בזמן דיון הקבינט: מטחים כבדים לעבר יישובי הדרום - סרוגים

בזמן דיון הקבינט: מטחים כבדים לעבר יישובי הדרום

בזמן ששרי הקבינט דנים על הפסקת אש, בג'יהאד האיסלאמי ירו עשרות רקטות לעבר אשדוד, אשקלון ויישובי עוטף עזה. לפי ההערכות, בג'יהאד מתנגדים למוכנות של חמאס להפסקת הלחימה

בזמן דיון הקבינט: מטחים כבדים לעבר יישובי הדרום
  (צילום: אדי ישראל\פלאש 90)

הירי נמשך: בזמן הדיון של הקבינט המדיני-ביטחוני על הפסקת אש אפשרית, מטחי רקטות כבדים נורו לעבר יישובי הדרום. כתוצאה אזעקות צבע אדום נשמעו באשדוד, אשקלון, נתיבות ויישובי עוטף עזה.

 

מספר דקות לאחר שיגור הרקטות, בג'יהאד האיסלאמי קיבלו אחריות על הירי מרצועת עזה. על פי ההערכות, המטח נורה כמפגן כח של הג'יהאד, הנותר במחלוקת עם חמאס בנוגע להפסקת האש המסתמנת ואינו מוכן לעצור את הלחימה בישראל.

בעקבות הירי, מערכת הביטחון החליטה לסגור את נתב"ג להמראות ולנחיתות באופן זמני. כתוצאה, כל הטיסות מופנות כעת לשדה התעופה רמון בערבה.

עוד באותו נושא

דיווח: ישראל הודיעה כי תסכים להפסקת אש


8

כאמור, מטח הרקטות הנוכחי מגיע במקביל לכינוס של שרי הקבינט המדיני-ביטחוני לדון לגבי המשך המערכה בעזה ועל האפשרויות להפסקת אש. מדובר רק בכינוס השני של חברי הקבינט מאז החל מבצע "שומר החומות". לפני כן, שר הביטחון בני גנץ והרמטכ"ל אביב כוכבי נפגשים כעת להערכת מצב.

ברשת אל ג'זירה דווח מוקדם יותר כי ממשלת ישראל עדכנה רשמית את גורמי התיווך במצרים על מוכנותה להסכם הפסקת אש וסיום המבצע הצבאי בעזה. זמן קצר לאחר מכן, דווח בלבנון כי הפסקת האש תיכנס לתוקף החל ממחר, אך בשלב הזה אין לכך אישור רשמי בישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו