לא למלכודת הצבע; צריך להחזיר את המסתננים - סרוגים

לא למלכודת הצבע; צריך להחזיר את המסתננים

ארגונים ואנשים שפועלים להחזרת המסתננים לארצות מוצא שלהם, שמו דגש על צבע עורם ולא על הימצאותם בניגוד לחוקי המדינה. למרות הסכנות הביטחוניות, עדיף לאשר לערבים מהשטחים ומעזה לעבוד בישראל

author-image
לא למלכודת הצבע; צריך להחזיר את המסתננים
  (צילום: תומר נאומבורג/ פלאש 90)

הימין חייב להתעלות מעל כל השיקולים ולהקים ממשלת ימין. זה אפשרי, אך ורק צריכים להחליט ולהיות מנהיגים ולא מונהגים על ידי בעלי מאה שרוצים להיות בעלי דעה, בזכות ממונם והשליטה שלהם בכלי התקשורת המובלים בישראל שתומכים בחלוקת הארץ והפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה.

החזרתם של המסתננים ועובדים הזרים לארצות מוצאם, הוא אינטרס כלכלי ומניעת הפיכת מדינת היהודים למדינה ככלל המדינות בעולם שחיים בהם יהודים. כל מי שחפץ בצביונה היהודי ומניעת הרסת הבית הלאומי של עם היהודי חייב לתמוך בהחזרת המסתננים ומהגרי העבודה שהוכנסו באשרות עבודה ונשארו כאן בניגוד לחוק.

עוד באותו נושא

לפיד שובר שתיקה: "הצבא הצליח, הממשלה נכשלה"


38

ארגונים ואנשים שפועלים להחזרת המסתננים לארצות מוצא שלהם, הבליטו את אריתראים וסודנים בגלל צבע עורם, זה מחבל במטרה ומרחיק הרבה אנשים שרוצים להצטרף במאבק בגלל שימת דגש על צבע עורם ולא על הימצאותם בניגוד לחוקי המדינה. אלפי מהגרי עבודה שהוכנסו לישראל באשרות עבודה, נשארו בישראל, למרות שפג אשרת העבודה שלהם. אבל עליהם מחפה צבע עורם.

המאבק צריך וחייב להיות מהותי, מתן אזרחות ישראלית יגדיל את הסכנה על צביונה היהודי של מדינת ישראל והפיכתה למדינת כל אזרחיה.

מדינת ישראל חייבת להימנע מיבוא עובדים זרים מארצות שונות. לפי הנראות בדרום תל אביב ובערי המרכז ועוד , העובדים הזרים והמסתננים כבשו את שכונות המצוקה ויצרו מציאות של עיר בתוך עיר ושכונה בתוך שכונה. ממש מתנהלים באוטונומיה משלהם, הקימו להם מוסדות דת וחינוך.

למרות הסכנות הביטחוניות, עדיף לאשר לערבים מהשטחים ומעזה לעבוד בישראל, לפחות הם חוזרים בתום יום עבודה לבתיהם וזה מקטין את החשש בגידול בדמוגרפיה, של אנשים שאינם יהודים. מערכת הביטחון תדע לתת מענה הולם כמו תמיד לסוגיית הביטחון במעברים והנפקת אישורי כניסה לישראל.

כמוכן את הערבים מהשטחים ומעזה ניתן להחזיר בקלות לכפריהם בכל עת, לעומת זאת את העובדים הזרים קשה להוציא מישראל שמצוידים בעורכי דין שמגישים  עתירות תוך המצאת סיפורים ומערכת המשפט המתנהלת במנותק מהמציאות נותנת יד להכשרת השרץ ומייצר תקדימים ונותן ביטחון ותקווה למסתננים שהוכנסו לישראל בניגוד לחוקי המדינה שאוטוטו יקבלו אזרחות ישראלית ויהפכו את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה .

כרגע יש לימין הזדמנות לבצע את התיקון המעוות במערכת המשפט ולהעביר את חוק פסיקת התגברות וחוק הגיור שיש להם השפעה על עתיד מדינת ישראל והעם היהודי.

נאמר רבות שהימין יודע להיבחר אבל לא יודע לשלוט והמציאות מוכיחה זאת. כעת לימין ישראל 65 חברי כנסת שניתן על ידם להקים ממשלת ימין יציבה לבצע את כל התיקונים הנדרשים ולקבוע את עתיד המדינה היהודית ,אבל החרמות והשנאות על בסיס אישי מונעים את הקמתה ובכך מסכנים את המפעל הציוני והבית הלאומי של העם היהודי .

הימין חייב להתגבר מאיומי התקשורת השמאלנית ולהתחבר לציבור הישראלי שרוב רובו ימין ומצביע ימין ולהנהיג את המדינה על פי טובת האזרחים ולא על פי טובת התקשורת המתחסדת והצבועה שפועלת להפיכת ישראל למדינת כל אזרחיה. זו העת להתעשת ולהקים ממשלת ימין.

 

איינאו פרדה סנבטו, פעיל ציבור

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מה לעשות השר...
מצטערים עד מאד ... | 20-05-2021 19:32
מה לעשות השר לבטחון פנים והמשטרה מאד עסוקים בשמירת הביטחון של משפחת נתניהו ... שכבר מוגן על ידי השבכ ... ובשאר הזמן בלחפש חומר על הפרקליטות והשופטים ... לא נשאר כח אדם וכסף לטפל בבעיות שלך ... מצטערים ...
2
למתנחלים שצבע העור שלהם אדום- דאגת?
תראו מי שמדבר | 21-05-2021 3:47
המסתננים גרועים לא פחות מהערבים שעינו ואנסו את בנות ישראל עשרות שנים ולא יצאת נגדם. אתה באמת כסיל? לא מבין שצריך פועלים מסין, מתאילנד ועוד- בתשלום, ועם הגבלה של 3 שנים ואז הפסקה. לא להשכיר דירות לסודנים לפי החוק. לא להשכיר דירות ובוודא שלא למכור להם בשכונות יהודיות כמו פסגת זאב בירושלים ובלוד. אפשר להשכיר להם בשכונות החרדיות, לטובת מי שרוצה גוי של שבת שיביא את היולדות לבית הרפואה בשבת ובחג, במקום לקחת יהודי = מצווה מהתורה לקחת אותו במקום סכנה ולא לשלם לנכרי- פלשתיני
3
אנחנו השמאלנים והערבים...
שמאלנית מצויה | 22-05-2021 20:00
אנחנו השמאלנים והערבים בעלי הבית של פלשתינה לא רוצים אותכם במדינה שלנו פלסטין.