שר הביטחון גנץ: נמשיך לפעול עד שנביא לשקט ארוך טווח"

שר הביטחון גנץ: נמשיך לפעול עד שנביא לשקט ארוך טווח"

שר הביטחון גנץ בבסיס חיל האוויר תל נוף: "לאף טרוריסט אין תעודת ביטוח - נמשיך לפעול באחריות ביטחונית ומדינית עד שנביא לשקט ארוך טווח, שיאפשר שינוי במצב האזורי"

גנץ: נמשיך לפעול עד שנביא לשקט ארוך טווח"
  צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, סייר הבוקר (רביעי) בטייסת 133 בבסיס תל נוף וקיבל סקירה על פעילות הטייסות במהלך מבצע "שומר החומות" ולאחר מכן קיים שיח עם לוחמי חיל האוויר ואנשי הגף הטכני.

בסיום הביקור אמר שר הביטחון גנץ: "צה"ל בכלל וזרוע האוויר בפרט הגיעו למבצע שומר החומות מוכנים לחלוטין. האיסוף המודיעיני, הדיוק ההתקפי והיכולת לבצע מאות תקיפות במקביל להגנה על שמי ישראל בצפון ובדרום, הופכות את ישראל למעצמה אווירית. אויבנו רואים- ומפנימים."

"אין לאף טרוריסט תעודת ביטוח"

"במבצע הנוכחי צה"ל החריב את פרויקט המטרו של רצועת עזה, הפגיעה האסטרטגית במאות קילומטרים, משאירה את חמאס בלי אחד מהכלים החשובים ביותר עבורו בלחימה. חיסולם של בכירים בבטן האדמה והפגיעה בפעילים מעל האדמה, הראתה שאין לאף טרוריסט תעודת ביטוח. כל מי שפוגע באזרחי ישראל על הכוונת- מאחרון הפעילים ועד ראש הנחש."

"לישראל יש גיבוי בינלאומי מידידותיה ובראשן ארה"ב. העולם כולו מבין שחובתה של ישראל להגן על ריבונותה ואזרחיה. כפי שאמרתי לאורך כל הדרך נמשיך לפעול באחריות ביטחונית ומדינית עד שנביא לשקט ארוך טווח, שיאפשר שינוי במצב האזורי, וחיזוק הגורמים המתונים."

עוד באותו נושא

עימות חריף במליאה: "אתה בוגד ותוביל לרצח"


59

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו