צה"ל מסכם: 430 מטרות נפגעו, 20 מחבלים חוסלו - סרוגים

צה"ל מסכם: 430 מטרות נפגעו, 20 מחבלים חוסלו

החל מהבוקר זוהו 299 רקטות שנורו מרצועת עזה לעבר ישראל, ובמקביל צה"ל תקף כ-30 עמדות שיגור ופעילי טרור. בימים האחרונים צה"ל פגע בכ-430 מטרות של חמאס, וחיסל כ-20 מחבלים

author-image
צה"ל מסכם: 430 מטרות נפגעו, 20 מחבלים חוסלו
  (צילום: דובר צה"ל)

על רקע הדיווחים על הפסקת אש מסתמנת, דובר צה"ל הודיע הערב (חמישי) כי החל מהבוקר כוחות הצבא תקפו ברחבי רצועת עזה כ-30 עמדות שיגור ירי רקטות, על-קרקעיות ותת-קרקעיות, חלקן חמושות ומכוונות לעבר שטח ישראל. כמו כן, תקף צה"ל מספר פעילי טרור במהלך שיגור רקטות לעבר שטח ישראל.

צפו בתיעוד: חיסול חוליית משגרי הנ"ט היום

עוד באותו נושא

תיעוד: כך נראה ירי הנ"ט לעבר טיולית צה"ל

בנוסף, כוחות צה״ל תקפו במהלך היום מספר עמדות שיגור רב-קניות ועמדות לשיגור כטב״ם, אשר ארגון הטרור חמאס התכוון לשגר לעבר מדינת ישראל, במערך ההגנה האווירית של ארגון הטרור חמאס.

במהלך הימים האחרונים, צה"ל פגע בכ-430 מטרות של המערכים הרקטיים של ארגון הטרור חמאס וארגון הטרור גא"פ וסיכל מעל ל-20 פעילי מערך הרקטות. היעדים שהותקפו שימשו את ארגוני הטרור לשיגור רקטות לעבר שטח ישראל. בין היעדים משגרי רקטות תת-קרקעיים ועל-קרקעיים, עמדות שיגור רקטות ועמדות לשיגור פצצות מרגמה. תקיפות צה"ל פוגעות ביכולת השיגור של ארגוני הטרור.

עוד נאמר כי החל מהשעה 07:00, זוהו 299 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. בנוסף, כ-42 שיגורים נפלו בשטח הרצועה.לוחמי ההגנה האווירית יירטו כ-90% מהשיגורים במהלך היום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בושה וחרפה לממשלה!...
אבי | 21-05-2021 1:22
בושה וחרפה לממשלה! כל פעם חוטפים מחמאס, יורים בחזרה, והפסקת אש עד הפעם הבאה. אם פעם ירו על גוש קטיף, הפעם כבר יורים לדרום ולמרכז, מפקירים את אזרחי ישראל!! תתביישו ותתפטרו.
2
התקשורת מסתירה את...
אסף | 21-05-2021 7:48
התקשורת מסתירה את ההישגים של צהל אזרחים מעזה מדווחים בתקשורת הערבית כי הם יודעים שחמאס הפסיד בגדול אבל המפסידים הכי גדולים זה תושבי עזה וכל מה שאנחנו ראינו על שמחת הנצחון זה בגלל שחייבו אנשים לצאת לרחובות