"הבן שלי כבר מת, אבל צריך להציל את הילדים האחרים" - סרוגים

"הבן שלי כבר מת, אבל צריך להציל את הילדים האחרים"

ביקורת על פרקליטות מחוז דרום שהחליטה לסגור את התיק נגד מארגני מסיבת הטבע בה נהרג סמל ראשון אריאל צפריר. ענת אמו: "אנחנו נאבקים לקום כל בוקר, והם ממשיכים לחגוג"

author-image
"הבן שלי כבר מת, אבל צריך להציל את הילדים האחרים"
  רב"ט אריאל צפריר ז"ל ואימו (תמונה באדיבות המשפחה)

פרקליטות המדינה מחוז דרום הודיעה היום (שלישי) כי היא החליטה לסגור את התיק כנגד מארגני מסיבת הטבע בה נהרג רב"ט אריאל צפריר, מבלי להגיש כתב אישום.

אריאל צפריר ז"ל נהרג במהלך מסיבת טבע בחודש ספטמבר לאחר שהתייבש באחד הימים החמים בשנה. על פי פרסומים מארגני המסיבה קיימו את המסיבה לכאורה בניגוד להנחיות הקורונה, לא דאגו לנוכחות פרמדיק במקום, ולא פינו אותו בזמן לטיפול רפואי.

אף על פי כן הודיעה היום הפרקליטות כי החליטה לסגור את התיק, בדיוק כפי שנעשה לפני כ – 4 שנים במקרה של טוהר דוד ז"ל שנהרגה במסיבת טבע בנסיבות דומות.

"אני יושבת מול הפרקליטה של פרקליטות מחוז דרום אליזבת ברנר, שאומרת לי שהיה אישור למסיבה, ל 200 איש בזמן קורונה" אומרת ענת צפריר אמו של אריאל "איך יכול להיות מסיבה בנחל פורה מוסתרת באיזה נקיק בזמן קורונה? הבן שלי איננו הוא מת, אבל יש ילדים אחרים שהולכים למסיבות טבע. ומה יהיה עליהם? אז ככה פוטרים את מארגני המסיבה? לא עושים להם כלום? אני והמשפחה שלי צריכים כל יום בכל הכוחות שלנו כדי לקום מהמיטה, והם ממשיכים לחגוג. זה פייר זה נורמלי. אני מרגישה שזו שחיתות של הפרקליטות ואין לזה שום הסבר אחר. לא יכול להיות שהפרקליטות שאמורה להגן עלי מגינה על הפושעים".

סביב אירוע זה הושמעה ביקורת חריפה כנגד המשטרה שקיבלה התראות בנוגע למסיבה, שהתקיימה בזמן קורונה ביום החם בשנה ולא הגיעה למקום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ממש מקומם. אין...
יעל | 25-05-2021 20:37
ממש מקומם. אין אכיפה ואין אחריות, ויהיו עוד מקרי מוות בגלל זה. נורא
2
זאת לא מסיבת...
משה | 26-05-2021 4:45
זאת לא מסיבת טבע זאת מסיבת סמים ועם סיכון גבוה ל...
3
למה הילדים של...
בני | 26-05-2021 7:05
למה הילדים של הפרקליטים שמחליטים ליסגור את התיקים הללו לא ניפגעים ממסיבות המוות הללו? אים פעם אחת ילד או ילדה של מישהו מהפרקליטות ימות באותה הדרך של הלעטה של סמים,והזנחה של המסומם בתוך הרכב,יכול להיות שהיה כאן חישוב מסלול מחדש,כי זה כבר בבית אצלהם,כל עוד לא נוגע אצלם בבית זה בגדר הסביר וניסגר,השם רק פעם אחת תן להם להרגיש איך הם הפרקליטות מזלזלים באזרחים תמימים,
4
סוגרים תיקים לאנשים...
סבא מושלם | 26-05-2021 17:47
סוגרים תיקים לאנשים שלא צריך לסגור ופותחים תיקים למי שצריך לסגור. מזמן אבדנו את האימון בפרקליטות משטרה ובתי משפט