רפואה שלמה.
נשיא המדינה, ראובן ריבלין, פונה לבית החולים הדסה בשל כאבים חיריגים שחש בגבו. ריבלין יישאר להשגחה.
עוד באותו נושא
ריבלין למנהיגי העולם: נגן על ישראל בכל דרך שתידרשאוריאל בארי

מלשכתו של ריבלין נמסר: "נשיא המדינה ראובן ריבלין נדרש היום לבדיקה רפואית בבית החולים הדסה הר הצופים בשל כאבי גב חריגים מהם הוא סובל בימים האחרונים. בשלב זה יקבל הנשיא טיפול תרופתי ויהיה תחת מעקב רפואי".

ריבלין פרעות לוד| צילום: הנשיא ריבלין על פרעות לוד (צילום: גרגורי באדו)
בתוך כך, בעוד כשבועיים יתקיימו הבחירות לנשיאות המדינה וריבלין בן ה-82 יסיים את כהונתו. ריבלין מילא עשרות תפקידים ציבוריים במהלך שנויו בפוליטיקה.





תגובות
אלק נשיא איחולי החלמה לאדם זה...עוול!!!!
סינון אדווח בתפוצת נאטו את עובדת הצנזור באתרכם.
לנשיא ריבלין ,רפואה שלמה