מאות מתושבי לוד הגיעו להפגין מול ביתו של ראש הממשלה ברחוב בלפור בשכונת רחביה בירושלים.
המפגינים אחזו בדגלי ישראל, והתייחסו להפקרה של מוסדות המדינה כלפיהם, עד שנאלצו לארגן את ההגנה על בתיהם בכוחות עצמם על ידי מתנדבים.

הפגנת תושבי לוד| צילום: הפגנת אנשי ימין נגד מדיניות נתניהו (צילום: בנצי רובין)
"כל מקום שהמדינה לא תהיה – אנחנו נהיה" אמרה אחת הדוברות בעצרת.




תגובות
העם דורש לפרסם את שמות המחבלים אשר נעצרו בארץ העם לא רוצה שבני משפחותיהם יסתובבו בננו לא רוצים לפרנס אותם מה גם שאנו גם דוגלים בהקמת דם אל תשלחו מאיתנו זכויות הניתנות רק לערבים
- אתה לא העם. לצערי גם אני לא העם ואני רוצה לחבק את הערבים ולחיות אתם בשלום וכנראה שיש בעם מספיק גזענים שרוצים בדיוק את ההפך. אז כמו שאתה תאלץ לחיות בשלום עם הערבים אני אאלץ לחיות בשלום אתך...
אתה לא מלודי שקרן אלא מכפר שמריהו
מה שבטוח אל תעסיק ערבים ואל תתקרב אליהם. שיפנסו את עצמם וכך תהיה מוגן
מעניין אם במקום הערבים הישראלי יעבוד בבניין בנקיון או רק בהייטק
נו באמת.... איזה אמון יש לך במשטרה... מה גורם לך לחשוב שהערבים שנעצרו הם היחידים שמעוניינים ברעתנו??
תתביש ערב רב אתה בגגל חארות כמוך לא יהיה מדינה ואז נראה אותך אתה חושב המחבלים בלוד ישימו עליך
הליכוד מומכה רק בגירוש יהודים מזל שבן גביר בכנסת אחרת שפניהו והליכוד היו מפנים את לוד שפניהו פוחד לגרש ערבים
תכלס פיפון לא סופר אותכם ממטר עוד קונס לעם הציוני תענגווו