ניסיון פיגוע סמוך לעפרה, מחבל חוסל - סרוגים

ניסיון פיגוע סמוך לעפרה, מחבל חוסל

ניסיון פיגוע: מחבל ניסה לדרוס חיילים אשר עמדו סמוך לש.ג במוצב צה"לי סמוך לעפרה. לאחר ניסיון הדריסה יצא המחבל מהרכב במטרה לדקור את החיילים וחוסל על ידי כוחותינו

author-image
ניסיון פיגוע סמוך לעפרה, מחבל חוסל
  אילוסטרציה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

דובר צה"ל מעדכן כעת (שישי) כי התקבל דיווח ראשוני על ניסיון פיגוע סמוך לעפרה שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין". אין נפגעים לכוחותינו. מחבל מנוטרל בנקודה.

עוד באותו נושא

פיגוע ירי בצומת תפוח: שני מחבלים נוטרלו. אין נפגעים

"בהמשך לדיווח הראשוני, מחבל הגיע ברכבו למוצב צבאי סמוך ליישוב עפרה שבמרחב החטיבה המרחבית ״בנימין״ והאיץ לעבר הלוחם ששהה במקום. בהמשך המחבל יצא מרכבו וניסה לדקור את הלוחם, שפתח בירי וניטרל את האיום. אין נפגעים לכוחותינו", נמסר מצה"ל.

על פי דיווח של "ארגון הצלה ללא גבולות" מדובר בניסיון של פיגוע דריסה. מחבל ניסה לדרוס את חיילי צה"ל אשר עמדו בעשר של מוצב צה"ל הנמצא סמוך לישוב עפרה, לאחר מכן יצא המחבל וניסה לדקור את החיילים וחוסל. אין נפגעים לכוחותינו.

ההסלמה בדרום ובערים המועברות מורגשת גם ביהודה ושומרון. אמש היה ניסיון פיגוע בגבעת אסף ליד בתי אל, וכוחות צה"ל פרוסים בשעה זו על ציר 60 וסמוך לישובים היהודיים.

לפני יומיים, שבוע אחרי הפיגוע בו  נרצח  יהודה גואטה הי"ד,  שוב פיגוע ירי בצומת תפוח, הפעם הסתיים ללא נפגעים.

שני מחבלים ניסו לחקות את הפיגוע הקודם, הגיעו לצומת ברכב ושלפו אקדח. עוד לפני שהספיקו לירות, לוחמי סיירת גבעתי ירו לעברם חיסלו אחד מהם, ופצעו קשה את השני.

גם ירי הרקטות הגיעו לטווח של יישובי יהודה ושומרון. אמש, בשעה 14:34 נפלו שתי רקטות סמוך ליישוב באחד מהיישובים במערב בבנימין. אזעקה הופעלה ביישוב ונשלחה הודעה לתושבים. מקום פרצה שריפה לא גדולה שטופלה על ידי הרבש"ץ וכוחות כיבוי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חייבים הרתעה.המצב בלבתי ניסבל.
גרוש מש' רוצח לאומני | 14-05-2021 12:44
הרסת בית , לא רק שלא מרתיעה. אלא מעודדת רוצח לאומני . שמעמד משפחתו מתחזק בסב(י)בה המעודדת טרור רצחני כלפי יהודי רק בשל היותו יהודי. דייייייייייי לקיבעון מתמשך !!