לאחר האבטחה: נעצר חשוד באיום על כתבת חדשות 12 - סרוגים

לאחר האבטחה: נעצר חשוד באיום על כתבת חדשות 12

המשטרה עצרה חשוד בהטרדה ואיומים על כתבת חדשות 12 דנה ויס, זאת בעקבות דבריה במהדורות החדשות בימים האחרונים. במקביל, כתב אישום הוגש נגד תוקפי צוות חדשות של כאן 11 בתל אביב בשבוע שעבר

לאחר האבטחה: נעצר חשוד באיום על כתבת חדשות 12
  צילום: יח"צ חדשות 12

מתקפה על אנשי התקשורת: המשטרה עצרה הלילה (שלישי) חשוד בהטרדה ואיומים על כתבת חדשות 12 דנה ויס. במקביל, כתב אישום הוגש נגד שני חשודים בתקיפה של צוות החדשות של כאן 11 בתל אביב בשבוע שעבר.

לפי הודעת המשטרה, החשוד איים על ויס בשבת האחרונה בעקבות דברים שאמרה במהלך השידורים האחרונים, ואמר כי עוד באותו יום הוא מתכוון לפגוע בכל בני משפחתה. בעקבות חקירת משטרה שנפתחה שלשום נעצר הלילה חשוד תושב המרכז בשנות ה-20 לחייו, ובתום חקירתו יוחלט אם לבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו. אמש הוחלט להצמיד לויס אבטחה עקב האיומים.

עוד באותו נושא

רוני דניאל הטיח בדנה ויס: 'אל תטיפי מוסר; תשתי מים'


160

בתוך כך, פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום נגד יוסף פרץ ויוסף מעטוף, החשודים בתקיפת צוות של כאן חדשות בשכונת התקווה בתל אביב בשבוע שעבר. במקביל הפרקליטות ביקשה להתיר את שני החשודים במעצר עד לתום ההליכים נגדם.

לפי כתב האישום, ביום חמישי האחרון הופצו ברשתות החברתיות קריאות להגיע לשכונה לצורך קיום צעדה לכיוון יפו, ותקיפת ערבים שייקרו בדרכם של הצועדים. כשצוות החדשות הגיע לסקר את האירוע, שני הנאשמים צעקו לעברם שלא לצלם, ודחפו את המיקרפון מידיו של הכתב יואב זהבי.

"העובדה כי מדובר בתקיפה מכוונת, במסגרתה הציבו המשיבים את צוות התאגיד כמטרה לתקיפה אלימה, ללא כל התגרות מצדם, ועל רקע ביצוע תפקידם, מעידה כאלף עדים על מסוכנותם" נכתב בבקשת המעצר. דברי הנאשמים לאורכו של כל האירוע, המגלים את עמדתו כלפי צוותי תקשורת, מעידים כי מדובר במעשים שבוצעו על רקע אידאולוגי של ממש. לכך מצטרפים דבריהם של המשיבים עם מעצרם לפיהם הם נכונים לחזור על המעשים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
חונטת השמאל בקושי פועלת נגד טרוריסטים. אבל
עומר | 18-05-2021 12:02
כשמאיימים על כתבת שלהם ישר מעצרים.
2
כנראה ספין של...
אליהו | 18-05-2021 12:10
כנראה ספין של מקרה שלא היה ולא נברא כמו האשמת שווא כלפי צעירים יהודים על זריקת בקבוק תבערה לבית ערבי ביפו להעמיד אותה לדין על תלונה כוזבת למשטרה
/ די...
אני 2 | 18-05-2021 13:28
/ די לאלימות !!!!! מספיק עם הקונספירציה מול התקשורת זה התחיל ברשתות- התרגלנו, זה המשיך במעשי אלימות וגם קריאות ביוב מול מפגינים בכל הארץ- התרגלנו; (בינהם נשים, נוער, זקנים, ובוגרים); כולם אזרחים/הורים לחיילים ומשרתים בעבר- התרגלנו. עכשיו זה מול התקשורת/ ומחר זו תהיה הסתה מוגברת נגד כל מי של מריע לנתניהו.
3
המערכת מגינה על...
עם ישראל חי | 18-05-2021 15:24
המערכת מגינה על עצמה
4
הקוזאק הנגזל. הפורעים שעשו...
סדרי עדיפיות של האליטות | 18-05-2021 16:53
הקוזאק הנגזל. הפורעים שעשו לינץ ביהודים בכמה ערים במרכז הארץ עדיין מסתובבים חופשי. וכמה גיבורי מקלדת שכתבו איומים, שלא בטוח שיש מי שעומד מאחוריהם, כבר עצרו.
5
הלוואי והמדינה הייתה...
בנימין | 18-05-2021 18:39
הלוואי והמדינה הייתה עוצרת ככה את הערבים שפרעו ועשו לינצים ביהודים . הם לא רק איימו אלא פגעו בפועל . בינתיים הם מסתובבים חופשי ואגב את היהודים הבודדים שעשו לינץ בודד בערבי כבר תפסו . המדינה פשטה רגל בהגנה על אזרחיה היהודים ומסדותיה היהודים .
6
מונופול אשכנזי
עע | 18-05-2021 19:34
זה מה שקורה שמעיזים לפגוע במונופול החוק ובצוות של אנשי כאן תאגיד השידור האשכנזי האשכנזים העכברושים השפלים הפחדנים מקווים שזה יהיה למען יראו וייראו, והטיפשים בעם ירתעו מלהתנגד למחבלים התקשורתים האשכנזים בגלל החיסול חשבונות של המאפיה האשכנזית. אבל הפוך, אסור להירתע, כאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ, לא רק שאסור להירתע, חייבים להחריף ולהסלים את המאבק בטרור התשקורתי והמשפטי האשכנזי , לגרום לעכברושים האשכנזים השטניים האויבים הבוגדניים השפלים החלאות אדם מפלצות אדם המרצחים האלו להבין ולהפנים ולהשלים, שאנחנו לא נוותר ולא נכנע לטרור שלהם, שאנחנו מתכוונים ללכת עד הסוף, עד שמונופול החוק שלהם יפול. הרי כך נוהגים הפלסטינים באינתיפאדות שלהם, וזו הסיבה שאותם אשכנזיפטים עכברושים שפלים מלקקים להם את החור של התחת. כי השפה היחידה שהם מבינים ומכבדים זה כוח אלימות וטרור. על כן, הם מזלזלים באיש הערס שנתן כמה מכות יבשות לצלם השטני של כאן תאגיד השידור האשכנזי השטני, המזרחים קוקסינלים בהשקפתם, כי מה זה כמה מכות חלשות לעומת פיגועי ירי ודקירה של אהובי נפשם הפלסטינים. הפלסטינים יודעים להתנגד, הם היחידים שיודעים לדבר בשפה היחידה שאשכנזים מבינים ומכבדים. ומזרחים עוד לא השכילו להבין שאשכנזים מרצחים תקשורתיים כמוהם מבינים ומכבדים רק אינתיפאדות, לא מכה עלובה עם קסדה. למרות שזה כולה מכה חלשה עם קסדה למפלצת אדם עם מצלמה, זה עדין תקדים היסטורי שבבון מזרחי ממוצע מבין סוף סוף שהמחבל והאויב הכי מסוכן זה האיש או האישה עם המצלמה של התקשורת האשכנזית, יותר ממחבל שדורס. זה תקדים היסטורי שסוף סוף לא מתעלמים מהפיל שמתהלך בחדר, ושסוף סוף מסמנים את המחבלים התקשורתיים האשכנזים כמטרה. ולכן, זו הסיבה שהם נקטו באובר קיל, בתקווה שלא יהיו נסיונות נוספים להתמרד נגד מונופול החוק האשכנזי שלהם בתשקורת בבגץ ובגופי הבת של הקרן לישראל החדשה. להפחיד אתכם כדי שתשארו עבדים טובים וממושמעים עד אשר הם יסיימו את מלאכתם של השמדת המדינה היהודית, ואז יסתלקו לחול באמצעות הדרכונים הזרים שברשותם, לפרק 2 בציונות, הציונות באמריקה, של האשכנזי הגלותי, לאחר שהשלימו את המשימה, והיא השמדתנו פה בישראל. זה טוב להם שנלך כמו צאן לטבח, זה רע מאוד לכם. במילים אחרות, הם מ פ ח ד י ם.
ע.ע.טתה סתם ז...
דוד55 | 21-05-2021 10:53
ע.ע.טתה סתם ז ז
7
שנה שלמה מאיימים...
נגה שיפר | 19-05-2021 20:12
שנה שלמה מאיימים על חייו וחיי בנו שת רהמ נתניהו, ולא שמעתי מילה נגד מהתקשורת השמאלית. אבל על דנה וייס? נראה שהיא מיוחסת .לא? אילה חסון הותקפה.האם יש לה מאבטחים כשהיא החוץ? אחכ העתונאים השמ... לא מבינים למה הציבור לא סובל אותם,כולל עמית סגל. מוסל כפול שורש הבעיה.
8
לפורעים מבלפור לא...
נגה שיפר | 19-05-2021 20:19
לפורעים מבלפור לא עשו כלום.שנה שלמה ועדיין הטרידו את כל דיירי רח' בלפור בצעקות במגופונים. ברעש נוראי שלא הניח לדיירי הרח' לישון. התנפלו על שןטרים ופצעו אותם,ומה כתבה התקשורת השמאלנית ? לא תאמינו, היא שיקרה בדיוק כמו שהמוסלמים משקרים. היא התלוננה שהשןטרים היכו ללא רחם את המפגינים על לא עוול בכפם.
9
הואיל ולא נחשבת...
אבו נאצר | 20-05-2021 8:56
הואיל ולא נחשבת בעיני, הפסקתי לצפות בערוץ.