
לוד
בשבועות האחרונים, בהם העיר לוד בוערת, עשרות משפחות מהעיר נעלו את בתיהם ויצאו להירגע אצל קרובי משפחה ומכרים. במקביל, ודווקא עכשיו, ישנן לא מעט משפחות שעשו את המסלול את ההפוך – עזבו את חייהם הנוחים ובאו להתגורר בעיר.
עוד באותו נושא
המשפחות חוזרות ללוד: "הסכנה עוד לא נגמרה"בנצי רובין

אחת המשפחות שעשתה את המעבר היא משפחת לבבי – שהגיעה בסוף השבוע האחרון לחזק את תושבי העיר, התאהבה במקום ובעיקר באנשים והחליטה לגור שם דרך קבע.
טליה, אם המשפחה, סיפרה על ההחלטה לעבור לעיר דווקא עכשיו, על קבל הפנים החמה והמרגשת ועל ההתאקלמות במהירה בקהילה ובעיר.
צדיקים, ריגשתם! זאת הארץ שלנו וגם הפורעים יודעים את זה. מקווים לימים טובים ושקטים