יותר מ-20 שעות מנסים לכבות את המיכל הבוער - סרוגים

יותר מ-20 שעות מנסים לכבות את המיכל הבוער

צוותי כיבוי אש פועלים כ-20 שעות לכיבוי מיכל הבנזין אשר החל לבעור מאתמול בעקבות פגיעה ישירה. בשעות האחרונות המיכל התלקח וצפוי לכיבוי סופי בשעות הצהריים המוקדמות

יותר מ-20 שעות מנסים לכבות את המיכל הבוער
  שימוש לפי סעיף 27 א

שומר החומות. היום השלישי. הרקטה שפגעה אתמול במיכל הבנזין של חברת תשתיות נפט ואנרגיה (תש"ן), עדיין בוער.

צוותי כיבוי של מחוז דרום, בסיוע חוצה מחוזות ורכבי כיבוי לאספקת מים וקצף מכל רחבי הארץ פועלים כ-20 שעות לכיבוי מיכל הבנזין אשר החל לבעור מאתמול בעקבות פגיעה ישירה. בשעות האחרונות המיכל התלקח וצפוי לכיבוי סופי בשעות הצהריים המוקדמות.

עוד באותו נושא

להבות ענק: פגיעה ישירה במכלי הנפט באשקלון

בשירותי הכבאות וההצלה אומרים: "במקום מסייעים רכבי כיבוי של חיל האוויר וצוותים מקומיים של תש"ן ועד להשגת שליטה מלאה.במהלך הלילה בוצעה הערכת מצב בפיקודו של נציב כבאות והצלה לישראל רב טפסר דדי שמחי אשר חבר לכוחות בשטח, כדי לעמוד מקרוב על הפעולות המתבצעות במקום."

מפקד מחוז דרום טפסר שמוליק פרידמן אמר כי צוותי הכיבוי ימשיכו בפעולות הכיבוי בשעות הקרובות ועד לסיום האירוע והמשך פעילות מבצעית שוטפת. מערך כבאות והצלה לישראל בפועל בנחישות בכלל הגזרות באירועים השונים תוך מטרה אחת, הצלה ושמירה על התושבים. אנו מדגישים, יש להישמע להנחיות פיקוד העורף וכוחות ההצלה.

מיכלי הנפט באשקלון הם יעד בו ניסה חמאס לפגוע בכל אחד מהסבבים האחרונים, ללא הצלחה. הבוקר, הודיע דובר הזרוע הצבאית של חמאס, כי הארגון השתמש ברקטות כבדות יותר, וכנראה אלה הצליחו לחדור את גג הבטון של המכליות.

==

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל srugim@srugim.co.il

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו