אחת ההרוגות באשקלון: סהמי סאנדוש, עובדת זרה מהודו - סרוגים

אחת ההרוגות באשקלון: סהמי סאנדוש, עובדת זרה מהודו

סהומי סאנדוש, בת 32 עובדת זרה מהודו, אם לילד בן 9, היא אחת הנשים שנהרגו היום מפגיעת רקטה בבית באשקלון. בתגובה תקיפה נרחבת של צה"ל בה חוסל מפקד מערך הרקטות של חמאס

author-image
אחת ההרוגות באשקלון: סהמי סאנדוש, עובדת זרה מהודו
  (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

הותר לפרסום שמה של אחת ההרוגות היום באשקלון במטח הרקטות.

סהומי סאנדוש, בת 32 עובדת זרה מהודו, היא אחת הנשים שנהרגו היום מפגיעת רקטה בבית באשקלון. סאנדוש הותירה אחריה ילד בן 9 שנמצא בהודו.

בצה"ל פרסמו הערב כי במהלך השיגור הכבד על אשקלון הייתה תקלה במערכת כיפת ברזל, מה שמנע את יירוט הרקטות, וגרם לפגיעה בעיר. בצה"ל אומרים כי התקלה תוקנה, וכי הובאה סוללה נוספת לעיר.

עוד באותו נושא

מטח על הדרום: 2 הרוגות מפגיעה ישירה באשקלון


4

פראמדיק מד"א ישראל לוגסי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו מבנה חד קומתי שנפגע ובתוכו היו 2 נשים שנפגעו באורח קשה. חילצנו אלינו מהבניין אישה כבת 80 שסבלה מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנחת חסמי עורקים ועצירת דימומים ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים. אישה נוספת שנפגעה באורח אנוש מטופלת בזירה".

פיקוד העורף עדכן את ההנחיות והאריך את ההנחיות לפיהם ביישובי עוטף עזה: מערב הנגב, לכיש, מרכז הנגב ודרום השפלה לא יתקיימו לימודים מחר.

80 מטוסים תקפו ברצועת עזה

כלי טיס של צה"ל חיסל את מפקד מערך הנ"ט של העיר עזה, איאד פתחי פאיק שריר, ששימש כפעיל בכיר בארגון הטרור חמאס והוציא בעבר מספר פיגועים במתווה נ״ט לעבר שטח ישראל.

מערך הנ״ט של העיר עזה היה במוכנות לביצוע פיגוע במתווה נ״ט בזמן הסיכול. צה"ל מבצע את אחת התקיפות הכי גדולות שלו על רצועת עזה ומשמיד קרוב ל-100 בורות שיגור של רקטות. המצבע כולל 80 מטוסי קרב בהם מטוסי F35.

מוקדם יותר היום, חוסל ראש היחידה הרקטית המיוחדת של הג'יהאד האסלאמי (גא"פ), סמאח עבד אל ממלוכ. בנוסף, נפגע מוחמד סלים חסן אבו אל עטא, סגן מפקד חטיבת עזה ומראשי היחידה הרקטית המיוחדת, ואחיו של בכיר הארגון בהאא אבו אל עטא שחוסל בנובמבר 2019 במסגרת מבצע "חגורה שחורה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו