חדשות המגזר

בית הכנסת בלוד הושחת, בקהילה קוראים לסיוע

בית הכנסת "דוסא" בלוד הוצת והושחת, ובקהילה קוראים לתושבים לעזור בשיקום המבנים והמשך פיתוח האזור. קמפיין מימון המונים קורא לעם ישראל להצטרף למלחמה על הבית ולתת את הכח לגרעין התורני

בית הכנסת בלוד הושחת, בקהילה קוראים לסיוע
צילום: צילום: נעם דרייפוס

אחרי ימים ולילות ללא שינה, הצתות יריות ובקבוקי תבערה, תושבי לוד ושכונת רמת אשכול ממש לא מתכוונים להרים ידיים. לאחר שריפת בית כנסת דוסא ומכינת מעוז ופוגרומים שבוצעו בדירות תושבים, תושבי לוד מתארגנים לשיקום המבנים ולהמשך פיתוח ועשיה ופונים אל הציבור לסיוע בתרומות.

בית כנסת דוסא
בית כנסת דוסא| צילום: (צילום: נעם דרייפוס)

בקמפיין מימון המונים שהעלתה קהילת רמת אשכול בלוד הם קוראים לעם ישראל להצטרף למלחמה על הבית ולתת להם את הכוח לנצח ולהרים את הדגל ולהיות שותפים בתהליך השיקום ובהרחבת המבנים שנשרפו. התושבים מספרים שהתמיכה האדירה נותנת לצד הסיוע המורלי והטכני אפשרות להמשיך לתכנן הלאה כיצד להגביר פעילות וחיים יהודיים בעיר לוד.

להצטרפות ולתרומות לחצו כאן>>

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
אליהו
16.05.21

ברחנו מהמדינות המוסלמיות שבהם עברנו פוגרומים ופה בישראל השמאל והליברלים הביאו את הערבים למדינה כדי שימצצו את דמנו עד מוות.