תיעוד: תקיפות נרחבות של צה"ל בעזה - סרוגים

תיעוד: תקיפות נרחבות של צה"ל בעזה

חיל האוויר הישראלי ממשיך כל העת בתקיפות נרחבות של יעדים ומטרות ברצועת עזה. במקביל מאות טילים נורו לעבר ישראל משעות הבוקר. צפו בתיעוד

תיעוד: תקיפות נרחבות של צה"ל בעזה
  (צילום: דובר צה"ל)

בהמשך לירי הטילים של ארגוני הטרור בעזה לעבר ערי ישראל, חיל האוויר ממשיך כל העת לתקוף יעדים ומטרות ברצועת עזה.

החל מהשעה 07:00 בבוקר ועד ל-19:00 בערב, זוהו כ-270 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כ-45 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו כ-90% מהשיגורים במהלך היום.

עוד באותו נושא

נתניהו: ״נמשיך ככל שיידרש כדי להשיב את השקט״


8

לפני זמן קצר, מטוסי קרב של צה"ל תקפו את דירתו המבצעית של וג'די צ'לאח בעיר עזה, מ"פ מגדוד אלפרקעין בחמאס, את דירתו המבצעית של מחמוד ג'מאל אלאעדא, מ"פ בגדוד צפון של החמאס, וכן את דירתו המבצעית של מוחמד שואף, מ"פ בגדוד נוחבה של חמאס, בהן תשתיות טרור המשמשות את ארגון הטרור חמאס לפעילות צבאית. בחלק מהדירות נוהלה לחימה במבצעים קודמים.

בנוסף, מטוס קרב של צה"ל תקף אתר אחסון ציוד ומכונות לפיתוח וייצור אמצעי לחימה של המודיעין הצבאי של חמאס.

בתקיפה נוספת כלי טיס של צה"ל תקף משגר רקטות רב קני של ארגון הטרור חמאס בעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה. המשגר כוון לירי אל עבר מרחב העיר אשדוד, ותקיפתו בוצעה תוך מניעת פגיעה בבלתי מעורבים.

בנוסף, מוקדם יותר היום, כלי טיס של צה"ל תקף חולייה של ארגון הטרור חמאס בסג'עייה מיד לאחר שביצעה ירי לשטח ישראל. כמו כן, עמדת שיגור הפצמ"רים הושמדה. העמדה מוקמה בתוך בית ספר, דבר המוכיח פעם נוספת כיצד ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסייה האזרחית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אחלה סרטוני תעמולה. וסוף...
אלישיב | 19-05-2021 7:20
אחלה סרטוני תעמולה. וסוף סוף השב'כ עסוק בחמאס ובערבים ולא במעקב אחרי בנט מתי יגיע לאשקלון כדי לשלוח ביביסטים לפורר את הסיכוי לממשלת אחדות.
2
המבנים הספציפיים שהותקפו...
איש מודיעין | 19-05-2021 7:26
המבנים הספציפיים שהותקפו בסירטונים כאן הם הטעייה ידועה של משתפים. יודעים שאין שם כלום אבל מקבלים שכר על הוספה לבנק המטרות. החמאס בונה מבנים ריקים להפצצות עתידיות של צהל במקומות שהוא צריך בור באדמה.