פגיעה ישירה בבית ספר באשקלון ובבית באשדוד: 3 נפגעים בזירה

פגיעה ישירה בבית ספר באשקלון ובבית באשדוד: 3 נפגעים בזירה

לראשונה בהסלמה הנוכחית נשמעה אזעקה באשדוד, לאחר שמעל 40 רקטות נורו לעבר אשדוד, אשקלון ויישובי עוטף עזה. פגיעה ישירה נרשמה בבית פרטי, במקום 3 פצועים קל ו-5 נפגעי חרדה

פגיעה ישירה בבית ספר באשקלון: 3 נפגעים בזירה
  (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הירי מתגבר: לפחות 40 רקטות נורו בדקות האחרונות מרצועת עזה לעבר ישראל – כשלראשונה בסבב ההסלמה הנוכחי הופעלה אזעקה באשדוד, זאת לצד ירי לעבר אשקלון ויישובי עוטף עזה.

באשקלון נפגע בית ספר בפגיעה ישירה במקום התלקחה שריפה. בית הספר היה ריק בשל הנחיית פיקוד העורף לסגור את מוסדות החינוך בטווח של עד 40 קילומטר מעזה.

בזרוע הצבאית של חמאס לקחו אחריות על הירי לערי הדרום, ואמרו כי "ירינו עכשיו את אחד המטחים הכי כבדים על אשדוד ואשקלון. זו התגובה להמשך תקיפת הבתים ואנשי ההתנגדות על ידי ישראל". עוד איימו כי "צפויה תגובה עוצמתית יותר בקרוב. המטח הבא יהיה עוד יותר גדול".

בעקבות הירי דווח על פגיעה ישירה בבית פרטי ברובע יא' באשדוד. במקום מטופלים 3 נפגעים קל שנפצעו מרסיסי זכוכית, ו-5 נפגעי חרדה. בהמשך דווח גם על פגיעה ישירה בבית ספר באשקלון. כוחות משטרה הוזעקו בעקבות דיווח על מספר נפילות טילים, כשהשוטרים החלו בסריקות לאיתור הזירות.

מהמשטרה נמסר: "כוחות המשטרה איתרו עד כה 2 זירות בעיר אשדוד ו 6 זירות נוספות בעיר אשקלון. בחלקן ישנם דיווחים ראשוניים על נפגעים. השוטרים סגרו את הזירות, וחבלני המשטרה פועלים במקום.

אנו קוראים לציבור, להישאר בקרבת מרחבים מוגנים, להימנע מהגעה לזירות השונות ולהישמע להוראות כוחות הביטחון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הצילו! ביבי שורף...
דרור אלון | 11-05-2021 13:45
הצילו! ביבי שורף את המדינה, כדי להשאר בשלטון!
תודה לך בנט שאתה מזק ידי חאמאס.
איברהים סקדו עזה | 11-05-2021 14:33
הקרן לישראל חדשה תשלח לך סכום גדול בעוד יומיים
2
שקט שקט הבוגד בשקט
רונן | 11-05-2021 14:51
בימים כתיקונם היינו שומעים הבוקר את בנט בכל תחנת רדיו וטלוויזיה קורא להפציץ את עזה ולשטח שם בנינים היום הוא בשקט ומלקק את חבריו תומכי המחבלים