נתניהו: "שום דבר לא מצדיק לינץ' של ערבים" - סרוגים

נתניהו: "שום דבר לא מצדיק לינץ' של ערבים"

ראש הממשלה התייחס לרצף האירועים שקרו הלילה: "זה לא מעניין אותי אם הדם שלכם רותח. אתם לא יכולים לקחת את החוק לידיים. אתם לא יכולים לבוא ולקחת אזרח ערבי פשוט ולנסות לעשות בו לינץ'"

author-image
נתניהו: "שום דבר לא מצדיק לינץ' של ערבים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לאירועים החמורים הלילה (רביעי) בהם מעשי הלינץ' ביהודי ובערבי בעכו ובבת ים.

"מה שקורה בערי ישראל בימים האחרונים הוא בלתי נסבל. אנחנו ראינו פורעים ערבים מציתים בתי כנסת, מציתים מכוניות, מסתערים על שוטרים, פוגעים באזרחים שלווים וחפים מפשע. זה דבר שאנחנו לא יכולים לקבל אותו, זו אנרכיה. שום דבר לא מצדיק את זה, ואגיד לכם יותר מזה, שום דבר לא מצדיק לינץ' של ערבים ביהודים, ושום דבר לא מצדיק לינץ' של יהודים בערבים".

נתניהו המשיך ואמר "אנחנו לא נקבל את זה. זה לא אנחנו האלימות הזאת. אנחנו נחזיר את השלטון ואת המשילות לערי ישראל בכל מקום. בכל הערים, בערים מעורבות, בערים יהודיות, בכל מקום".

עוד באותו נושא

לפיד: "נתניהו הוביל אותנו לאנרכיה"


50

נתניהו אמר כי הנחה את המשטרה לאמץ סמכויות שעת חירום, לתגבר בכוחות מג"ב וגם כמובן לעשות עוצר כפי שדרוש.

"אני הולך עכשיו לכנס ישיבת חירום כדי לתת עוד סמכויות למשטרה, עוד גיבוי לשוטרים, לתת להם עוד כוחות. אני מתכוון להזרים גם כוחות צבא לפי החוק הקיים ובמקרה הצורך – נחוקק חוק נוסף. אנחנו צריכים לומר לשוטרים ולחיילים שאנחנו שולחים אותם כדי לשמור על הסדר – אנחנו נעשה הכל כדי שיהיה לכם את הסמכויות ואת הכוחות הדרושים לביצוע המשימה", אמר נתניהו.

"זה לא מעניין אותי אם הדם שלכם רותח. אתם לא יכולים לקחת את החוק לידיים", אמר נתניהו. "אתם לא יכולים לבוא ולקחת אזרח ערבי פשוט ולנסות לעשות בו לינץ' – בדיוק כפי שאנחנו לא יכולים לראות אזרחים ערבים עושים זאת לאזרחים יהודים – לא יהיה. הדבר הזה הוא דבר שאני בטוח שמשותף לרוב אזרחי ישראל".

לבסוף אמר: "אנחנו נמצאים במאבק בשתי חזיתות. בחזית אחת מול החמאס וכולנו מאוחדים והחמאס יורה טילים ורקטות שפוגעים במידה שווה גם ביהודים וגם בערבים. בואו נתלכד יחד לעשות את המשימה שדרושה לנו כאזרחי המדינה שלנו – להשיב בחזרה את המשילות, לחסל את האנרכיה הזאת ולשמור ולהשיב את הביטחון והשקט שכולנו ראויים לו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 16 דיונים מיין לפי
1
ראש ממשלה חולה.... בוקר...
יוסי | 13-05-2021 0:02
ראש ממשלה חולה.... בוקר טוב לאדוני איפה היית בימים האחרונים??? השתגעת... לא מצדיק.... זה יותר גרוע מגרמניה מה שהולך פה.... חסר עמוד שדרה.. תן לשוטרים הוראה לירות ירי חי מספיק עם הרוצחים צמאי הדם האלה שאתה מנסה להצדיק
2
נתניהו נכשלת לך הביתה
אלי | 13-05-2021 0:15
.
3
סרוגים, תתבישו לכם....
מסיתים ורעים | 13-05-2021 0:25
סרוגים, תתבישו לכם. לעוות את מה שראש הממשלה אמר. למה לאמר חצי משפט. יש לינצים ברחובות ואתם מוסיפים עצים למדורה ומעוותים את המציאות. ככה לא מתנהג יהודי אנחנו עם האמת.
4
איפה הלקקן שלך אמיר אוחנה נעלם? נכשלתם. הביתה
ימני שפוי | 13-05-2021 0:30
היכן השר אוחנה נעלם? תמיד מצטלם כשיש משהו חיובי או הסתה ופלגנות בעם כדי לחזק את נתניהו ופתאום אחרי מחדל מירון ומחדל ההתפרעויות, לא שומעים אותו.... שיתפטר מיד .
5
לא מעניין אף אחד מה לא מעניין אותך
אני | 13-05-2021 0:40
ביבי גרם ללינץ' הזה לקרות, אם כל המסקנות החשובות האלה מגיעות בזמן, סוף סוף לעצור את הפרעות בלוד ורמלה והשאר, כל זה לא היה קורה. עכשיו שיאכל אותה!
6
ביבי - תתבייש שהבאת את המדינה למצב הזה!
הרסת את המדינה! | 13-05-2021 1:07
עד שאתה לא נותן הוראה למשטרה לחסל את כל המחבלים בלוד, עכו, בגליל ובנגב - שלא תראה את הפרצוף שלך בפומבי!! נמאסת
7
אתה לא זכאי לגנות זאת, אתה אשם בכך!
שכל ישר | 13-05-2021 1:42
איפה היד הקשה?! איפה?! אין משטרה, בית משפט בחיפה משחרר עצורים ביידוי אבנים תוך רגע, ואתה נזכר לגנות אנשים שכלו כל הקיצין?! בושה
8
יש ראש ממשלה...
אליהו1 | 13-05-2021 1:47
יש ראש ממשלה שלא מתפקד כראוי. יש פרעות של ערבים ביהודים בארץ ישראל כמו בגרמניה הנצית המשטרה שלך מסתכלת מרחוק ומפצחת פיסטוקים כי אסור להם לירות בפורעים. אז מה אתה מבלבל במוח על לינץ בערבים, אתה הבאת את המצב הזה, נתתה שנים למשפטנים להשתלט על המדינה. לא חסלת את חאמס עזה, ספקתה להם כסף לבנות ארסנל טילים. לך הבייתה פושע.
9
סמכויות זמן חירום.... עוצר....דם...
עיניי הרואות | 13-05-2021 4:21
סמכויות זמן חירום.... עוצר....דם על הידיים...אתה רוצח נתניהו ..רוצח , לא פחות.. בשביל להגיע לאנרכיה ולהסיג את הסמכויות המיוחלות..אתה עיוור למה שיפגע בדרך.. ר ו צ ח !!!
10
נמאסת ביבי. נמאסת....
אביעד | 13-05-2021 5:14
נמאסת ביבי. נמאסת. הנאומים העלובים שלך כבר לא עושים רושם. הרסת וחרבת את המדינה.
11
שלטון רקוב, זה מה שקורה ששר המשטרה הומו
זאב | 13-05-2021 6:41
השם מביא פרועות על ישראל, ערב רב.
12
מושחתיהו ... אני...
אני ואפסי עוד ... | 13-05-2021 6:56
מושחתיהו ... אני הורתי, אני הנחתי, אני צוותי , אני פקדתי , אני אמרתי ... אני ואני ואני ... וכלום לא קורה ... תסיק את המסקנות ...
13
תקשיב אתה משעמם...
ררבקה | 13-05-2021 8:35
תקשיב אתה משעמם
14
אנשים חיים בסרט,...
עדו | 13-05-2021 9:16
אנשים חיים בסרט, יושבים להם בבית מבלי להכיר את כל המורכבות הפוליטית, מבלי לדעת שאנחנו מחויבים פוליטית לארצות הברית ולעוד מדינות הן מבחינה כלכלית והן צבאית(כל הדגן הישראלי מגיע מארהב), וגם הם עוזרים לנו נגד בעיה חמורה מחמאס שהיא איראן. מי שרוצה לשנות את המצב שלא יאשים את ביבי אלא את עצמו שהוא וחבריו ומשפחתו ושאר המדינה כנראה לא הבנו מספיק טוב שהארץ הזאת שלנו בזכות הבטחה אלוהית ולא בזכות ה'כיבוש'.(מה גם שמעולם לא באמת כבשנו את יהודה ושומרון אלא את הכל קיבלנו מהבריטים בהצרת בלפור, כולל את ירדן!). אז אנא חדלנו עם הגנון של להאשחם את ביבי או את המשטרה או הצבא או כל דבר. הטרור הוא זבוב הזבל ואיתו נלחמים במקלות ואבנים, בצורה חוקית.
15
ומי שמשוה ברוב...
עדו | 13-05-2021 9:18
ומי שמשוה ברוב טיפשוטו לגרמניה הנאצית, ולשאר שונאינו אנא פרופורציות ידידי, כל ההרוגים של מלחמות ישראל ביחד מגיעים בקושי ליום אחד באושוויץ.. אז אנא פרופורציה
16
השיטה של ביבי...
מנהיגות | 13-05-2021 9:19
השיטה של ביבי קרסה. השיטה בה כורתים בריתות עם קיצונים כדי לקנות שקט לטווח קצר ומפקירים את העתיד. די לשלם פרוטקשן לקיצוניים (חרדים, חמאס, מתנחלים). צריך שינוי! כל הכבוד למנהיגי מחנה השינוי.