לקראת סיום המבצע? הלילה - פחות שיגורים ותקיפות - סרוגים

לקראת סיום המבצע? הלילה – פחות שיגורים ותקיפות

במהלך הלילה, צה"ל המשיך בתקיפות ברצועת עזה, כולל הרס חלקים נוספים מה'מטרו' של חמאס. סביב השעה 01:00 נשמעו אזעקות בערים בדרום, 2 אזרחים נחבלו בדרך לממ"ד

לקראת סיום המבצע? הלילה - פחות שיגורים ותקיפות
  Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90

מבצע "שומר החומות" – היום ה-11.

על רקע הדיווחים על התקדמות לעבר הפסקת אש, במהלך הלילה נשמעו אזעקות בעוטף עזה, באר שבע קרית מלאכי ואופקים, האחרונה סביב השעה 01:00.

דובר מד"א, זכי הלר עדכן כי לאחר האזעקות שנשמעו בגזרת באר שבע אופקים, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים סורוקה, גבר כבן 50 שנפצע בגפיים מדלת הממ"ד ונערה כבת 14 שנפלה ונחבלה בדרך למרחב המוגן.

צילום: עדי ישראל/פלאש 90

על הכוונת של צה"ל: מטרות תת-קרקעיות

משעה 19:00 אתמול (רביעי) נורו כ-70 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, כאשר כעשרה שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לפי דובר צה"ל, לוחמי ההגנה האווירית יירטו כ-90% מהשיגורים במהלך הלילה.

מדובר בירידה בהיקף הירי, ביחס לימים האחרונים.

עוד מוסיף דובר צה"ל כי במהלך היממה האחרונה, מטוסי קרב של צה"ל תקפו עשרות יעדי טרור תת קרקעיים נוספים כחלק מהמבצע הנרחב של צה"ל לתקיפת ה'מטרו' של חמאס ברחבי רצועת עזה תוך פגיעה משמעותית במערך התת קרקעי של ארגוני הטרור ברצועה.

גם הבוקר (חמישי) ממשיכים מטוסי קרב של צה"ל לתקוף יעדי טרור תת קרקעיים. זאת לאחר שבמהלך הלילה צה"ל תקף יעדי טרור נוספים ברחבי רצועת עזה, ביניהם: תשתית צבאית לניהול לחימה בביתו של מ"פ בגדוד צפון חאן יונס, עלי אבו זרקה, אתרים לייצור אמל"ח ומספר עמדות שיגור על ותת קרקעיות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא הבנתי אם...
הסבר בבקשה | 20-05-2021 8:55
לא הבנתי אם הושג היעד ולא הבנתי מה בכלל היעד
2
לא צריך לסיים...
אליהו1 | 20-05-2021 12:05
לא צריך לסיים כלום ולא צריך הסכמים עם מחבלים. מכים בהם עד שהם מפסיקים לבד בלי שום התחיביות. ממלא ההבטחות שלהם לא שוות כלום. גם לא צריך לשקם את עזה, כדי שיבנו שם שוב ממלכת טרור. מדינות אירופה רוצות לתת כסף בקשה. קחו משפחות ותשקמו אותם בגרמניה בשוודיה. העזתים ישמחו. הם גם מעדיפים את שלטונינו שם במקום החמס. אחר כך אפשר לחזור לשם לבנות שוב את הישובים.