שי ראובן, יוצר הישראלי, חושף בקליפ המשלב בין שירו: "אין חיה כזאת" שיצא בשנת 2018 לבין השיר הזוכה באירוויזיון "Zitti e buoni" של להקת "Måneskin".
אתמול, נפגש ראובן עם עורך הדין שלו והוא עתיד להגיש תביעה בגין הפרת זכויות יוצרים. שי עתיד לתבוע את יוצרי השיר ואת הלהקה האיטלקית שזכתה במקום הראשון באירוויזיון בזכות שיר זה.
צפו ושפטו בעצמכם:
זוהי אינה השערוריה היחידה שלהקת "Måneskin" עוררה, אמש יצאה ידיעה רשמית של מארגני האירוויזיון כי סולן הלהקה הראשי, שנחשד בלקיחת סמים, עתיד לעשות בדיקת סמים כשיגיע למדינתו.

בהצהרה המלאה של מפיקי האירוויזיון נמסר: "אנחנו מודעים לספקולציות סביב הסרטון של הזוכים האיטלקים במהלך שהותם בחדר הירוק אמש". בנוגע לספקולציות נאמר: "הלהקה הפריכה בתוקף את האשמות על שימוש בסמים, וסולן הלהקה יעבור בדיקת סמים כשיגיע לביתו"
שיעזבו את איטליה בשקט הם ניצחו ובגדול הגיע להם כל אחד מנסה לחפש האשמות כדי להוריד להם חאלס למה שהם יתעניינו בשיר ישראלי? חסר ישרים שנשמעים קצת דומה? גם השיר של ספרד באירוויזיון הזכיר ממש טיפונת בתווים שלו את השיר של הולנד מ2019, מישהו אמר משהו? הבנאדם התכופף וכבר כולם חושדים שזה סמים... אסור כבר להתכופף בימינו בפריים טיים שמה מישהו יחשוב שהוא מסניף סמים...