אחרי ימים ולילות ללא שינה, הצתות יריות ובקבוקי תבערה, תושבי לוד ושכונת רמת אשכול ממש לא מתכוונים להרים ידיים. לאחר שריפת בית כנסת דוסא ומכינת מעוז ופוגרומים שבוצעו בדירות תושבים, תושבי לוד מתארגנים לשיקום המבנים ולהמשך פיתוח ועשיה ופונים אל הציבור לסיוע בתרומות.
עוד באותו נושא
צפו: הרב אליהו בקריאה נרגשת לעזור לתושבי לודחדשות סרוגים


בית כנסת דוסא| צילום: (צילום: נעם דרייפוס)
בקמפיין מימון המונים שהעלתה קהילת רמת אשכול בלוד הם קוראים לעם ישראל להצטרף למלחמה על הבית ולתת להם את הכוח לנצח ולהרים את הדגל ולהיות שותפים בתהליך השיקום ובהרחבת המבנים שנשרפו. התושבים מספרים שהתמיכה האדירה נותנת לצד הסיוע המורלי והטכני אפשרות להמשיך לתכנן הלאה כיצד להגביר פעילות וחיים יהודיים בעיר לוד.




תגובות
ברחנו מהמדינות המוסלמיות שבהם עברנו פוגרומים ופה בישראל השמאל והליברלים הביאו את הערבים למדינה כדי שימצצו את דמנו עד מוות.