רקטה נפלה בחצר בית באשכול, אין נפגעים - סרוגים

רקטה נפלה בחצר בית באשכול, אין נפגעים

מהבוקר זוהו כ-160 שיגורים מרצועת עזה לישראל, כשבשעה האחרונה נרשמו מטחים כבדים לעבר יישובי עוטף עזה ובאר שבע. רקטה נפלה בחצר בית במועצה האזורית אשכול - אין נפגעים במקום

author-image
רקטה נפלה בחצר בית באשכול, אין נפגעים
  (צילום: דוברות אשכול)

במהלך גל התקיפות האחרון מרצועת עזה לעבר ישראל, רקטה נפלה הערב (חמישי) בחצר בית בתוך ישוב במועצה האזורית אשכול. הרקטה לא התפוצצה, והוזמן חבלן למקום. עוד דווח כי בני הבית לא שהו בביתם בעת הנפילה. אין נפגעים בגוף.

במקביל, כתב חדשות 13 אלמוג בוקר דיווח על פגיעה ברכב בבאר שבע. במקום מתנהלים כעת סריקות, וטרם אותרה נפילה. אין נפגעים במקום.

בהמשך הערב, סמוך לשעה 21:30 תושבי מועצה אזורית חוף אשקלון נקראו להסתגר בבתיהם, לנעול את הדלתות ולכבות את האורות. זאת בעקבות חשש לאירוע ביטחוני בעוטף עזה.

עוד באותו נושא

צה"ל תקף מתחם של חמאס בו שהו עשרות פעילים

לפי דובר צה"ל,  החל מהשעה 07:00 הבוקר, זוהו כ- 160 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, מתוכם כ-30 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רקטות על פי מדיניות היירוט. עוד נאמר כי מתחילת מבצע "שומר החומות" שוגרו כ-1,700 רקטות לשטח ישראל.

כאמור, בשעה האחרונה נורו מטחים כבדים לעבר יישובי עוטף עזה והדרום, בראשם באר שבע – שם נשמעו 4 אזעקות תוך שעה. צה"ל יירט שלושה שיגורים, ושלושה נפלו בשטח פתוח. מוקדם יותר, סמוך לשעה 14:30 נשמעה אזעקה בתל אביב, ראשון לציון, פתח תקווה, בני ברק, רמת גן והרצליה – כאשר עשרות רקטות נורו במטחים המרוכזים לגוש דן.

חמאס הודיע כי במטח האחרון ירה גם לעבר שדה התעופה רמון, הסמוך לאילת, מרחק 220 קילומטר מעזה. במועצה האזורית חבל אילות אותרה נפילה של רקטה בשטח פתוח. שדה התעופה רמון נסגר להמראות, בזמן הירי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עד מתי לא...
מיכאל | 13-05-2021 23:05
עד מתי לא נעשה לנו מלחמה ? העולם מכתיב לנו איך להגן על עצמינו . בושה ! השלטון המקולל שלנו רוצה להכניס את הצבא למלכודות מוות . אמנם האיום הזה נהדר כי הם מרוקנים את כול הטילים שלהם בקרבת הגבול לפני שנתפוס שם קו . אבל הגיע הזמן להפסיק עם התיק תוק ולהוריד את כול הבתים בעזה ממערב למזרח ברצועה של 5 קילומטר . ושר הבטחון צריך לעמוד מאחורי זה.