים בהגנה ומוכנים להתקפה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא הצלחתםלעצור את...
אריאל | 28-05-2021 15:20
לא הצלחתםלעצור את ירי המרגמות ולא שברתם את החמאס. זו הצלחה?!
2
אוי לנו
אני | 29-05-2021 21:06
איך הגענו למצב כזה שזה נחשב הצלחה